Įdomios vietos Londone

Atsisveikinimas su Londonu ir į kelionę be namų raktų

Šiandien atsisveikinom su savo namais, rytoj – su Londonu. Miestu, kuriame praleidom daugiau nei septynerius gyvenimo metus. Išėjom iš darbų, pardavėm namus, palikom daiktus ir leidžiamės į kelią… Ši kelionė bus kitokia, nei buvusios prieš tai. Ši kelionė nebus atostogos, nes lyg ir nebėra nuo ko atostogauti. Šį kartą neturim darbų ir namų, į kuriuos galėtume grįžti. […]

Crystal Grotto

Painshill parkas – meno kūrinys šalia Londono M25 greitkelio

Kai viename mieste gyveni ilgesnį laiką, vietų, kurios būtų nematytos, lieka nedaug. Bet kažin, ar tai galioja Londone. Čia, kai jau atrodo, kad visur buvai ir viską matei, vis tiek atsiranda vietų, kurios nustebina. Mums tokia vieta buvo Painshill parkas Surrey grafystėje – turbūt vienas romantiškiausių ir įdomiausių parkų Londone. Kai visai netyčia, kažkur interneto platybėse, už akių užkliuvo šio […]

Sky Garden: nemokamas žvilgsnis į Londoną iš aukštai

Ši apžvalgos aikštelė, šiemet atidaryta dangoraižyje 20 Fenchurch Street, šiuo metu yra turbūt viena populiariausių Londone. Čia galima visiškai nemokamai pasižvalgyti į miesto centro panoramas ir pasijusti lyg moderniame šiltnamyje su egzotiniais augalais. Šis Londono dangoraižis, pavadintas pagal adresą 20 Fenchurch Street, yra vienas naujausių mieste – jo statybos baigtos 2014-ųjų rugpjūtį. Po pusmečio, 2015-ųjų […]

Pasivaikščiojimai Londone: pietinis Temzės krantas

Londono centre, pietiniame Temzės krante – Bankside ir Southbank, yra įdomių vietų tiek turistams, tiek vietiniams. Štai sąrašas vietų, ką verta pamatyti patiems arba parodyti savo draugams, viešintiems Londone. Vieną dieną pagalvojom, kad vis pasakojam apie kitus miestus, bet apie savo dabartinius namus – Londoną, ne taip daug esam rašę. O juk Londonas yra vienas įdomiausių […]

Londono rajonai: karališkai jūreiviškas Greenwich

Viena gražiausių vietų pietryčių Londone yra Greenwich kaimelis. Prestižinė vieta gyventi, bet atokiau nuo centro, tad mažiau turistų su selfiestick’ais. Jei dar nebuvote, rekomenduojame įtraukti šią vietą į lankytinų vietų sąrašą. Mums Greenwich parkas, lietuviškai vadinamas Grinviču, o oficialiai – Karališkuoju Greenwich parku (Greenwich Royal Park), buvo viena pirmųjų vietų, kurią aplankėme atvykę į Londoną. […]

Londonas iš aukštai
Londonas

Londonas iš aukštai: geriausios vietos apžiūrėti miestą

Neišvažiuokite iš Londono nepamatę miesto iš aukštai. Britanijos sostinėje yra nemažai vietų, ir mokamų, ir nemokamų, kur galima pasižvalgyti virš miesto stogų – jas vertėtų įtraukti į savo lankytinų vietų sąrašą. Nežinau, kaip jūs, bet mes, kai keliaujame, tai būtinai ieškome, kur užlipti, kad pamatytume tą vietą iš aukštai. Ar tai būtų kalnas, ar apžvalgos ratas, ar […]

Londonas

Londonas iš aukštai: vaizdai nuo Shardo viršūnės

Vaizdai iš aukščiausio Londono ir visos Vakarų Europos dangoraižio stulbinantys – visas miestas kaip ant delno. Jei mėgstate panoramas iš viršaus, Shardą aplankyti tikrai verta. Beveik 310 metrų aukščio pastatas išsiskiria iš visų kitų statinių Londone ir jį galima matyti iš toli, dar neįvažiavus į miestą. 2012 metais, prieš pat Londono Olimpiadą baigtas statyti dangoraižis,  […]

Kalėdos Londone
Londonas Renginiai

Kalėdos Londone: kur nueiti ir ką pamatyti

Nors per žiemos šventes jau ne pirmus metus iškeliaujam, tačiau turim sąrašėlį renginių ir vietų, kur būtinai nueitume, jei liktume Londone. Jei ieškote idėjų, ką veikti Londone per šventes, Buvauten.lt ateina į pagalbą. Labai smagu būtų praleisti vieną iš šventinių vakarų ledo čiuožykloje. Į Londono centre esančias ledo čiuožyklas nusidriekia eilės, tad kartais geriau bilietus […]

Pavasaris Londono parkuose

Nors ir vėluodamas kelias savaites, bet pagaliau pavasaris pasiekė Londoną. Koks puikus laikas dabar mieste, negalim atsidžiaugti – visur ryšku ir žalia, nė kvapo neliko tos įgrisusios pilkumos. Pavasariškai šiltu oru ir saule bei žydinčiomis gėlėmis džiaugėsi ir mūsų svečiai iš Lietuvos. Turistaudami su jais, patys negalėjom atsistebėti spalvingais Londono vaizdeliais. Regent’s parke, Primrose Hill, […]

Wappingas – piratai, fašistai, Bangladešas ir visiška ramybė

Bent kažkiek Britanijos sostinėje susigaudančiam žmogui Rytų Londonas asocijuojasi su šurmuliu, verdančiu kultūrų katilu, gal net su žemesniu gyvenimo lygiu, bet tikrai ne su ramiu, lėtai plaukiančiu gyvenimo ritmu. Apsilankius nuo miesto centro į rytus esančiame Wappingo rajone, daugeliui nuomonė apie Rytų Londoną gali stipriai pasikeisti – palei Temzę išdėsčiusiame Wappinge atsipalaiduos bei pailsės ir […]

Tirpstantis menas – ledo skulptūros Londone

Vakar buvo turbūt pati tinkamiausia diena Londono ledo skulptūrų festivaliui oro atžvilgiu – tokį šaltį jau seniai jautėme. Nepaisydami ledinio vėjo mes, su nemaža minia londoniečių, traukėme į Canary Wharf rajoną paspoksoti, kaip iš didžiulių ledo luitų kuriamos neįtikėtinos skulptūros. Šitas ledo skulptūrų festivalis (London Ice Sculpting Festival) Londone vyksta visą šį savaitgalį, ten rungiasi ledo […]

Idėjos Naujųjų metų sutikimui Londone

Kur švęsti Naujuosius Londone? Naujieji metai ir jų planavimas gali būti sudėtingas. Nežinantiems ir vis dar ieškantiems variantų, siūlome savo idėjas. Gal mūsų kelerių metų patirtis ir pasiūlymai padės išsirinkti, kaip pasitikti Naujuosius metus. Klausimas, kur sutikti Naujuosius Londone, jau kelerius metus iš eilės paskutinįjį metų mėnesį mane ir kelias drauges varė į neviltį. Tikras […]

Londono gatvės: kur ieškoti Kalėdų

Spindintis, blizgantis šventinis Londonas kviečia mesti iš galvos visas rimtas mintis ir galvoti tik apie artėjančias šventes. Pasižvalgykit po šviečiančias Londono gatves 🙂 Vakar iškeliavom į miesto centrą Kalėdų nuotaikos pasisemti ir pasigrožėti šventiškai išpuoštu Londonu. Yra kelios vietos, nuteikiančios itin kalėdiškai. Viena iš jų – Winter Wonderland – Kalėdų miestelis su atrakcionais, užimantis didžiulį […]