Prancūzijos miestai

Prancūzija

Rafinuotas ir kvepiantis vynu prancūzas Bordo

Bordo asocijuojasi su subtilumu ir klasika. Tai senos vyndarystės tradicijos ir kokybiški vynai.  Tai aksomo suknelė, sodriai raudona, kitaip burgundiška arba bordo. Šį kartą apie tai, ką pamatyti Bordo (Bordeaux) mieste ir kokių kozirių, viliojančių turistus, turi šis Prancūzijos miestas. Po vakaro La Rochelle mieste, nusprendę pataupyti ir dėl to greičiau pasiekti Ispaniją, į Bordo (Bordeaux) miestą užsukam tik pusdieniui. Šis, […]

Prancūziška romantika: vakaras La Rochelle mieste

La Rochelle (La Rošelis) – labai žavus uostamiestis Vakarų Prancūzijoje, šalia Biskajos įlankos. Ši kelionės po Vakarų Europą stotelė mus sužavėjo, bet kartu ir paskatino greičiau išvažiuoti iš Prancūzijos į Ispaniją…  La Rochelle miestą pasiekėme antrosios Eurotripo dienos vakarą, aplankę Mont Saint-Michel vienuolyną ir Nantes karuseles. Čia turėjome tik pernakvoti, atvykome jau gerokai po pietų, […]

Nantes medinis dramblys

Nantes – Prancūzijos keistųjų karuselių miestas

Nantes, industrinis miestas, išsidėstęs šalia ilgiausios Prancūzijos upės Luaros (Le Loire), turi meno projektą, dėl kurio tikrai verta užsukti į šį miestą. Tokių karuselių ir mašinų, primenančių Frankenšteino laikus, niekur kitur pasaulyje nėra. Štai Nantes ir jo įspūdingos Les Machines de l’île. Nantes miestas, kuris yra Prancūzijos Bretanės (Bretagne) regione, mūsų maršrute atsidūrė todėl, kad buvo […]

Kaip iš paveikslo: Žydrosios pakrantės miestas Nica

Važiuojant vienu gražiausių Europos maršrutų – Žydrąja pakrante, yra miestas, į kurį užsukti tiesiog būtina. Nicą pavadinę Žydrosios pakrantės pažiba, tikrai nesuklysim. Ką pamatyti Nicoje ir kuo Nica sužavėjo mus, pasakojam šiame straipsnyje.  Liepos mėnesį įvykdytas teroristinis išpuolis Nicoje mintimis sugrąžino į gana trumpą laiką, vieną vakarą ir pusdienį, kurį praleidome šiame nuostabiame Prancūzijos mieste. Vietos ir […]

Kelionė po Žydrąją pakrantę: festivalių miestas Kanai

Kanai – nedidelis, bet visame pasaulyje garsus Prancūzijos rivjeros miestas, vertas bent trumpo sustojimo keliaujant Žydrąja pakrante. Pasigerėti prabangiais ir ištaigingais viešbučiais, raudonuoju Kanų kino festivalio kilimu ir, žinoma, saule bei jūra. Į akis negailestingai spiginanti saulė, atsispindinti jūros bangose, balti ir ištaigingi promenados viešbučiai bei dangų siekiančios palmės – toks vaizdas iškyla pirmiausiai, prisiminus […]

Prancūzijos gražuolis Marselis

Antras pagal dydį Prancūzijos miestas žavesiu nei kiek nenusileidžia Paryžiui. Gal netgi jį lenkia – juk Marselis turi tokią nuostabią Viduržemio jūros pakrantę, kokios Paryžiui su visais eifeliais ir triumfo arkomis tik pavydėti. Gal šiek tiek perdėjau su Paryžiumi – Prancūzijos sostinė mums be galo patinka, bet tiesiog taip išeina – tai du didžiausi miestai […]

Europa

Metų pabaigos kelionė: Žydroji pakrantė, slidinėjimas ir kiti nuotykiai

Ši kelionė buvo tai, ko reikėjo, kad nelengvi metai užsibaigtų labai gerai. Prisiminus visus juokus, žaidimus ir nuotykius, kurių netrūko nuo pat pirmos dienos, iškart norisi šypsotis. O po tokių smagių atostogų, gero oro ir vaizdų, netgi įsisukti į darbus užtenka jėgų. Nuspręsti, kur vyksim sutikti Kalėdų ir Naujųjų metų, nebuvo lengva ir planai keitėsi […]

Šamoni Prancūzijos Alpėse: poniškas kalnų kurortas

Vakare automobiliu išvykę iš didmiesčio Londono, ryte jau buvome visiškai kitokiame pasaulyje – kalnų miestelyje Šamoni. Šis, istorinis Prancūzijos kalnų kurortas ir pirmosios žiemos Olimpiados sostinė, yra ne tik vienas gražiausių kalnų kurortų, bet ir didžiausias, kokiame iki šiol buvome. Šamoni (Chamonix-Mont-Blanc arba tiesiog Chamonix) yra apsuptas didžiausių Europos kalnų, įsikūręs to paties pavadinimo slėnyje. […]

Prancūzija

Alpių viršūnėse: didysis Monblanas ir stiklo dėžė (VIDEO)

Po šios kelionės šiek tiek didžiuojamės – pabuvome vienoje iš aukščiausių Europos vietų,  visai šalia Monblano, didžiausio Vakarų Europos kalno. Ir dar nepabijojome žengti į prarają, o tiksliau – į stiklinę dėžę, kabančią virš skardžio. Dalijamės neužmirštamais įspūdžiais ir vaizdais iš Europos viršūnių. Tik atvykę į Šamoni (Chamonix), Prancūzijos Alpių kurortą, skubėjom kilti į viršų […]

Pirmosios slidinėjimo atostogos Prancūzijoje

“Nugalėjau aukščio baimę”, – taip galvojau po atostogų Prancūzijoje, Grenoblio mieste ir jo apylinkėse. Nors kalnai atrodė nesibaigiantys, skardžiai ir tarpekliai tokie gilūs, o keltuvai – tarškantys barškantys, bet visi grįžome sveiki, gyvi ir išbandę save. Į Prancūziją, Grenoblio (Grenoble) miestą, keliavome per Kalėdas, iš viso 15 draugų. Per neilgas atostogas nenorėjome vien tik slidinėti, […]