Eurotripas dviese

Caminito del Rey – įspūdingas tarpeklio takas Andalūzijoje

Caminito del Rey Andalūzijoje, visai netoli Malagos, anksčiau buvo labai pavojingas ir ekstremalus tarpeklio takas kalnuose. Dabar šis takas yra visiškai saugus ir, nors rizikos nebėra, vaizdai einant taku – stulbinantys. Jei lankotės Andalūzijoje,  rekomenduojame nepraleisti Caminito del Rey tarpeklio tako.  Caminito Del Rey taku tarpeklyje Andalūzijoje pereiti norėjome jau senokai. Ta proga pasitaikė Eurotripo kelionės metu, kai važiavome […]

Ispanija

Bilbao ir Baskų kraštas: pigūs pusryčiai, Guggenheim ir kiti įdomūs dalykai

Bilbao miestas mums buvo trumpa stotelė vasaros kelionėje per gražiausias Europos pakrantes. Šis miestas, kaip ir visas Ispanijos Baskų regionas, buvo atgaiva po brangių kelionės dienų Prancūzijoje. Bilbao daug laiko neturėjome, bet tai, ką pamatėme, privertė susižavėti didžiausiu Baskijos miestu. Į Bilbao atvykome aplankę unikalią Biskajos įlankos pakrantės vietą – San Juan de Gaztelugatxe, ir atsigaivinę  didžiulėse […]

Vaizdingas žygis Šiaurės Ispanijoje – Picos de Europa kalnai

Gyvas kalnų paveikslas, kuriame žygiavome 22 km – tai Picos de Europa kalnų tarpeklio žygis. Ruta del Cares yra vienas vaizdingiausių maršrutų Šiaurės Ispanijoje, kuriuo anksčiau į hidroelektrinę keliaudavo darbininkai, o dabar – kalnų grožį trokštantys pamatyti turistai… Booking.com Picos de Europa kalnai yra Šiaurės Ispanijoje, Astūrijos, Kantabrijos bei Kastilijos ir Leono regionuose. Šie kalnai, kuriuos pirmuosius pamatydavo iš […]

Baskų šalies perlas – San Juan de Gaztelugatxe

Skambant varpams, žengiam paskutinius žingsnius taku per jūrą salos viršūnės link. Akys šypsosi – tai tikrai viena nuostabiausių vietų, kur esam buvę. O kodėl skamba tie varpai? Apie tai ir daugiau apie Baskų krašto stebuklą – San Juan de Gaztelugatxe salą, – šiame straipsnyje. Pirmoji mūsų stotelė Baskų šalyje, Ispanijos teritorijoje – San Juan de […]

Prancūzija

Rafinuotas ir kvepiantis vynu prancūzas Bordo

Bordo asocijuojasi su subtilumu ir klasika. Tai senos vyndarystės tradicijos ir kokybiški vynai.  Tai aksomo suknelė, sodriai raudona, kitaip burgundiška arba bordo. Šį kartą apie tai, ką pamatyti Bordo (Bordeaux) mieste ir kokių kozirių, viliojančių turistus, turi šis Prancūzijos miestas. Po vakaro La Rochelle mieste, nusprendę pataupyti ir dėl to greičiau pasiekti Ispaniją, į Bordo (Bordeaux) miestą užsukam tik pusdieniui. Šis, […]

Prancūziška romantika: vakaras La Rochelle mieste

La Rochelle (La Rošelis) – labai žavus uostamiestis Vakarų Prancūzijoje, šalia Biskajos įlankos. Ši kelionės po Vakarų Europą stotelė mus sužavėjo, bet kartu ir paskatino greičiau išvažiuoti iš Prancūzijos į Ispaniją…  La Rochelle miestą pasiekėme antrosios Eurotripo dienos vakarą, aplankę Mont Saint-Michel vienuolyną ir Nantes karuseles. Čia turėjome tik pernakvoti, atvykome jau gerokai po pietų, […]

Nantes medinis dramblys

Nantes – Prancūzijos keistųjų karuselių miestas

Nantes, industrinis miestas, išsidėstęs šalia ilgiausios Prancūzijos upės Luaros (Le Loire), turi meno projektą, dėl kurio tikrai verta užsukti į šį miestą. Tokių karuselių ir mašinų, primenančių Frankenšteino laikus, niekur kitur pasaulyje nėra. Štai Nantes ir jo įspūdingos Les Machines de l’île. Nantes miestas, kuris yra Prancūzijos Bretanės (Bretagne) regione, mūsų maršrute atsidūrė todėl, kad buvo […]

Normandijos įdomybės: vienuolynas saloje Mont Saint-Michel

Šis vienuolynas, įsikūręs saloje ant kalno, yra vienas iš gerai žinomų Prancūzijos simbolių. Suskačiuota, kad per metus čia apsilanko visa Lietuva – apie 3 mln. žmonių. Mont Saint-Michel, arba Sen Mišelio kalnas,  įdomus daugeliui – tiek besidomintiems istorija, tiek piligrimams, tiek paprastiems turistams, norintiems nuotraukos šalia žymiojo vienuolyno kalno. Mont Saint-Michel vienuolynas, oficialiai priskiriamas Normandijos regionui, bet šalia […]

Baltosios Prancūzijos pakrantės kalvos – Etretat

Šio vaizdingo kranto su baltais skardžiais ir arkomis, atsirėmusiomis į žydrą vandenyną, užmiršti neįmanoma. Viena iš vaizdingiausių Prancūzijos pakrančių kaip magnetas traukia turistus iš aplinkinių regionių ir netgi iš Britanijos. Čia ir buvo pirmoji mūsų vasaros Eurotripo stotelė. Vakarinėje Prancūzijos pakrantėje, kurią skalauja Lamanšo sąsiauris, į vakarus nuo Paryžiaus, yra miestelis su labai įsimintina pakrante. Tai Etretat – […]

Europa

Eurotripas dviese: kelionė po gražiausias Europos pakrantes

Vienas kaprizingas automobilis, du keliautojai, 22 dienos. Automobiliu – 8601 km, pėsčiomis – 202 km, kajaku – 34 km, dviračiu – 17 km. Nesuskaičiuojamos akimirkos, kai negali patikėti, kad esi tokiose vietose, kur pritrūksta žodžių ir tegali pasakyti „wow“… Trumpai apie vietas Europoje, kurios atima kvapą – siūlom įtraukti jas į savo kelionių sąrašą. Apie savo […]