žiemos pramogos

Italijos kurortas Sanremas – kazino, gėlių ir bažnyčių miestas

Atvykę  į Sanremą – kurortą Italijos pakrantėje,  iš didmiesčio Turino, nustebome – patekom į tokį šurmulį, kokio žiemą pajūryje tikrai nesitikėjom. Antrąją žiemos atostogų dieną iš Turino atvažiavom į Italijos pakrantę, vadinamą Italijos rivjera. Kitose rivjeros vietose buvo tekę lankytis anksčiau – jau buvome Genujoje (Genova) ir dar vienoje nepaprastai gražioje vietoje, kurią rekomenduojam pamatyti […]

Turinas

Nuotykiai Turine ir kodėl nepamatėm Turino drobulės

Per trumpą laiką Italijos mieste Turine turėjom tokių nuotykių, kad net Italijos žiniose atsidūrėm. Dėl to iš pirmo žvilgsnio ramus Turinas mums įsiminė tikrai ne savo drobulėmis ir monumentais. Mes aštuoni, susitikę iš skirtingų šalių Milano oro uostuose, savo žiemos kelionę pradėjome Italijos regiono Pjemonto sostinėje Turine. Į miestą atvykom gana vėlai, tai likusį vakarą […]

Pirmoji diena: itališka siesta ir saulėlydis Sesto Calende

Kaskart atvykę į Italiją, turim iš naujo mokytis neskubėti. Jei gerti kavą, tai lėtai, iš mažo puodelio, jei užsimanyti valgyti, tai tik tada, kai veikia restoranai… Trumpai apie tai, kaip pratinomės prie itališkos tvarkos, ir kokiu saulėlydžiu buvom apdovanoti pirmąjį vakarą. Pirmoji ir paskutinė kelionės dienos yra šiek tiek panašios – daugiausiai laiko užima atvykimas […]

Europa

Metų pabaigos kelionė: Žydroji pakrantė, slidinėjimas ir kiti nuotykiai

Ši kelionė buvo tai, ko reikėjo, kad nelengvi metai užsibaigtų labai gerai. Prisiminus visus juokus, žaidimus ir nuotykius, kurių netrūko nuo pat pirmos dienos, iškart norisi šypsotis. O po tokių smagių atostogų, gero oro ir vaizdų, netgi įsisukti į darbus užtenka jėgų. Nuspręsti, kur vyksim sutikti Kalėdų ir Naujųjų metų, nebuvo lengva ir planai keitėsi […]

Belgija

Kelionė į Belgiją: kuo netgi šaltuoju metų laiku žavi Briugė

Autentiška architektūra, jaukios viduramžių laikų gatvelės ir belgiškų vaflių kvapas – tuo labiausiai įsiminė Briugė. Tai toks miestas, į kurį verta atvykti ir šaltuoju metų laiku. Neįsivaizduoju, kokiam žmogui galėtų nepatikti Belgijos miestas Briugė. Flandrijos regiono sostinė Briugė turi tokį autentiškai žavų senamiestį, kurį pamatyti žmonės vyksta bet kokiu oru. Mes į Briugę atvykome iš […]

slidinėjimas Prancūzijoje

Slidinėjimas Prancūzijoje: Saint Gervais ir Megeve kurortai

Į Prancūzijos Alpių kurortus Saint Gervais ir Megeve, kurie priklauso Evasion Mont-Blanc zonai, slidinėti susiruošėme jau besibaigiant slidinėjimo sezonui. Pasakojam apie tai, kas mums patiko, kas nepatiko ir ar verta rinktis šiuos Prancūzijos slidinėjimo kurortus. Slidinėjimo kurortų aplinkui  aukščiausią Alpių viršukalnę Monblaną yra labai daug. Nuvykę į Šamoni (Chamonix), pakilę į Aiguille du Midi pažiūrėti […]

Kroatija

Žiema Kroatijoje: Plitvicos ežerų nacionalinis parkas

Plitvicos ežerai nuostabūs bet kuriuo metų laiku – tuo įsitikinome čia atvykę žiemą. Čia mus nustebino ne tik pasakiški vaizdai, bet ir beveik sutikti keliautojai lietuviai. Plitvicos ežerai buvo viena iš svarbiausių stotelių kelionėje per Europą. Šiuos ežerus jau lankėme prieš porą metų, gegužės mėnesį, – tada supratom, kad šie ežerai yra vienas nuostabiausių kampelių […]

Kroatija

Kelionė per Europą: užpustytas Zagrebas

Kroatijos sostinę Zagrebą laimingai pasiekėme tik dėl to, kad tą dieną mus lydėjo sėkmė. Antraip būtume visą dieną ir vakarą praleidę transporto kamštyje, ir būtų sujaukti visi tolimesni kelionės planai. Žiemą į ilgas keliones automobiliu leidžiamės jau nebe pirmus metus. Bet pirmą kartą papuolėme į tikrą žiemą, prieš tai sniegas jokių sunkumų nebuvo sukėlęs. Pernai […]

Austrija

Dailioji Alpių sostinė Insbrukas – ne tik slidinėjimui

Alpių sostine tituluojamas Insbrukas – įspūdingas miestas. Nors čia slidinėti, kaip daugelis, nevykome, tačiau tarp kalnų įsikūrusiame austrų mieste pasijutome lyg elegantiškoje Kalėdų pasakoje. Viena iš mūsų kelionės per Europą stotelių buvo Austrijos miestas Insbrukas (Innsbruck). Po trijų slidinėjimo dienų Italijos kurorte Livinjo, Kalėdų rytą pajudėjome link Insbruko. Nuo Livinjo iki Insbruko ne taip jau […]

Europa

Kelionė per Europą: nerūpestingos atostogų dienos ir išbandymai

Tai buvo dviejų savaičių kelionė, kuri prabėgo lyg kelios dienos. Tai buvo laikas, kai neskaičiavome valandų, kai visai nerūpėjo, diena ar naktis, kai neprisiminėme, kuri savaitės diena. Visi kasdieniai rūpesčiai buvo palikti namie, o galvose tik vėjai, kalnai, sniegas, nauji miestai, jūra ir ilgas kelias… Tuo laiku pasaulis buvo gražesnis, saulėlydžiai rausvesni, šviesos ir spalvos […]

Rekomendacijos

Kelionių metai: kur buvom 2014-aisiais

Ar ir jums 2014 metai prabėgo greitai? Taip atrodo ne tik mums, bet ir su kuo tik aplink pakalbame, visi tą patį sako. Greitai dienos, savaitės, mėnesiai lėkė, bet per darbus ir reikalus spėjom ir šiek tiek pasaulio pamatyti. Trumpai pasakojam, kur Buvauten.lt komanda keliavo 2014-aisiais. 2014-ieji mums buvo skubėjimo metai. Šventėms artėjant, nebuvo laiko prisėsti, […]

Naujieji metai Madride
Ispanija

Naujieji metai Madride: šventinis pasistumdymas ir 12 vynuogių (VIDEO)

Naujieji metai Madride buvo įsimintini – šiek tiek chaoso ir panikos, o po to linksmybės, triukšmas ir dainos. Jei ieškote idėjų, kur sutikti Naujuosius metus, siūlome Ispaniją ir jos sostinę Madridą, kur žmonės švenčia iš širdies. Buvauten.lt pasakoja, kokių nuotykių galima tikėtis Madride ir kokios yra ispanų Naujųjų sutikimo tradicijos. Keliaudami po Ispaniją pernai per […]

Automobiliu po Ispaniją
Ispanija

Dvi savaitės Ispanijoje ir Andoroje: maršrutas automobiliu

Apie 1800 km, 5 Ispanijos regionai, 4 didieji miestai ir keletas mažesnių ir trys slidinėjimo dienos Andoroje – tiek nuveikėme Ispanijoje per dvi šventines savaites. Pateikiam detalų maršrutą, gal pravers keliaujant Ispanijoje ir Andoroje automobiliu. Mūsų septyneto kelionė po Ispaniją ir Andorą prasidėjo skirtingose vietose ir skirtingu laiku. Pirmiausia iš Lietuvos pajudėjo vienas draugas, išsinuomojęs […]

Šamoni Prancūzijos Alpėse: poniškas kalnų kurortas

Vakare automobiliu išvykę iš didmiesčio Londono, ryte jau buvome visiškai kitokiame pasaulyje – kalnų miestelyje Šamoni. Šis, istorinis Prancūzijos kalnų kurortas ir pirmosios žiemos Olimpiados sostinė, yra ne tik vienas gražiausių kalnų kurortų, bet ir didžiausias, kokiame iki šiol buvome. Šamoni (Chamonix-Mont-Blanc arba tiesiog Chamonix) yra apsuptas didžiausių Europos kalnų, įsikūręs to paties pavadinimo slėnyje. […]

Prancūzija

Prancūzijos Alpių stebuklai: gyva ledo jūra ir urvas ledyne (VIDEO)

Dar viena įspūdinga vieta, kurią būtina pamatyti savo akimis, lankantis Prancūzijos Alpių kurorte Šamoni. Ledo jūra ir urvas ledyne, besitęsiančiame septynis kilometrus, yra vienas iš įdomiausių reginių Alpėse. Prisižiūrėję fantastiškų vaizdų nuo aukščiausių Europos kalnų ir pamatę Monblaną, leidomės atgal į Šamoni miestelį – turėjome tik porą valandų iki keltuvų darbo dienos pabaigos šiame kalnų […]

Prancūzija

Alpių viršūnėse: didysis Monblanas ir stiklo dėžė (VIDEO)

Po šios kelionės šiek tiek didžiuojamės – pabuvome vienoje iš aukščiausių Europos vietų,  visai šalia Monblano, didžiausio Vakarų Europos kalno. Ir dar nepabijojome žengti į prarają, o tiksliau – į stiklinę dėžę, kabančią virš skardžio. Dalijamės neužmirštamais įspūdžiais ir vaizdais iš Europos viršūnių. Tik atvykę į Šamoni (Chamonix), Prancūzijos Alpių kurortą, skubėjom kilti į viršų […]

Patarimai

Slidinėjimo kelionės draudimas – reikia ar ne?

Slidinėti – be galo smagu, bet kartu rizikinga – iš tokios kelionės gali parsivežti ne tik gerų įspūdžių, vieną kitą traumą, bet ir tūkstantinę sąskaitą už medicininę pagalbą, jei susižeisi ir neturėsi draudimo. Ketvirtąjį kartą besiruošdami slidinėti, nusprendėm, kad reikia apsidrausti. Besiruošdami į artėjančią slidinėjimo kelionę, ėmėm domėtis draudimais. Nors trejus metus ant slidžių lipom […]

Europa

Valentino dienos kelionės: romantiškiausi Europos miestai

Geriausia dovana Valentino dienai – savaitgalis dviese kokioje romantiškoje vietoje! Sekdami žymiausių literatūros ir kino meilės istorijų pėdsakais, pateikiame savo romantiškiausių Europos miestų penketuką – gal išsirinksite kurį nors savo kelionei, nebūtinai per Valentino dieną! 1. Verona, Italija Mūsų penketuke Paryžius negauna pirmosios vietos, nes čia karaliauja Verona. Lyginant su Paryžiumi Italijos miestas Verona visai […]

Andora

Slidinėjimas Andoroje: ir saulei šviečiant, ir per pūgas (VIDEO)

Trys slidinėjimo dienos Andoroje mums nebuvo lengvos, bet užtat įdomios, ir suteikė daug laimės: vieni išmoko, kiti patobulėjo arba tiesiog atidavė duoklę savo kalnų ir adrenalino aistrai. Šiemet per Kalėdų atostogas, trečius metus iš eilės, keliavom į kelionę. Ir vienas iš svarbių tikslų buvo pratęsti tradiciją ir paslidinėti. Pirmąjį kartą su kalnais susipažinom Prancūzijos Alpėse, […]

Rekomendacijos

Žvilgsnis atgal: 2013-ųjų kelionės

Metų pabaiga priverčia susimąstyti, kokie buvo praėję 12 mėnesių. Gruodžio mėnesį mėgstu peržiūrėti nuotraukas ir prisiminti ypatingiausias metų akimirkas. Šį kartą metus suskaičiuosiu kelionėmis, kurių 2013-ieji mums tikrai nepagailėjo 🙂 Mums 2013-ieji metai prasidėjo su draugų kompanija Italijos šiaurėje, keliaujant po Milaną, Veroną, Veneciją, Livinjo, Komo ir Gardos ežerus. Ši kelionė buvo tokia įsimintina, smagi […]

Kalėdos Londone
Londonas Renginiai

Kalėdos Londone: kur nueiti ir ką pamatyti

Nors per žiemos šventes jau ne pirmus metus iškeliaujam, tačiau turim sąrašėlį renginių ir vietų, kur būtinai nueitume, jei liktume Londone. Jei ieškote idėjų, ką veikti Londone per šventes, Buvauten.lt ateina į pagalbą. Labai smagu būtų praleisti vieną iš šventinių vakarų ledo čiuožykloje. Į Londono centre esančias ledo čiuožyklas nusidriekia eilės, tad kartais geriau bilietus […]

Picture
Milanas

Kelionė po Šiaurės Italiją: puošnusis Milanas

Miestas, kuris pirmą kartą padarė itin didelį įspūdį, o vėliau šiek tiek nublanko – Alpės, Italijos ežerai, Venecija ir Verona buvo dideli konkurentai Milanui. Vis dėlto Milanas yra pats geriausias miestas šiaurinėje šalies dalyje norint pamatyti kitokią Italiją – modernią, stilingą ir puošnią.  Savo kelionę po Italiją pradėjom nuo Milano. Nusileidome Milan Malpensa oro uoste, tada […]

Livinjo

Slidinėjimas Italijoje: Livinjo kurortas

Kai pradėjau rašyti apie Livinjo slidinėjimo kurortą Italijoje, Londone snigo. Juokas ima pagalvojus, kaip čia keli milimetrai sniego gali sukelti tiek bėdų: traukiniai vėluoja, nebekyla lėktuvai, dingsta elektra… O juk yra vietų pasaulyje, kur sniegu džiaugiamasi. Džiaugiuosi ir aš hipnotizuojančiomis snaigėmis ir prisimenu žiemos pasaką, į kurią buvom nuvykę prieš kelias savaites. Slidinėjimui Italijos Alpėse […]

Tirpstantis menas – ledo skulptūros Londone

Vakar buvo turbūt pati tinkamiausia diena Londono ledo skulptūrų festivaliui oro atžvilgiu – tokį šaltį jau seniai jautėme. Nepaisydami ledinio vėjo mes, su nemaža minia londoniečių, traukėme į Canary Wharf rajoną paspoksoti, kaip iš didžiulių ledo luitų kuriamos neįtikėtinos skulptūros. Šitas ledo skulptūrų festivalis (London Ice Sculpting Festival) Londone vyksta visą šį savaitgalį, ten rungiasi ledo […]

Italija

Naujieji metai ir poatostoginė depresija

Vakar grįžom iš Italijos. Įspūdžių tiek daug, kad kol kas net negaliu rišliai atsakyti į dažną klausimą: „na, kaip kelionė?“. Kol mintys dar tvarkingai nesusidėliojo, galvoje vien tik kažkokie nostalgijos persunkti pamąstymai ir bandymai suprasti, ką duoda išvykimas iš pažįstamos aplinkos. Naujieji metai dažnai prasideda mintimis apie naują pradžią, pokyčius gyvenime, pažadus sau ir kitiems. […]

Idėjos Naujųjų metų sutikimui Londone

Kur švęsti Naujuosius Londone? Naujieji metai ir jų planavimas gali būti sudėtingas. Nežinantiems ir vis dar ieškantiems variantų, siūlome savo idėjas. Gal mūsų kelerių metų patirtis ir pasiūlymai padės išsirinkti, kaip pasitikti Naujuosius metus. Klausimas, kur sutikti Naujuosius Londone, jau kelerius metus iš eilės paskutinįjį metų mėnesį mane ir kelias drauges varė į neviltį. Tikras […]

Londono gatvės: kur ieškoti Kalėdų

Spindintis, blizgantis šventinis Londonas kviečia mesti iš galvos visas rimtas mintis ir galvoti tik apie artėjančias šventes. Pasižvalgykit po šviečiančias Londono gatves 🙂 Vakar iškeliavom į miesto centrą Kalėdų nuotaikos pasisemti ir pasigrožėti šventiškai išpuoštu Londonu. Yra kelios vietos, nuteikiančios itin kalėdiškai. Viena iš jų – Winter Wonderland – Kalėdų miestelis su atrakcionais, užimantis didžiulį […]

Anglija Renginiai

Kalėdų miestelis Londone: Winter Wonderland

Londone Kalėdos prasideda anksti: parduotuvių vitrinos jau seniai papuoštos, centrinėse gatvėse žybčioja lemputės, o Hyde parke įsikūrė didžiulis kasmetinis Winter Wonderland, šventinių linksmybių ir atrakcionų miestelis. Winter Wonderland arba Žiemos stebuklų šalis Londone laukiamas tiek mažų, tiek ir didelių. Atvažiuoja, okupuoja nemažą Hyde parko plotą šešioms savaitėms ir sulaukia daugiau kaip 2 mln. lankytojų. Pirmiuosius gyvenimo […]

Pirmosios slidinėjimo atostogos Prancūzijoje

“Nugalėjau aukščio baimę”, – taip galvojau po atostogų Prancūzijoje, Grenoblio mieste ir jo apylinkėse. Nors kalnai atrodė nesibaigiantys, skardžiai ir tarpekliai tokie gilūs, o keltuvai – tarškantys barškantys, bet visi grįžome sveiki, gyvi ir išbandę save. Į Prancūziją, Grenoblio (Grenoble) miestą, keliavome per Kalėdas, iš viso 15 draugų. Per neilgas atostogas nenorėjome vien tik slidinėti, […]