Danija

Kelionės po Daniją

Kelionė į Daniją: Mons Klint

Ši atostogų Danijoje diena nebuvo tinkamiausia išvykai į pajūrį. Tačiau nei vėjas, nei lietus nesukliudė mums įvykdyti savo plano –  nuvažiuoti prie unikalių kreidos uolų Baltijos jūros pakrantėje. Dar prieš išvykstant atostogų į Daniją, nusprendėme, kad būtinai važiuosime į Mons salą. Į šią vietą nuvažiuoti automobilis būtinas, viešuoju transportu pasiekti salą būtų sudėtingiau. Mes planavome […]

Karališkieji Danijos baroko stiliaus sodai
Danija

Kelionė į Daniją: Frederiksborg pilis ir sodai

Nukeliavus į Daniją, reikėtų pamatyti bent vieną pilį. Mes rinkomės iš dviejų ir nusprendę, kad vyksime į Hillerod pamatyti Frederiksborg pilies ir sodų, dar kartą įsitikinome, kokia karališka ir tvarkinga šalis yra Danija. Kelionės į Daniją metu, kai jau buvome apžiūrėję Kopenhagą ir aplankę Mons Klint kalvas, turėjome laisvą pusdienį ir svarstėme, kurią pilį spėsime […]

Kelionė į Daniją
Kopenhaga

Kelionė į Daniją: pasakomis kvepianti Kopenhaga

Ši kelionė į Daniją – lyg kelionė per vaikystėje skaitytas pasakas. Čia karaliauja tvarka ir švara, čia jautiesi saugus, kaip vaikščiodamas po muziejų. Tačiau kaip kiekviena pasaka turi savo blogąjį herojų, taip ir Kopenhaga turi tamsesnę pusę – Kristianiją. Kopenhagoje – pusiaukelėje tarp Lietuvos ir Anglijos – susitikome su tėvais. Planuodami šį kelių dienų susitikimą […]