maršrutas Ispanijoje

Caminito del Rey – įspūdingas tarpeklio takas Andalūzijoje

Caminito del Rey Andalūzijoje, visai netoli Malagos, anksčiau buvo labai pavojingas ir ekstremalus tarpeklio takas kalnuose. Dabar šis takas yra visiškai saugus ir, nors rizikos nebėra, vaizdai einant taku – stulbinantys. Jei lankotės Andalūzijoje,  rekomenduojame nepraleisti Caminito del Rey tarpeklio tako.  Caminito Del Rey taku tarpeklyje Andalūzijoje pereiti norėjome jau senokai. Ta proga pasitaikė Eurotripo kelionės metu, kai važiavome […]

Vaizdingas žygis Šiaurės Ispanijoje – Picos de Europa kalnai

Gyvas kalnų paveikslas, kuriame žygiavome 22 km – tai Picos de Europa kalnų tarpeklio žygis. Ruta del Cares yra vienas vaizdingiausių maršrutų Šiaurės Ispanijoje, kuriuo anksčiau į hidroelektrinę keliaudavo darbininkai, o dabar – kalnų grožį trokštantys pamatyti turistai… Booking.com Picos de Europa kalnai yra Šiaurės Ispanijoje, Astūrijos, Kantabrijos bei Kastilijos ir Leono regionuose. Šie kalnai, kuriuos pirmuosius pamatydavo iš […]

Menų ir mokslų centras, Valensija
Ispanija

Valensija – mandarinai, uostas ir ateities architektūra

Valensija mus pasitiko šiltai – viduržiemį ten džiaugėmės malonia 20 laipsnių šiluma. Kai Madride į lauką nosies nesinorėjo kišti, nes buvo šalta ir lijo, tą pačią dieną atvykę į Valensiją galėjome iki išnaktų sėdėti pajūryje ir net striukių nereikėjo. Valensija (Valencia) buvo viena iš paskutinių stotelių mūsų kelionės po Ispaniją maršrute. Į miestą atvykome tiesiai […]

Naujieji metai Madride
Ispanija

Naujieji metai Madride: šventinis pasistumdymas ir 12 vynuogių (VIDEO)

Naujieji metai Madride buvo įsimintini – šiek tiek chaoso ir panikos, o po to linksmybės, triukšmas ir dainos. Jei ieškote idėjų, kur sutikti Naujuosius metus, siūlome Ispaniją ir jos sostinę Madridą, kur žmonės švenčia iš širdies. Buvauten.lt pasakoja, kokių nuotykių galima tikėtis Madride ir kokios yra ispanų Naujųjų sutikimo tradicijos. Keliaudami po Ispaniją pernai per […]

Automobiliu po Ispaniją

Dvi savaitės Ispanijoje ir Andoroje: maršrutas automobiliu

Apie 1800 km, 5 Ispanijos regionai, 4 didieji miestai ir keletas mažesnių ir trys slidinėjimo dienos Andoroje – tiek nuveikėme Ispanijoje per dvi šventines savaites. Pateikiam detalų maršrutą, gal pravers keliaujant Ispanijoje ir Andoroje automobiliu. Mūsų septyneto kelionė po Ispaniją ir Andorą prasidėjo skirtingose vietose ir skirtingu laiku. Pirmiausia iš Lietuvos pajudėjo vienas draugas, išsinuomojęs […]

Kelionė po Ispaniją: karališkai šaltas Madridas

Kelionė po Ispaniją tęsiasi sostinėje Madride. Didingas, bet šiek tiek šaltas miestas, kur jaukumo reikia paieškoti – tokia mums pasirodė Ispanijos sostinė žiemą. Bet nepaisant to, Madride radome vietų, kurios vilioja vėl aplankyti miestą. Į Madridą atvykome jau antrojoje savo kelionės po Ispaniją pusėje. Kelionės draugai sakė, kad Madridas iš visų aplankytų miestų Ispanijoje jiems […]

Saragosa

Kelionė po Ispaniją: viena naktis Saragosoje

Keliaudami automobiliu po Ispaniją, Saragosoje sustojome tik trumpam. Paprastesnė nei tie Ispanijos miestai, kuriuos lanko būriai turistų, Saragosa vistiek mus nustebino: iš pradžių keistu kvapu, o vakare – pilnomis gatvėmis žmonių. Šią žiemą atostogaudami Ispanijoje, keliavome automobiliu ir turėjom tokį planelį: aplankyti Barseloną ir Monserato vienuolyną, paslidinėti Andoroje, pro Saragosą nuvykti į Madridą ir ten […]

Ispanija

Pasivaikščiojimas debesyse: Montserato kalnai ir vienuolynas

Lankantis Katalonijoje būtų nuodėmė neužsukti į stulbinančią vietą –  milijonus metų skaičiuojančius unikalios formos Montserato kalnus ir tarp jų įsikūrusį vienuolyną. Ši neįprasta vieta nustebino netgi labiau nei tikėjomės. Keliaujant pasitaiko, kai iš anksto sudaryti planai keičiasi, kažkur nuvykti nepavyksta, vienus tikslus keičia kiti. Tačiau su Montserato vienuolynu nebuvo jokių išimčių – buvome nusprendę, kad […]

Ispanija

Magiška Barselona – saulėlydžiai, šviesos ir fontanai (2 dalis, VIDEO)

Barselona vakare tampa magiška ir užburia savo nuostabiais saulėlydžiais ir  šviesomis. Tuo, kuo vakarinėje Barselonoje grožėjomės mes, tą siūlome pamatyti ir jums –  šios vietos ir vaizdai įstrigo į atmintį ilgam. Apžiūrėjus Barselonos grožybes (apie kurias rašėme čia>>) dienos šviesoje, būtina pamatyti ir vakarinį miestą. Siūlome jums nepražiopsoti nuostabių saulėlydžių Barselonoje – užlipus ant kokios […]

Ispanija

Spalvingoji Barselona – miestas, kurio negana (1 dalis)

Mozaikų miestas Barselona mums dėliojosi kaip spalvota mozaika – dalelė prie dalelės į vieną visumą, atskleisdama vis kitokią savo pusę ir vis kuo nors nustebindama. Kad ir kiek Barselonos pamatytum, į ją turbūt visada norėsis sugrįžti. Į Barseloną atvykome iš kurortinio Ispanijos miesto Sitgeso, kurį nuo Barselonos skiria vos 40 km. Katalonijos provincijos sostinėje Barselonoje […]

Kelionė po Ispaniją: auksinis Sitgesas

Jaukus ir tvarkingas, dieną ramus, vakare atgyjantis, labai netoli Barselonos – tiek pliusų galime padėti Ispanijos pajūrio kurortui Sitgesui. Mūsų tikslas buvo pamatyti kuo daugiau Barselonos, tačiau laiko užteko apžiūrėti ir Ispanijos gėjų sostine tituluojamą miestą. Į Katalonijos auksinėje pakrantėje, Kosta Doradoje, esantį Sitgesą (Sitges, tariasi Sidžes) atvykome tiesiai iš oro uosto. Nors pradinis planas […]

Andora

Slidinėjimas Andoroje: ir saulei šviečiant, ir per pūgas (VIDEO)

Trys slidinėjimo dienos Andoroje mums nebuvo lengvos, bet užtat įdomios, ir suteikė daug laimės: vieni išmoko, kiti patobulėjo arba tiesiog atidavė duoklę savo kalnų ir adrenalino aistrai. Šiemet per Kalėdų atostogas, trečius metus iš eilės, keliavom į kelionę. Ir vienas iš svarbių tikslų buvo pratęsti tradiciją ir paslidinėti. Pirmąjį kartą su kalnais susipažinom Prancūzijos Alpėse, […]