Prancūzijos Alpės

slidinėjimas Prancūzijoje

Slidinėjimas Prancūzijoje: Saint Gervais ir Megeve kurortai

Į Prancūzijos Alpių kurortus Saint Gervais ir Megeve, kurie priklauso Evasion Mont-Blanc zonai, slidinėti susiruošėme jau besibaigiant slidinėjimo sezonui. Pasakojam apie tai, kas mums patiko, kas nepatiko ir ar verta rinktis šiuos Prancūzijos slidinėjimo kurortus. Slidinėjimo kurortų aplinkui  aukščiausią Alpių viršukalnę Monblaną yra labai daug. Nuvykę į Šamoni (Chamonix), pakilę į Aiguille du Midi pažiūrėti […]

Šamoni Prancūzijos Alpėse: poniškas kalnų kurortas

Vakare automobiliu išvykę iš didmiesčio Londono, ryte jau buvome visiškai kitokiame pasaulyje – kalnų miestelyje Šamoni. Šis, istorinis Prancūzijos kalnų kurortas ir pirmosios žiemos Olimpiados sostinė, yra ne tik vienas gražiausių kalnų kurortų, bet ir didžiausias, kokiame iki šiol buvome. Šamoni (Chamonix-Mont-Blanc arba tiesiog Chamonix) yra apsuptas didžiausių Europos kalnų, įsikūręs to paties pavadinimo slėnyje. […]

Prancūzija

Prancūzijos Alpių stebuklai: gyva ledo jūra ir urvas ledyne (VIDEO)

Dar viena įspūdinga vieta, kurią būtina pamatyti savo akimis, lankantis Prancūzijos Alpių kurorte Šamoni. Ledo jūra ir urvas ledyne, besitęsiančiame septynis kilometrus, yra vienas iš įdomiausių reginių Alpėse. Prisižiūrėję fantastiškų vaizdų nuo aukščiausių Europos kalnų ir pamatę Monblaną, leidomės atgal į Šamoni miestelį – turėjome tik porą valandų iki keltuvų darbo dienos pabaigos šiame kalnų […]

Prancūzija

Alpių viršūnėse: didysis Monblanas ir stiklo dėžė (VIDEO)

Po šios kelionės šiek tiek didžiuojamės – pabuvome vienoje iš aukščiausių Europos vietų,  visai šalia Monblano, didžiausio Vakarų Europos kalno. Ir dar nepabijojome žengti į prarają, o tiksliau – į stiklinę dėžę, kabančią virš skardžio. Dalijamės neužmirštamais įspūdžiais ir vaizdais iš Europos viršūnių. Tik atvykę į Šamoni (Chamonix), Prancūzijos Alpių kurortą, skubėjom kilti į viršų […]