atostogos JAV

Kelionė po Ameriką: pirmoji diena San Franciske

Pakeliui į šį Amerikos miestą, galvoje skambėjo populiarios Scott McKenzie dainos žodžiai, kad važiuojant į San Franciską, reikėtų turėti gėlių plaukuose ir kad ten galima sutikti gerų žmonių. Iš San Francisko tikėjomės daug, o gavome turbūt dar daugiau… Ilgai nevyniojant į vatą pasakysiu – San Franciskas buvo pats gražiausias didmiestis, aplankytas per mūsų kelionę po […]

Mirties slėnis – karščiausia vieta Žemėje, kur vos nesušalom

Devintoji kelionės po Ameriką diena buvo pilna nuotykių ir įspūdžių. Karščiausios vietos Žemėje rekordo savininkas – Mirties slėnis (Death Valley), kuriame tikėjomės nuo pat ryto leipti iš karščio, mums pateikė staigmenų.  Išaušo diena, kai važiuosim į Mirties slėnio nacionalinį parką! Ši vieta buvo viena tų, kurias labiausiai norėjau pamatyti per kelionę Amerikoje. Kažkuo šis slėnis, kur beveik […]

Ugnies slėnis Amerikoje

Ugnies slėnis Amerikoje – saulėje degančios uolos

Visai netoli Las Vegaso esantis Ugnies slėnis – seniausias Nevados valstijos parkas, į mūsų maršrutą po Ameriką buvo įtrauktas neveltui. Toli nuo pagrindinių kelių nusukti nereikėjo, o pamatėm dar vieną stulbinantį Amerikos gamtos parką. Visai netoli nuo Amerikos pramogų sostinės Las Vegaso, Ugnies slėnis pritraukia nemažai jaunimo, kuris vakarais šėlsta kazino ir naktiniuose klubuose, o dienomis […]

JAV

Kelionė po Ameriką: laukiniai vakarai ir indėnai

Jutoje ir Arizonoje, kur praleidome keturias kelionės po Ameriką dienas, beveik visada buvome vietinių Amerikos gyventojų – indėnų, žemėse. Porą kartų išbandėme jų virtuvę, po suvenyrų parduotuves pasižvalgėm ir laukinių vakarų kiču pasidžiaugėm. Pirmąjį kartą į indėnišką prekybinį kaimelį (Trading post) užsukome JAV valstijoje Arizonoje, važiuodami iš Didžiojo kanjono.  Buvom alkani kaip vilkai, visą dieną […]

Kelionė po Ameriką: ekskursija Kolorado upe ir sugedę autobusai

Šita atostogų diena Amerikoje visiems labai įsiminė, nors buvo pati ramiausia. Patiems nereikėjo daryti nieko, tik sėdėti valtyje, klausyti gidės pasakojimų ir mėgautis neapsakomais kanjonų ir Kolorado upės vaizdais. Tiesa, dar buvo pora sugedusių autobusų ir mintis, kad naktį praleisim dykumoje… Kad plauksim Kolorado upe, pažiūrėti, kaip kanjonai atrodo iš apačios, jau buvom sugalvoję dar prieš išvykdami į JAV. […]

Kelionė po Ameriką: Horseshoe Bend Kolorado upėje

Šio trumpo, poros kilometrų pasivaikščiojimo Arizonos valstijoje rekomenduojame nepraleisti – vaizdai į Kolorado upę nuo apžvalgos aikštelės paliks įspūdį ilgam.   Arklio pasagos vingiu (Horseshoe Bend) pavadinta įžymi vieta yra labai netoli mūsų jau aprašyto Antilopės kanjono, šalia Peidžo (Page) miestelio Arizonos valstijoje. Šis Kolorado upės vingis yra pasagos formos, aplink uolą, kuri panaši į arklio kanopą. Ši vieta […]

Iškeliaujam į Ameriką! Maršrutas po vakarinę JAV dalį

Ilgai laukėm ir pagaliau sulaukėm – prasideda mūsų kelionė po Šiaurės Ameriką. Bilietai nupirkti jau daugiau kaip pusę metų, maršrutas planuotas gerus porą mėnesių, daiktus susidėjom per porą dienų, skrydis truks pusę paros. Viskas, jau pradžia. Devyniese keliaujam ten, kur dar nebuvom. Į naują žemyną, į vietas, kurias visi nuo vaikystės matėme per televizorių, į […]