Juta

JAV

Kelionė po Ameriką: laukiniai vakarai ir indėnai

Jutoje ir Arizonoje, kur praleidome keturias kelionės po Ameriką dienas, beveik visada buvome vietinių Amerikos gyventojų – indėnų, žemėse. Porą kartų išbandėme jų virtuvę, po suvenyrų parduotuves pasižvalgėm ir laukinių vakarų kiču pasidžiaugėm. Pirmąjį kartą į indėnišką prekybinį kaimelį (Trading post) užsukome JAV valstijoje Arizonoje, važiuodami iš Didžiojo kanjono.  Buvom alkani kaip vilkai, visą dieną […]

Kelionė po Ameriką: Ziono nacionalinis parkas

Ziono nacionalinis parkas buvo mūsų kelionės po Ameriką pusiaukelis. Tai buvo ir savotiškas atsisveikinimas su Amerikos kanjonais – gamtos kūriniais, kurie iki šiol kviečia sugrįžti. Aštuntoji mūsų kelionės po Ameriką diena prasidėjo išsikraustymu iš rančos Jutoje, kurioje buvom apsistoję tris dienas. Tas dienas baisiai gerai leidom laiką gamtoje: ėjom į Antilopės kanjoną, Horseshoe Bend, plaukėm Kolorado […]

Automobilio nuoma Amerikoje
JAV

Kelionė Amerikoje: automobilio nuoma ir vairavimo ypatumai

Planuojant kelionę Amerikoje ir norint kuo daugiau pamatyti, svarbiausias dalykas buvo išsinuomoti tinkamą automobilį. Mūsų vairuotojo pastebėjimai apie automobilio paiešką ir Amerikos kelius Kalifornijos, Nevados, Jutos ir Arizonos valstijose. Prieš kelionę į Ameriką mūsų privačioje grupėje kilo diskusija, kokį transportą rinktis. Buvo aišku tik viena, kad tai bus vienas didelis autobusiukas arba du minivenai. Kadangi keliaujančių buvo 9, atrodytų […]

Atostogos kaip filmas: 16 dienų ir 2700 mylių kelionė Amerikoje

Tokių atostogų dar nebuvom turėję. Šita kelionė turbūt daugeliui iš mūsų buvo išskirtinė įvairiom prasmėm. Nė vienas nebuvom buvęs Amerikoje. Vienam tai išvis buvo pirmoji kelionė. Keliems – pirmasis štampas pase. Visiems – kas dieną skirtingi vaizdai, matyti filmuose, ir daug naujų patirčių. Dabar yra antra diena po kelionės Amerikoje. Trečia valanda ryto Londone. 19 val. Los […]

Iškeliaujam į Ameriką! Maršrutas po vakarinę JAV dalį

Ilgai laukėm ir pagaliau sulaukėm – prasideda mūsų kelionė po Šiaurės Ameriką. Bilietai nupirkti jau daugiau kaip pusę metų, maršrutas planuotas gerus porą mėnesių, daiktus susidėjom per porą dienų, skrydis truks pusę paros. Viskas, jau pradžia. Devyniese keliaujam ten, kur dar nebuvom. Į naują žemyną, į vietas, kurias visi nuo vaikystės matėme per televizorių, į […]