Lankytinos vietos

Ispanija

Pasivaikščiojimas debesyse: Montserato kalnai ir vienuolynas

Lankantis Katalonijoje būtų nuodėmė neužsukti į stulbinančią vietą –  milijonus metų skaičiuojančius unikalios formos Montserato kalnus ir tarp jų įsikūrusį vienuolyną. Ši neįprasta vieta nustebino netgi labiau nei tikėjomės. Keliaujant pasitaiko, kai iš anksto sudaryti planai keičiasi, kažkur nuvykti nepavyksta, vienus tikslus keičia kiti. Tačiau su Montserato vienuolynu nebuvo jokių išimčių – buvome nusprendę, kad […]

Ispanija

Spalvingoji Barselona – miestas, kurio negana (1 dalis)

Mozaikų miestas Barselona mums dėliojosi kaip spalvota mozaika – dalelė prie dalelės į vieną visumą, atskleisdama vis kitokią savo pusę ir vis kuo nors nustebindama. Kad ir kiek Barselonos pamatytum, į ją turbūt visada norėsis sugrįžti. Į Barseloną atvykome iš kurortinio Ispanijos miesto Sitgeso, kurį nuo Barselonos skiria vos 40 km. Katalonijos provincijos sostinėje Barselonoje […]

Kalėdos Londone
Londonas Renginiai

Kalėdos Londone: kur nueiti ir ką pamatyti

Nors per žiemos šventes jau ne pirmus metus iškeliaujam, tačiau turim sąrašėlį renginių ir vietų, kur būtinai nueitume, jei liktume Londone. Jei ieškote idėjų, ką veikti Londone per šventes, Buvauten.lt ateina į pagalbą. Labai smagu būtų praleisti vieną iš šventinių vakarų ledo čiuožykloje. Į Londono centre esančias ledo čiuožyklas nusidriekia eilės, tad kartais geriau bilietus […]

Italija

Kelionė po Italijos miestus: klaidžioji Luka

Ši kelionės po Italiją diena buvo visiškai kitokia, nei kitos – be jokio plano ir žemėlapio. Pavažinėję po Apuano alpes, užsukom į Luką, kuri mums buvo atradimas. Keliaujantiems po Italijos regioną Toskaną, siūlom neaplenkti šio įdomaus miesto.   Į Luką (Lucca), esančią Toskanoje, rekomenduojame nuvykti, jei lankotės netoliese esančiuose žymiuose Italijos miestuose Florencijoje, Pizoje ar […]

Ponte Vecchio
Florencija

Dieviškoji Florencija – Italijos didybės pavyzdys

Florenciją tikrai galima pavadinti vienu gražiausių Italijos miestų. Tiek daug bažnyčių, meno kūrinių, skulptūrų, rūmų ir muziejų sutelpa viename nedideliame senamiestyje, kad galva gali susisukti nuo tokios gausybės… Į Florenciją, Toskanos regiono sostinę, atvykome automobiliu iš Romos. Kelionė užtruko apie 3 valandas, bet buvo gana nesunki – Romą su Florencija jungia autostrada (kelias mokamas, ta […]

Atėnai

Kelionė į Graikiją: nemiegantys Atėnai

Atėnai – miestas su be galo dideliu istoriniu palikimu, mūsų civilizacijos pamatai, kur vystėsi demokratija, filosofija, menai, architektūros stiliai… Dar nepamirškime ir judraus didmiesčio džiunglių – norint pamatyti kuo daugiau, reikėjo paskubėti. Mūsų kelionė į Atėnus buvo ilga, bet įdomi. Kėlėmės keltu iš Korfu salos, į kurią atskridome (apie Korfu skaitykit čia>>), o tada važiavom […]

Karališkieji Danijos baroko stiliaus sodai
Danija

Kelionė į Daniją: Frederiksborg pilis ir sodai

Nukeliavus į Daniją, reikėtų pamatyti bent vieną pilį. Mes rinkomės iš dviejų ir nusprendę, kad vyksime į Hillerod pamatyti Frederiksborg pilies ir sodų, dar kartą įsitikinome, kokia karališka ir tvarkinga šalis yra Danija. Kelionės į Daniją metu, kai jau buvome apžiūrėję Kopenhagą ir aplankę Mons Klint kalvas, turėjome laisvą pusdienį ir svarstėme, kurią pilį spėsime […]

Kelionė į Daniją
Kopenhaga

Kelionė į Daniją: pasakomis kvepianti Kopenhaga

Ši kelionė į Daniją – lyg kelionė per vaikystėje skaitytas pasakas. Čia karaliauja tvarka ir švara, čia jautiesi saugus, kaip vaikščiodamas po muziejų. Tačiau kaip kiekviena pasaka turi savo blogąjį herojų, taip ir Kopenhaga turi tamsesnę pusę – Kristianiją. Kopenhagoje – pusiaukelėje tarp Lietuvos ir Anglijos – susitikome su tėvais. Planuodami šį kelių dienų susitikimą […]

Londonas

Wappingas – piratai, fašistai, Bangladešas ir visiška ramybė

Bent kažkiek Britanijos sostinėje susigaudančiam žmogui Rytų Londonas asocijuojasi su šurmuliu, verdančiu kultūrų katilu, gal net su žemesniu gyvenimo lygiu, bet tikrai ne su ramiu, lėtai plaukiančiu gyvenimo ritmu. Apsilankius nuo miesto centro į rytus esančiame Wappingo rajone, daugeliui nuomonė apie Rytų Londoną gali stipriai pasikeisti – palei Temzę išdėsčiusiame Wappinge atsipalaiduos bei pailsės ir […]

Picture
Milanas

Kelionė po Šiaurės Italiją: puošnusis Milanas

Miestas, kuris pirmą kartą padarė itin didelį įspūdį, o vėliau šiek tiek nublanko – Alpės, Italijos ežerai, Venecija ir Verona buvo dideli konkurentai Milanui. Vis dėlto Milanas yra pats geriausias miestas šiaurinėje šalies dalyje norint pamatyti kitokią Italiją – modernią, stilingą ir puošnią.  Savo kelionę po Italiją pradėjom nuo Milano. Nusileidome Milan Malpensa oro uoste, tada […]

Paryžius

Vienos dienos Paryžiuje negana

Lygiai taip pat negana ir vieno karto. Nors Paryžių pamatėm labai greitai ir gana paviršutiniškai, to užteko, kad susižavėtume šiuo miestu ir norėtume pajusti paryžietišką gyvenimą dar kartą.   Į Paryžių užsinoriu vėl ir vėl, kai tik pamatau jį kokioje nuotraukoje ar filme. Taip buvo, kai pažiūrėjau pernykštį Vudžio Aleno filmą Vidurnaktis Paryžiuje. Kartais užsinoriu, kaip […]

Turkija

Turkija – ir draugiška, ir bauginanti

Studentas Vilius Turkijoje praleido keturis mėnesius. Pripažįsta, kad nors turkai ir draugiški, bet gyvenimas toje šalyje kiek bauginantis. „Aš tave nužudysiu – tokią frazę išgirsti klube yra normalu“, – prisiminė Buvauten.lt pašnekovas, ir papasakojo, kodėl į Turkiją atostogų dabar nevažiuotų. Vilius pažino kiek kitokią Turkijos pusę, nei pamato turistai, atvykę pailsėti į šalies kurortus. Pagal […]