Europos miestai

Ispanija

Bilbao ir Baskų kraštas: pigūs pusryčiai, Guggenheim ir kiti įdomūs dalykai

Bilbao miestas mums buvo trumpa stotelė vasaros kelionėje per gražiausias Europos pakrantes. Šis miestas, kaip ir visas Ispanijos Baskų regionas, buvo atgaiva po brangių kelionės dienų Prancūzijoje. Bilbao daug laiko neturėjome, bet tai, ką pamatėme, privertė susižavėti didžiausiu Baskijos miestu. Į Bilbao atvykome aplankę unikalią Biskajos įlankos pakrantės vietą – San Juan de Gaztelugatxe, ir atsigaivinę  didžiulėse […]

Belgija

Kelionė į Belgiją: kuo netgi šaltuoju metų laiku žavi Briugė

Autentiška architektūra, jaukios viduramžių laikų gatvelės ir belgiškų vaflių kvapas – tuo labiausiai įsiminė Briugė. Tai toks miestas, į kurį verta atvykti ir šaltuoju metų laiku. Neįsivaizduoju, kokiam žmogui galėtų nepatikti Belgijos miestas Briugė. Flandrijos regiono sostinė Briugė turi tokį autentiškai žavų senamiestį, kurį pamatyti žmonės vyksta bet kokiu oru. Mes į Briugę atvykome iš […]

Nyderlandai

Nyderlandų šviesų, technologijų ir linksmybių miestas Eindhovenas

Nors gali pasirodyti keistas derinys – mokslo, technologijų laimėjimai ir linksmybės iki paryčių, bet Eindhovene tai puikiai suderinta. Savaitgalio kelionei rekomenduojame šį Nyderlandų miestą – pamatyti keletą unikalių objektų ir išbandyti linksmus miesto barus. Neabejojame, kad keliauti mėgstantys lietuviai Eindhoveną jau yra atradę – į šį miestą, esantį pietinėje Nyderlandų dalyje, iš Vilniaus skraidina Wizzair. […]

Stokholmas
Švedija

Savaitgalio kelionė: elegantiškasis Stokholmas

Stokholmas yra idealus miestas savaitgalio kelionei – ne per didelis, bet aplankyti ir pamatyti yra daug ko. Skandinaviška tvarka ir ramybė ten puikiai dera su linksmybių atmosfera. Pasakojame, ką matėme vaizdingoje ir jaukioje Švedijos sostinėje. Kelionė į Švedijos sostinę planuose gulėjo jau senokai, norėjome pamatyti, kaip žmonės vikingų krašte gyvena. Į Stokholmą susiruošėme neilgai savaitgalio kelionei, […]

Žmonės

Prancūzija, Andora ir Ispanija autostopu

Šiuo metu Indijoje gyvenantis keliautojas Karolis Bareckas (Road is endless)  Buvauten.lt pasakoja apie savo nuotykius, patirtus keliaujant autostopu Prancūzijoje, Andoroje ir Ispanijoje. Man kažkodėl visada norėjosi keliauti liepos mėnesį. Taip atsitiko ir gūdžiais 2010 m., kuomet autostopu aplankiau Prancūziją, Andorą ir Ispaniją. Apie miegojimus pakelėse, benzino kolonėlėse ir pirmas tris tranzavimo dienas nelabai yra pasakoti. […]

Piza

Piza – ne vien pasvirusio bokšto miestas

Miestas, kuris mus, atvykusius iš kaimų, pasitiko su visais didmiesčio „privalumais“, be abejonių girdėtas kiekvienam – bent jau dėl įžymiojo pasvirusio bokšto. Šį bokštą savo akimis pamatyti verta, kaip ir visą Pizą. Booking.com   Per paskutiniąją savo kelionę po Italiją, lankydamiesi Toskanoje, negalėjome grįžti namo neaplankę žymaus Italijos miesto Pizos (Pisa). Nors šiam miestui neskyrėme […]

Nyderlandai

Savaitgalis Amsterdame: užburiantis laisvės miestas

Amsterdamas toks miestas, kur be baimės gali būti kitoks. Čia turbūt priimtina ir suprantama viskas, niekas pirštais nebado ir nesistebi kitokiais – visi šiame mieste šiek tiek kitokie… Į Amsterdamą ilgajam Velykų savaitgaliui vykome automobiliu iš Londono. Gyvenantiems Britanijos pietryčiuose Amsterdamą, kaip ir Paryžių, automobiliu pasiekti labai nesunku – kai persikelėme keltu į Calais Prancūzijoje, iki Amsterdamo […]

Roma

Roma mūsų akimis: amžinojo miesto spindesys

Į Romą reikėtų nuvykti bent kartą gyvenime, kad pamatytum, kaip prieš ją nublanksta visi anksčiau aplankyti Europos miestai. Amžinasis miestas yra lyg muziejus po atviru dangumi, kuriame įdomus ir ne vieną amžių skaičiuojantys objektai – ant kiekvieno kampo. Vienas iš gražiausių miestų – tokį, turbūt daugeliui keliautojų jau žinomą faktą galime patvirtinti ir mes. Roma […]

Saragosa

Kelionė po Ispaniją: viena naktis Saragosoje

Keliaudami automobiliu po Ispaniją, Saragosoje sustojome tik trumpam. Paprastesnė nei tie Ispanijos miestai, kuriuos lanko būriai turistų, Saragosa vistiek mus nustebino: iš pradžių keistu kvapu, o vakare – pilnomis gatvėmis žmonių. Šią žiemą atostogaudami Ispanijoje, keliavome automobiliu ir turėjom tokį planelį: aplankyti Barseloną ir Monserato vienuolyną, paslidinėti Andoroje, pro Saragosą nuvykti į Madridą ir ten […]

Europa

Valentino dienos kelionės: romantiškiausi Europos miestai

Geriausia dovana Valentino dienai – savaitgalis dviese kokioje romantiškoje vietoje! Sekdami žymiausių literatūros ir kino meilės istorijų pėdsakais, pateikiame savo romantiškiausių Europos miestų penketuką – gal išsirinksite kurį nors savo kelionei, nebūtinai per Valentino dieną! 1. Verona, Italija Mūsų penketuke Paryžius negauna pirmosios vietos, nes čia karaliauja Verona. Lyginant su Paryžiumi Italijos miestas Verona visai […]

Ispanija

Spalvingoji Barselona – miestas, kurio negana (1 dalis)

Mozaikų miestas Barselona mums dėliojosi kaip spalvota mozaika – dalelė prie dalelės į vieną visumą, atskleisdama vis kitokią savo pusę ir vis kuo nors nustebindama. Kad ir kiek Barselonos pamatytum, į ją turbūt visada norėsis sugrįžti. Į Barseloną atvykome iš kurortinio Ispanijos miesto Sitgeso, kurį nuo Barselonos skiria vos 40 km. Katalonijos provincijos sostinėje Barselonoje […]

Atėnai

Kelionė į Graikiją: nemiegantys Atėnai

Atėnai – miestas su be galo dideliu istoriniu palikimu, mūsų civilizacijos pamatai, kur vystėsi demokratija, filosofija, menai, architektūros stiliai… Dar nepamirškime ir judraus didmiesčio džiunglių – norint pamatyti kuo daugiau, reikėjo paskubėti. Mūsų kelionė į Atėnus buvo ilga, bet įdomi. Kėlėmės keltu iš Korfu salos, į kurią atskridome (apie Korfu skaitykit čia>>), o tada važiavom […]

Kelionė į Daniją
Kopenhaga

Kelionė į Daniją: pasakomis kvepianti Kopenhaga

Ši kelionė į Daniją – lyg kelionė per vaikystėje skaitytas pasakas. Čia karaliauja tvarka ir švara, čia jautiesi saugus, kaip vaikščiodamas po muziejų. Tačiau kaip kiekviena pasaka turi savo blogąjį herojų, taip ir Kopenhaga turi tamsesnę pusę – Kristianiją. Kopenhagoje – pusiaukelėje tarp Lietuvos ir Anglijos – susitikome su tėvais. Planuodami šį kelių dienų susitikimą […]

Paryžius

Vienos dienos Paryžiuje negana

Lygiai taip pat negana ir vieno karto. Nors Paryžių pamatėm labai greitai ir gana paviršutiniškai, to užteko, kad susižavėtume šiuo miestu ir norėtume pajusti paryžietišką gyvenimą dar kartą.   Į Paryžių užsinoriu vėl ir vėl, kai tik pamatau jį kokioje nuotraukoje ar filme. Taip buvo, kai pažiūrėjau pernykštį Vudžio Aleno filmą Vidurnaktis Paryžiuje. Kartais užsinoriu, kaip […]

Pulos Amfiteatras
Kroatija

Pula – istorija ir jūra dvelkiantis Kroatijos miestas

Kroatijos neįmanoma neįsimylėti ir ten važiuoti galėčiau dar daug kartų. Tai šalis, kurioje vieną miestą aplankyti neužtenka, kur nori pamatyti viską, kiekvieną kampelį, kiekvieną regioną. O ir kroatai pasirodė labai savi.  Šalies miestai, nors ne tokie žymūs, kaip kokia Roma, Atėnai ar Paryžius, bet ne tikrai prastesni. Mūsų pirmasis žingsnis šioje šalyje – Pula. Pasakodami […]