Italijos miestai

Turinas

Nuotykiai Turine ir kodėl nepamatėm Turino drobulės

Per trumpą laiką Italijos mieste Turine turėjom tokių nuotykių, kad net Italijos žiniose atsidūrėm. Dėl to iš pirmo žvilgsnio ramus Turinas mums įsiminė tikrai ne savo drobulėmis ir monumentais. Mes aštuoni, susitikę iš skirtingų šalių Milano oro uostuose, savo žiemos kelionę pradėjome Italijos regiono Pjemonto sostinėje Turine. Į miestą atvykom gana vėlai, tai likusį vakarą […]

Europa

Metų pabaigos kelionė: Žydroji pakrantė, slidinėjimas ir kiti nuotykiai

Ši kelionė buvo tai, ko reikėjo, kad nelengvi metai užsibaigtų labai gerai. Prisiminus visus juokus, žaidimus ir nuotykius, kurių netrūko nuo pat pirmos dienos, iškart norisi šypsotis. O po tokių smagių atostogų, gero oro ir vaizdų, netgi įsisukti į darbus užtenka jėgų. Nuspręsti, kur vyksim sutikti Kalėdų ir Naujųjų metų, nebuvo lengva ir planai keitėsi […]

Piza

Piza – ne vien pasvirusio bokšto miestas

Miestas, kuris mus, atvykusius iš kaimų, pasitiko su visais didmiesčio „privalumais“, be abejonių girdėtas kiekvienam – bent jau dėl įžymiojo pasvirusio bokšto. Šį bokštą savo akimis pamatyti verta, kaip ir visą Pizą. Booking.com   Per paskutiniąją savo kelionę po Italiją, lankydamiesi Toskanoje, negalėjome grįžti namo neaplankę žymaus Italijos miesto Pizos (Pisa). Nors šiam miestui neskyrėme […]

Roma

Roma mūsų akimis: amžinojo miesto spindesys

Į Romą reikėtų nuvykti bent kartą gyvenime, kad pamatytum, kaip prieš ją nublanksta visi anksčiau aplankyti Europos miestai. Amžinasis miestas yra lyg muziejus po atviru dangumi, kuriame įdomus ir ne vieną amžių skaičiuojantys objektai – ant kiekvieno kampo. Vienas iš gražiausių miestų – tokį, turbūt daugeliui keliautojų jau žinomą faktą galime patvirtinti ir mes. Roma […]

Europa

Valentino dienos kelionės: romantiškiausi Europos miestai

Geriausia dovana Valentino dienai – savaitgalis dviese kokioje romantiškoje vietoje! Sekdami žymiausių literatūros ir kino meilės istorijų pėdsakais, pateikiame savo romantiškiausių Europos miestų penketuką – gal išsirinksite kurį nors savo kelionei, nebūtinai per Valentino dieną! 1. Verona, Italija Mūsų penketuke Paryžius negauna pirmosios vietos, nes čia karaliauja Verona. Lyginant su Paryžiumi Italijos miestas Verona visai […]

Italija

Kelionė po Italijos miestus: klaidžioji Luka

Ši kelionės po Italiją diena buvo visiškai kitokia, nei kitos – be jokio plano ir žemėlapio. Pavažinėję po Apuano alpes, užsukom į Luką, kuri mums buvo atradimas. Keliaujantiems po Italijos regioną Toskaną, siūlom neaplenkti šio įdomaus miesto.   Į Luką (Lucca), esančią Toskanoje, rekomenduojame nuvykti, jei lankotės netoliese esančiuose žymiuose Italijos miestuose Florencijoje, Pizoje ar […]

Ponte Vecchio
Florencija

Dieviškoji Florencija – Italijos didybės pavyzdys

Florenciją tikrai galima pavadinti vienu gražiausių Italijos miestų. Tiek daug bažnyčių, meno kūrinių, skulptūrų, rūmų ir muziejų sutelpa viename nedideliame senamiestyje, kad galva gali susisukti nuo tokios gausybės… Į Florenciją, Toskanos regiono sostinę, atvykome automobiliu iš Romos. Kelionė užtruko apie 3 valandas, bet buvo gana nesunki – Romą su Florencija jungia autostrada (kelias mokamas, ta […]

Picture
Milanas

Kelionė po Šiaurės Italiją: puošnusis Milanas

Miestas, kuris pirmą kartą padarė itin didelį įspūdį, o vėliau šiek tiek nublanko – Alpės, Italijos ežerai, Venecija ir Verona buvo dideli konkurentai Milanui. Vis dėlto Milanas yra pats geriausias miestas šiaurinėje šalies dalyje norint pamatyti kitokią Italiją – modernią, stilingą ir puošnią.  Savo kelionę po Italiją pradėjom nuo Milano. Nusileidome Milan Malpensa oro uoste, tada […]

Venecija

Kelionė po Šiaurės Italiją: viliojanti Venecija

Venecijoje vilioja viskas: įmantrios kaukės – užsukti į kiekvieną parduotuvę, kiekvienas tiltelis kviečia juo pereiti, kiekviena gondola prašosi nufotografuojama… Taip ir susisuka galva šiame kanalų mieste ir tik žemėlapis padeda susigaudyti ir aplankyti tai, ką būtina pamatyti Venecijoje. Mes važiuojam į Veneciją. Neišsigandom trijų valandų kelio nuo Komo ežero, kur apsistojom, važiuojam ir džiaugiamės, kad […]

Verona

Kelionė po Šiaurės Italiją: Verona

Į Veroną atvykome aplankę Sirmionę prie Gardos ežero, tad miestui apžiūrėti turėjome tik pusdienį. Pamatyti Veronos grožį to užtenka, bet jei nori pašmirinėti jaukiomis senamiesčio gatvelėmis ilgiau ir apžiūrėti viską atidžiau, reikėtų bent šiek tiek daugiau laiko. Neabejoju, kad anglų poeto Šekspyro tragedijos personažus Romeo ir Džiuljetą ir jų graudžią meilės istoriją žino visi. Kas […]