kelionė Amerikoje automobiliu

Kelionė po Ameriką: Arizona, Saguaro parkas ir kaktusai gigantai

Riedėdami Amerikos greitkeliais, vos 100 km nuo Meksikos pasienio, pasiekėme vieną iš kelionės tikslų – Saguaro nacionalinį parką, kuriame gausu didžiausių pasaulyje kaktusų. Saguaro parkas nustebino ne tik išskirtiniais kaktusais, bet ir kalnais bei kanjonais. Dėliojant maršrutą pietinėje JAV dalyje, vienas iš pagrindinių dalykų, kuriuos norėjome pamatyti – milžiniški saguaro kaktusai. Šios rūšies kaktusai yra vieni iš aukščiausių pasaulyje, siekiantys […]

JAV

Kelionė po Ameriką: 5700 km laukinių vakarų keliais (I dalis)

Per šią kelionę į Jungtines Amerikos valstijas aplankėme vietų, kurios dar nėra perpildytos turistų. Maršrutas vingiavo per Teksasą, Naująją Meksiką, Arizoną, Nevadą ir šiek tiek Kalifornijos. Pamatėme įvairiapusį amerikietišką gyvenimą – nuo didžiulių vilų Ramiojo vandenyno pakrantėje iki lūšneles primenančių būstų Teksase ir Naujojoje Meksikoje. Ir, kaip visada, daug įspūdingiausių gamtos vietų. Preliminariais kelionės planais pasidalijome […]

JAV

Dykumų, kanjonų ir laukinių vakarų keliais: vėl į Ameriką!

Keturi keliautojai, keturios valstijos, 4000 km ir 16 dienų – mūsų Kalėdos ir Naujieji metai žada būti aktyvūs! Jei planuojate keliauti į JAV ir ieškote idėjų – siūlome sekti mūsų kelionę, pažadam pasidalinti įdomiausiomis vietomis ir nuotykiais iš plačiųjų Amerikos kelių. O jei turite patarimų ar rekomendacijų – mūsų plane jiems visada atsiras vietos! Po pirmosios […]

JAV

Santa Barbara: šiek tiek lietaus, daug arkų ir delfinų

Gražusis Ramiojo vandenyno pakrantės kelias mus atvedė į Santa Barbarą, kur gana netikėtai užklupo lietus. Mūsų planus šiek tiek pakoregavęs, lietus neatėmė žavesio iš Santos Barbaros, ir galiausiai paskutinės dienos Amerikoje buvo įdomesnės, nei planuota. Kas keliauja su mumis ne pirmą kartą, jau žino, kad poilsiauti pasyviai, pavyzdžiui, dienų dienas gulėti pliaže ir degintis, mums neišeina.  […]

Kelionė po Ameriką: nuo Mirties slėnio iki San Francisko

Šioje kelionės atkarpoje turėjom du maršruto variantus ir reikėjo rinktis. Važiuoti vaizdingesniu keliu tarp ežerų ir kalnų, bet neužsukti į gražiausią Amerikos parką, arba važiuoti greitkeliais ir šį parką aplankyti. Apie tai, ką pasirinkom ir pamatėm važiuodami link San  Francisko, pasakojam čia ir dabar.   „Būtinai nuvykite į Josemičio parką!“, – ragino mus gidė, vairuodama valtį […]

Ugnies slėnis Amerikoje

Ugnies slėnis Amerikoje – saulėje degančios uolos

Visai netoli Las Vegaso esantis Ugnies slėnis – seniausias Nevados valstijos parkas, į mūsų maršrutą po Ameriką buvo įtrauktas neveltui. Toli nuo pagrindinių kelių nusukti nereikėjo, o pamatėm dar vieną stulbinantį Amerikos gamtos parką. Visai netoli nuo Amerikos pramogų sostinės Las Vegaso, Ugnies slėnis pritraukia nemažai jaunimo, kuris vakarais šėlsta kazino ir naktiniuose klubuose, o dienomis […]

Kelionė po Ameriką: Ziono nacionalinis parkas

Ziono nacionalinis parkas buvo mūsų kelionės po Ameriką pusiaukelis. Tai buvo ir savotiškas atsisveikinimas su Amerikos kanjonais – gamtos kūriniais, kurie iki šiol kviečia sugrįžti. Aštuntoji mūsų kelionės po Ameriką diena prasidėjo išsikraustymu iš rančos Jutoje, kurioje buvom apsistoję tris dienas. Tas dienas baisiai gerai leidom laiką gamtoje: ėjom į Antilopės kanjoną, Horseshoe Bend, plaukėm Kolorado […]

Po Amerikos žeme – šviesos ir šešėlių žaidimas Antilopės kanjone

Po Las Vegaso prasidėjo kitoks mūsų kelionės po Ameriką etapas – pabėgom iš didelių miestų ir mėgavomės įspūdinga šalies gamta. Atsipūsti nuo miestų šurmulio puikiai tiko neįtikėtinas gamtos kūrinys – Antilopės kanjonas. Į Antilopės kanjoną (Antelope Canyon), kuris yra Arizonos valstijoje, važiavom iš Las Vegaso. Tada prasidėjo kitoks mūsų kelionės etapas – po didelių miestų, Los […]