kelionė Amerikoje

JAV

Dykumų, kanjonų ir laukinių vakarų keliais: vėl į Ameriką!

Keturi keliautojai, keturios valstijos, 4000 km ir 16 dienų – mūsų Kalėdos ir Naujieji metai žada būti aktyvūs! Jei planuojate keliauti į JAV ir ieškote idėjų – siūlome sekti mūsų kelionę, pažadam pasidalinti įdomiausiomis vietomis ir nuotykiais iš plačiųjų Amerikos kelių. O jei turite patarimų ar rekomendacijų – mūsų plane jiems visada atsiras vietos! Po pirmosios […]

Žmonės

Kelionė motociklu per Ameriką: pirmosios pamokos ir nuotykiai

Du lietuviai keliautojai, pasiryžę pervažiuoti JAV motociklu, savo pirmuosius nuotykius iš svajonių kelionės pradeda pasakoti vos atvykę į Los Andželą: „Kelionė prasideda. Paskubom susipakuojam būtiniausius daiktus ir traukiam iš Lietuvos sekinančio karščio…“. Varšuvoj 22 val. jau kur kas vėsiau. Apsistojam puikiame Varšuvos viešbutyje už juokingą kainą, kaip vėliau supratom lygindami su Los Andželu. Čia viršydamas […]

Žmonės

Kelionė motociklu per Ameriką: pasiruošimas išvykimui

Kęstučio ir jo draugės kelionės per Šiaurės Ameriką motociklu planą pristatėme daugiau kaip prieš pusmetį. Šis planas realizuojasi dabar – lietuviai jau pakeliui į Los Andželą, kur pradės kelionę dviem ratais, ir dalinsis savo įspūdžiais tiesiogiai iš Amerikos kelių su Buvauten.lt skaitytojais. Ką veikti kai gauni antrą universiteto baigimo diplomą, o jis džiugina dar mažiau, […]

Lietuvių avantiūra – kelionė per Ameriką motociklu

Žmonės, pasiryžę siekti savo svajonių ir padaryti ką nors šiek tiek kitaip, nei visi, visada žavi ir įkvepia. Vienas tokių žmonių – Kęstutis, su drauge Akvile planuojantis gyvenimo avantiūrą – pervažiuoti skersai Šiaurės Amerikos žemyną. Ne bet kaip, o dviem ratais  – ten įsigytu motociklu.  „Jau seniai traukia Amerika ir amerikietiška kultūra“, – pasakoti, kodėl […]

Kelionė po Ameriką: nuo Mirties slėnio iki San Francisko

Šioje kelionės atkarpoje turėjom du maršruto variantus ir reikėjo rinktis. Važiuoti vaizdingesniu keliu tarp ežerų ir kalnų, bet neužsukti į gražiausią Amerikos parką, arba važiuoti greitkeliais ir šį parką aplankyti. Apie tai, ką pasirinkom ir pamatėm važiuodami link San  Francisko, pasakojam čia ir dabar.   „Būtinai nuvykite į Josemičio parką!“, – ragino mus gidė, vairuodama valtį […]

JAV

Kelionė po Ameriką: laukiniai vakarai ir indėnai

Jutoje ir Arizonoje, kur praleidome keturias kelionės po Ameriką dienas, beveik visada buvome vietinių Amerikos gyventojų – indėnų, žemėse. Porą kartų išbandėme jų virtuvę, po suvenyrų parduotuves pasižvalgėm ir laukinių vakarų kiču pasidžiaugėm. Pirmąjį kartą į indėnišką prekybinį kaimelį (Trading post) užsukome JAV valstijoje Arizonoje, važiuodami iš Didžiojo kanjono.  Buvom alkani kaip vilkai, visą dieną […]

Kelionė po Ameriką: ekskursija Kolorado upe ir sugedę autobusai

Šita atostogų diena Amerikoje visiems labai įsiminė, nors buvo pati ramiausia. Patiems nereikėjo daryti nieko, tik sėdėti valtyje, klausyti gidės pasakojimų ir mėgautis neapsakomais kanjonų ir Kolorado upės vaizdais. Tiesa, dar buvo pora sugedusių autobusų ir mintis, kad naktį praleisim dykumoje… Kad plauksim Kolorado upe, pažiūrėti, kaip kanjonai atrodo iš apačios, jau buvom sugalvoję dar prieš išvykdami į JAV. […]

Kelionė po Ameriką: Horseshoe Bend Kolorado upėje

Šio trumpo, poros kilometrų pasivaikščiojimo Arizonos valstijoje rekomenduojame nepraleisti – vaizdai į Kolorado upę nuo apžvalgos aikštelės paliks įspūdį ilgam.   Arklio pasagos vingiu (Horseshoe Bend) pavadinta įžymi vieta yra labai netoli mūsų jau aprašyto Antilopės kanjono, šalia Peidžo (Page) miestelio Arizonos valstijoje. Šis Kolorado upės vingis yra pasagos formos, aplink uolą, kuri panaši į arklio kanopą. Ši vieta […]

Po Amerikos žeme – šviesos ir šešėlių žaidimas Antilopės kanjone

Po Las Vegaso prasidėjo kitoks mūsų kelionės po Ameriką etapas – pabėgom iš didelių miestų ir mėgavomės įspūdinga šalies gamta. Atsipūsti nuo miestų šurmulio puikiai tiko neįtikėtinas gamtos kūrinys – Antilopės kanjonas. Į Antilopės kanjoną (Antelope Canyon), kuris yra Arizonos valstijoje, važiavom iš Las Vegaso. Tada prasidėjo kitoks mūsų kelionės etapas – po didelių miestų, Los […]

Kelionė po Ameriką: Las Vegasas – miražas dykumoje

Antroji diena Amerikoje. Palikę angelų miestą Los Andželą judam į nuodėmių miestą – Las Vegasą.  Ko tikėtis iš miesto, kur dauguma vyksta pašėlti, pamesti galvą, draugus, susituokti, pralošti ar išlošti? Lekiam, patikrinsim. Iš Los Andželo išvažiuojam iškart po pusryčių ir 15 greitkeliu judam link Las Vegaso. Kraštovaizdis visiškai pasikeičia – nebelieka palmių, žalumos, aplink tik dykuma ir jokios gyvybės, […]

Griffith parkas buvauten.lt

Kelionė po Ameriką: naftos ir filmų miestas Los Andželas

Los Andželas buvo mūsų vartai į Jungtines Amerikos valstijas. Sunkiai suvokiamo dydžio miestas, kurį apžiūrėti turėjome per vieną dieną, atsiskleidė mums įvairiausiomis spalvomis – nuo filmų industrijos ir prabangos iki skurdžių priemiesčių ir benamių. Po 10 valandų skrydžio, išlipus Los Andželo oro uoste, mus pasitiko JAV prezidento nuotrauka, pasienio darbuotojai uždavė keletą klausimų, uždėjo atspaudą pase, […]

JAV

Kelionė į Ameriką: kaip pasiruošti ir kiek kainuos?

Savo kelionę į Ameriką susiplanavome savarankiškai. Pasiruošimo reikėjo šiek tiek daugiau nei kelionei po Europą, bet sudėtinga nebuvo. Pasakojam apie tai, ko prireikė, kad mūsų svajonių kelionė taptų realybė.  Daugiau kaip dvi savaites trukusią kelionę Šiaurės Amerikoje, štai tokiu maršrutu, planuoti pradėjome daugiau kaip prieš pusmetį. Aišku, labiausiai planai dėliojosi likus kelioms savaitėms iki kelionės, bet ir […]

Automobilio nuoma Amerikoje
JAV

Kelionė Amerikoje: automobilio nuoma ir vairavimo ypatumai

Planuojant kelionę Amerikoje ir norint kuo daugiau pamatyti, svarbiausias dalykas buvo išsinuomoti tinkamą automobilį. Mūsų vairuotojo pastebėjimai apie automobilio paiešką ir Amerikos kelius Kalifornijos, Nevados, Jutos ir Arizonos valstijose. Prieš kelionę į Ameriką mūsų privačioje grupėje kilo diskusija, kokį transportą rinktis. Buvo aišku tik viena, kad tai bus vienas didelis autobusiukas arba du minivenai. Kadangi keliaujančių buvo 9, atrodytų […]

Atostogos kaip filmas: 16 dienų ir 2700 mylių kelionė Amerikoje

Tokių atostogų dar nebuvom turėję. Šita kelionė turbūt daugeliui iš mūsų buvo išskirtinė įvairiom prasmėm. Nė vienas nebuvom buvęs Amerikoje. Vienam tai išvis buvo pirmoji kelionė. Keliems – pirmasis štampas pase. Visiems – kas dieną skirtingi vaizdai, matyti filmuose, ir daug naujų patirčių. Dabar yra antra diena po kelionės Amerikoje. Trečia valanda ryto Londone. 19 val. Los […]