Brecon Beacons

Velso pakrantės: žavūs Swansea paplūdimiai

Anglijoje yra stulbinamai gražių paplūdimių – tokių matėme pietinėje Anglijoje bei Kornvalio grafystėje. Nuvykę į Velsą atradome neprastesnių pliažų ir netgi šilto jūros vandens, kas Britanijos salose nėra labai įprasta. Booking.com Į Velso pajūrį išsiruošėme tą patį savaitgalį, kai naršėme Brecon Beacons nacionalinio parko gražiausias vietas – įlipome į aukščiausią kalną Pen-y-fan, pamatėme krioklius ir […]

Velsas

Laisvalaikis Velse: kriokliai ir milijono žvaigždučių kempingas

Tęsiam kelionę po  Brecon Beacons nacionalinį parką Velse – aplankę aukščiausius parko kalnus, išsiruošėm ieškoti krioklių. O naktį, netgi pavargus po dienos klajonių, miego nesinorėjo – buvome apžavėti ypatingo Velso dangaus. Booking.com   Įveikus kelią į aukščiausią Brecon Beacons kalnų viršūnę ir atgal, mūsų tolimesnis tikslas šiame nacionaliniame parke buvo aplankyti krioklius. Ne visus – […]

Laisvalaikis Velse: maršrutas į Brecon Beacons viršūnę

Brecon Beacons – vienas iš trijų Velso nacionalinių parkų, kurį verta aplankyti. Čia puikūs kraštovaizdžiai – kalnai, miškai, ežerai, kriokliai, o visai netoli – pajūris. Ko daugiau reikia puikiam vasaros savaitgaliui? Brecon Beacons yra nacionalinis parkas ir kalnynas pietų Velse. Gal ne toks žymus kaip Snoudonija, apie kurią pasakojom čia>>,  bet ir Brecon Beacons parke […]