kelionė į Škotiją

Mull sala

Škotijos salos: Isle of Mull

Škotijos Mull sala yra ideali norintiems pabėgti nuo kasdienio gyvenimo šurmulio. Ketvirtoje pagal dydį Škotijos saloje gyvena mažiau nei 3000 gyventojų, tad vietų pasimėgauti ramybe ir nuostabiais vaizdais tikrai netrūksta. Keltas is Oban uosto į Mull salą atplaukė vėlai vakare. Į savaitgalio kelionę išvykome po darbų penktadienį, bet kadangi buvo vidurvasaris, tai netgi 10 val. vakaro, buvo […]

Laisvalaikis Škotijoje: žygis į Ben A’an – visais metų laikais

Į Ben A’an kalną užlipti neprireiks nei valandos, bet viršūnėje pasijusite kaip rimtuose kalnuose. Trossachs nacionaliniame parke esanti viršukalnė yra gana populiarus neilgas maršrutas norintiems pamatyti puikių Škotijos gamtovaizdžių. Tris kartus užlipę į Ben A’an nusprendėme, kad laikas apie šį žygį papasakoti. Į Ben A’an lipome visokiomis oro sąlygomis, ir galime drąsiai rekomenduoti – čia nuostabu […]

Stulbinanti Škotijos gamta: Glen Doll ir Corrie Fee

Škotijoje gražių vietų gamtoje ieškoti su žiburiu tikrai nereikia. Viena iš vaizdingiausių, kuriose jau apsilankėme – natūralus, ledynų suformuotas amfiteatras Corrie Fee, kurį rasite  Glen Doll, Cairngorms nacionaliniame parke.  Iki jo ateiti visai nesunku, o pasiryžus eiti toliau, galima atrasti krioklius ir dvi munro viršūnes.   Cairngorms nacionaliniame parke yra slėnis, vadinamas Glen Doll, populiari vieta mėgstantiems vaikštinėti gamtoje. Dauguma žygių […]

Rudenėjančios Škotijos takais: Killiecrankie tarpeklis

Siauras, medžiais apaugęs Killiecrankie tarpeklis Škotijoje yra puiki vieta stebėti besikeičiančią gamtą. Atvykę čia rudenį, pamatysite ryškiomis spalvomis nusidažiusius medžius, įrėminančius Garry upės vingius. O gal ieškote ko nors ekstremalesnio? Tuomet tuos puikius vaizdus stebėkite supdamiesi 40 m virš upės. Tie, kam geriausias poilsis – laisvalaikis gamtoje, supras, kodėl mus taip traukia vietos, kur civilizacijos mažai, ir gamtos vaizdai – […]

Škotija

Penkios vaizdingos vietos, kurias verta aplankyti Edinburge

Nauji namai, naujos mėgstamiausios vietos – dalijamės tuo, ką jau spėjome pamėgti Škotijos sostinėje Edinburge. Šiame mieste yra visko – ir kalnai, ir pajūris, ir vaizdingų vietų romantiškiems pasivaikščiojimams. Jau kurį laiką noriu papasakoti apie tai, ką gražaus ir įdomaus spėjome pamatyti Edinburge. Bet kaip visada, apie tai kas arti, pasakoti yra sunkiau. Kai aplankai kokį […]