Slidinėjimas Ispanijoje: Baqueira Beret kurortas (VIDEO)

Slidinėjimas Ispanijoje

Slidinėti į Ispaniją?! Tokių, nuostabos pilnų, klausimų sulaukėm ne kartą, pasakę apie savo kelionės planus: aplankyti Žydrąją pakrantę ir paslidinėti Ispanijoje. Taip, į Ispaniją verta važiuoti ne tik dėl jūros ir saulės, bet ir žiemos pramogų! Mes išbandėme Ispanijos slidinėjimo kurortą Baqueira Beret

Slidinėjimo dienos buvo tik dalis mūsų pernykštės šventinės kelionės per Žydrąją pakrantę. Iš pradžių planavome slidinėti Andoroje, bet tokiu metu – tarp Kalėdų ir Naujųjų metų, viešbučių ir apartamentų kainos ten kosminės, tad nusprendėm pasidairyti aplinkui, į Ispanijos slidinėjimo kurortus tuose pačiuose Pirėnų kalnuose.

Radome tinkamą variantą už protingą kainą trims naktis apsigyventi apartamentuose mažiame Ispanijos miestelyje Sort. Nuo ten buvo apie valanda kelio iki Baqueira Beret slidinėjimo kurorto. Kadangi Andoroje jau buvom slidinėję prieš porą metų, tai idėja išbandyti ispaniškas trasas netgi labai sužavėjo.

Mūsų kelionės metu, 2015 m. gruodžio pabaigoje, daugelyje kalnų kurortų buvo liūdna situacija – netgi aukštai Alpėse esančiose slidinėjimo trasose sniego labai trūko. Mums įvažiavus į Pirėnų kalnus iš Prancūzijos pusės, sniego visiškai nesimatė. Jo nebuvo ir Andoroje, kur sustojome pakeliui tik trumpam – duty free privilegijomis pasinaudoti ir visokių degalų pasipildyti. Netgi ryte, važiuojant link Baqueira Beret slidinėjimo kurorto, sniegas pradėjo matytis tik visai prie kurorto.

Slidinėjimas Ispanijoje

Baqueira Beret

Baqueira Beret kurortas įsikūręs Arano slėnyje, Pirėnų kalnuose, Ispanijos Lleida provincijoje. Kurorto trasos yra nuo 1500 m iki 2510 m aukštyje virš jūros lygio. Baqueira Beret slidinėjimo zona išsidėsčiusi keturiuose slėniuose: Baqueira, Beret, Bonaigua ir Pallars. Iš viso yra 104 trasos, kurių bendras ilgis 156 km. Veikia 35 keltuvai, kurie per valandą gali aptarnauti virš 60 tūkst. slidininkų.

Pagal pasirengimo lygį, kurorte yra 6 žalios, 42 mėlynos, 39 raudonos ir 17 juodos trasos. Slidinėjimo sezonas kasmet veikia nuo gruodžio pradžios iki balandžio mėnesio. Kurorte yra 629 sniego gaminimo mašinos, tad netgi nesulaukę pakankamai kritulių, čia galit tikėtis baltų trasų.

Slidinėjimo bilietų (Ski Pass) kainos šiame kurorte nemažos. Pernai už dieninį bilietą mokėjome 49 €,  o 2016-2017 m. sezonu kaina jau 50 €. Slidinėjimo reikmenis galima išsinuomoti ir viename iš daugelio Baqueiros nuomos punktų, bet mes tą padarėm iš vakaro miestelyje, kuriame apsistojome, kad negaištume laiko kitą rytą. Kaina už pilną komplektą dienai buvo apie 15 €.

Baqueira Beret

Kitas dvi dienas praleidom trasose – ten sniego nebuvo labai daug, bet užteko.  Buvo labai smagios dienos – vieni išmoko, kiti prisiminė bei patobulėjo, ir neabejotinai visi pasidžiaugė kalnais, į kuriuos norisi sugrįžti vėl ir vėl.

Trasos paruoštos buvo gerai, atsižvelgiant į tai, kad sniego tuo metu nebuvo daug. Puikus oras mus lepino abi dienas, buvo saulėta ir šilta, malonu ir slidinėti, ir prisėdus ant gultų parodyti saulei veidą.  Dar vienas pliusas Baqueira Beret už puikius darbuotojus, ispanai šilti ir draugiški žmonės ir kalnuose!

Šiek tiek daugiau kalnų vaizdų ir smagių akimirkų sudėjom į šį filmuką:

Daugiau informacijos apie Baqueira Beret slidinėjimo kurortą galima rasti čia: www.baqueira.es. Trasų žemėlapį pamatysit čia>>.

Jei visgi norėtumėt vykti į netoliese esančią Andorą, paskaitykit mūsų įspūdžius iš Vallnord slidinėjimo kurorto čia>>.