Žvilgsnis atgal: 2013-ųjų kelionės

Metų pabaiga priverčia susimąstyti, kokie buvo praėję 12 mėnesių. Gruodžio mėnesį mėgstu peržiūrėti nuotraukas ir prisiminti ypatingiausias metų akimirkas. Šį kartą metus suskaičiuosiu kelionėmis, kurių 2013-ieji mums tikrai nepagailėjo 🙂

Taip prasidėjo 2013-ieji

Mums 2013-ieji metai prasidėjo su draugų kompanija Italijos šiaurėje, keliaujant po Milaną, Veroną, Veneciją, Livinjo, Komo ir Gardos ežerus. Ši kelionė buvo tokia įsimintina, smagi ir su tiek visokiausių nutikimų, kad grįžus po atostogų namo užpuolė lengva depresija. Istorijas iš šios kelionės aptarinėjom ištisus metus, ir, manau, prisiminsim dar ilgai.

Mūsų kompanija prie Gardos ežero

Grįžę iš Italijos, pradėjom planuoti kitą išvyką – velykinę. Iš pradžių planavome važiuoti nuo Kroatijos sostinės Zagrebo iki Dubrovniko šalies pietuose, tačiau iškeliavom į Graikijos Korfu salą. Paskubomis apžiūrėję salą, patraukėme per visą Graikiją aplankyti civilizacijos lopšio – Atėnų. Per šią kelionę, irgi su būriu draugų, prisižiūrėjom visokių graikiškų keistenybių ir  pajutom šiltą graikišką pavasarį.

Korfu saloje

Pavasario gale su tėvais iškeliavom į Daniją. Aplankėm Kopenhagą, Mons Klint, Frederiksborg pilį  ir smagiai praleidom laiką su mylimiausiais žmonėmis, atitrūkę nuo namų aplinkos.

Tėveliai Kopenhagoje

Vėliau turėjom tokią vasarą, kuria skųstis negalime – po kelerių metų pertraukos Angliją lepino tikrai šilti orai. Nesuskaičiuosiu, kiek kartų važiavom į pajūrį, bet įsimintiniausios išvykos buvo su palapinėmis į tolimąjį Kornvalį. Šią grafystę, į kurią iš Londono reikia važiuoti daugiau kaip 5 valandas, aplankėm du kartus (apie išvykas galite paskaityti čia>> ir čia>>) ir pamatėm gražiausias Anglijos vietas.

Portchurno paplūdimys Kornvalyje
Tintagel, Kornvalis

Šią vasarą pamatėm nemažai pietų Anglijos grožybių: Vaito salą (Isle of Wight), Dorseto pakrantę, kelis kartus važiavom į Eastbourne’ą. Tai vietos, į kurias norisi sugrįžti ir gyvenantiems Anglijoje rekomenduojame apsilankyti – tikrai nepasigailėsite.

Šalia įžymiojo Durdle Door
Dorseto pakrantė, šalia Durdle Door

Vasarą turėjom vieną iššūkį – parvažiavom iš Anglijos į Lietuvą ir atgal automobiliu. Gal tie, kurie į panašias keliones leidžiasi dažnai, iš mūsų pasijuoks – koks čia iššūkis?! Tačiau mums, į tokį ilgą kelią išsiruošus pirmą kartą, tai buvo didelis išbandymas, ypač vairuotojui. Oras kelionės metu irgi nelepino – Vokietijoje važiavome per liūtį su žaibais, o Lenkijoje jautėmės kaip pirtyje ant ratų – termometras rodė +35 laipsnius. Apie kelionę į Lietuvą rašėme čia>>.

Lenkijoje svilino karštis
Pakeliui namo

Vieną rudens mėnesį pagyvenus ramiai, be išvykų, pajutom, kad vėl kankina kelionių troškulys. Susiruošėm į Italiją, jau trečiąjį kartą. Tai tokia užburianti šalis, kad neįmanoma nenorėti ten sugrįžti. Šį kartą aplankėme vidurio Italiją – Romą, Florenciją, Pizą, penkis kaimus (Cinque Terre), Luką, Apuano alpes. Dabar liko apžiūrėti tik pietinę Italijos dalį, ir visa šalis bus pamatyta 🙂

Didingojoje Romoje

Paskutiniai du šių metų mėnesiai buvo skirti kelionės po Ispaniją ir Andorą planavimui ir laukimui. Dabar esame Ispanijoje, Kūčias sutikom Barselonoje, Kalėdas – pakeliui į Andorą, o senuosius palydėsim ir naujuosius sutiksim Madride, Puerta del Sol aikštėje su puikiausių draugų kompanija 🙂

Barselona

Iš ten ir siunčiam šiltus šventinius linkėjimus. Jei kas nors buvo negerai šiais metais, ši kalendoriaus riba – puikus metas pradėti keisti savo gyvenimą. Juk nieko nėra neįmanoma, viskas, ko nori, gali būti tavo.

Tad jei praeinantys metai buvo sunkūs, linkim tikėjimo ir jėgų atversti naują gyvenimo puslapį. O tiems, kas per Naujųjų metų slenkstį žengia patenkinti savimi, linkime ir toliau sėkmingai siekti savo tikslų.

Ir galiausiai, visiems savo draugams ir artimiesiems, keliaujantiems kartu (tiek kojomis, tiek mintimis) per gyvenimą, norim pasakyti didelį AČIŪ, kad esate kartu. Linkime pačių geriausių 2014-ųjų metų!