Kelionė po Ameriką: Arizona, Saguaro parkas ir kaktusai gigantai

Riedėdami Amerikos greitkeliais, vos 100 km nuo Meksikos pasienio, pasiekėme vieną iš kelionės tikslų – Saguaro nacionalinį parką, kuriame gausu didžiausių pasaulyje kaktusų. Saguaro parkas nustebino ne tik išskirtiniais kaktusais, bet ir kalnais bei kanjonais. Dėliojant maršrutą pietinėje JAV dalyje, vienas iš pagrindinių dalykų, kuriuos norėjome pamatyti – milžiniški saguaro kaktusai. Šios rūšies kaktusai yra vieni iš aukščiausių pasaulyje, siekiantys […]

JAV

Kelionė po Ameriką: 5700 km laukinių vakarų keliais (I dalis)

Per šią kelionę į Jungtines Amerikos valstijas aplankėme vietų, kurios dar nėra perpildytos turistų. Maršrutas vingiavo per Teksasą, Naująją Meksiką, Arizoną, Nevadą ir šiek tiek Kalifornijos. Pamatėme įvairiapusį amerikietišką gyvenimą – nuo didžiulių vilų Ramiojo vandenyno pakrantėje iki lūšneles primenančių būstų Teksase ir Naujojoje Meksikoje. Ir, kaip visada, daug įspūdingiausių gamtos vietų. Preliminariais kelionės planais pasidalijome […]

JAV

Dykumų, kanjonų ir laukinių vakarų keliais: vėl į Ameriką!

Keturi keliautojai, keturios valstijos, 4000 km ir 16 dienų – mūsų Kalėdos ir Naujieji metai žada būti aktyvūs! Jei planuojate keliauti į JAV ir ieškote idėjų – siūlome sekti mūsų kelionę, pažadam pasidalinti įdomiausiomis vietomis ir nuotykiais iš plačiųjų Amerikos kelių. O jei turite patarimų ar rekomendacijų – mūsų plane jiems visada atsiras vietos! Po pirmosios […]

JAV

Santa Barbara: šiek tiek lietaus, daug arkų ir delfinų

Gražusis Ramiojo vandenyno pakrantės kelias mus atvedė į Santa Barbarą, kur gana netikėtai užklupo lietus. Mūsų planus šiek tiek pakoregavęs, lietus neatėmė žavesio iš Santos Barbaros, ir galiausiai paskutinės dienos Amerikoje buvo įdomesnės, nei planuota. Kas keliauja su mumis ne pirmą kartą, jau žino, kad poilsiauti pasyviai, pavyzdžiui, dienų dienas gulėti pliaže ir degintis, mums neišeina.  […]

Ramiojo vandenyno pakrantės kelias

Kelionė po Ameriką: Ramiojo vandenyno pakrantės kelias

Ramiojo vandenyno pakrantės kelias, patenkantis tarp gražiausių maršrutų automobiliu, buvo ir mūsų planuose. Per kelionę Amerikoje tai buvo turbūt vienintelė ilgesnė kelio atkarpa, kai nė vienas autobusiuke nemiegojo – vaizdai buvo per daug gražūs. Dvi dienas praleidę San Franciske, vėl leidomės į kelią. Nors navigacija mus primygtinai norėjo vesti ne palei pakrantę, o greitesniu maršrutu, […]

Kelionė po Ameriką: antroji diena San Franciske

Tęsiam kelionę po Ameriką ir toliau žvalgomės viename gražiausių šalies miestų – San Franciske. Mums antroji diena mieste išaušo pilka ir lietinga, bet tai nesutrukdė apžiūrėti San Francisko įžymybių. Per visą savo kelionę po Ameriką, pirmą kartą vėsesnį orą pajutom ir striukes iš lagaminų išsitraukėm San Franciske (na, išskyrus trumpą atšalimą Mirties slėnyje). Apvažinėję automobiliu […]

Kelionė po Ameriką: pirmoji diena San Franciske

Pakeliui į šį Amerikos miestą, galvoje skambėjo populiarios Scott McKenzie dainos žodžiai, kad važiuojant į San Franciską, reikėtų turėti gėlių plaukuose ir kad ten galima sutikti gerų žmonių. Iš San Francisko tikėjomės daug, o gavome turbūt dar daugiau… Ilgai nevyniojant į vatą pasakysiu – San Franciskas buvo pats gražiausias didmiestis, aplankytas per mūsų kelionę po […]

Kelionė po Ameriką: nuo Mirties slėnio iki San Francisko

Šioje kelionės atkarpoje turėjom du maršruto variantus ir reikėjo rinktis. Važiuoti vaizdingesniu keliu tarp ežerų ir kalnų, bet neužsukti į gražiausią Amerikos parką, arba važiuoti greitkeliais ir šį parką aplankyti. Apie tai, ką pasirinkom ir pamatėm važiuodami link San  Francisko, pasakojam čia ir dabar.   „Būtinai nuvykite į Josemičio parką!“, – ragino mus gidė, vairuodama valtį […]

Mirties slėnis – karščiausia vieta Žemėje, kur vos nesušalom

Devintoji kelionės po Ameriką diena buvo pilna nuotykių ir įspūdžių. Karščiausios vietos Žemėje rekordo savininkas – Mirties slėnis (Death Valley), kuriame tikėjomės nuo pat ryto leipti iš karščio, mums pateikė staigmenų.  Išaušo diena, kai važiuosim į Mirties slėnio nacionalinį parką! Ši vieta buvo viena tų, kurias labiausiai norėjau pamatyti per kelionę Amerikoje. Kažkuo šis slėnis, kur beveik […]

Ugnies slėnis Amerikoje

Ugnies slėnis Amerikoje – saulėje degančios uolos

Visai netoli Las Vegaso esantis Ugnies slėnis – seniausias Nevados valstijos parkas, į mūsų maršrutą po Ameriką buvo įtrauktas neveltui. Toli nuo pagrindinių kelių nusukti nereikėjo, o pamatėm dar vieną stulbinantį Amerikos gamtos parką. Visai netoli nuo Amerikos pramogų sostinės Las Vegaso, Ugnies slėnis pritraukia nemažai jaunimo, kuris vakarais šėlsta kazino ir naktiniuose klubuose, o dienomis […]

JAV

Kelionė po Ameriką: laukiniai vakarai ir indėnai

Jutoje ir Arizonoje, kur praleidome keturias kelionės po Ameriką dienas, beveik visada buvome vietinių Amerikos gyventojų – indėnų, žemėse. Porą kartų išbandėme jų virtuvę, po suvenyrų parduotuves pasižvalgėm ir laukinių vakarų kiču pasidžiaugėm. Pirmąjį kartą į indėnišką prekybinį kaimelį (Trading post) užsukome JAV valstijoje Arizonoje, važiuodami iš Didžiojo kanjono.  Buvom alkani kaip vilkai, visą dieną […]

Kelionė po Ameriką: Ziono nacionalinis parkas

Ziono nacionalinis parkas buvo mūsų kelionės po Ameriką pusiaukelis. Tai buvo ir savotiškas atsisveikinimas su Amerikos kanjonais – gamtos kūriniais, kurie iki šiol kviečia sugrįžti. Aštuntoji mūsų kelionės po Ameriką diena prasidėjo išsikraustymu iš rančos Jutoje, kurioje buvom apsistoję tris dienas. Tas dienas baisiai gerai leidom laiką gamtoje: ėjom į Antilopės kanjoną, Horseshoe Bend, plaukėm Kolorado […]

Amerikos Didysis kanjonas – didingas gamtos stebuklas

Pamatyti Didįjį kanjoną – šis noras mums buvo pagrindinis stimulas suorganizuoti kelionę į Ameriką. Dienos paragauti kanjono didybės užteko, tik dabar norisi dar daugiau… Gal taip visad būna, kai pamatai kažką tokio? Nenumaldomas noras vykti į Ameriką kilo pažiūrėjus filmą 127 valandos apie kanjonų tyrinėtoją, kuris įstrigo tarp uolų 5 paroms ir galiausiai turėjo priimti drastišką sprendimą, kuris išgelbėjo jo […]

Kelionė po Ameriką: ekskursija Kolorado upe ir sugedę autobusai

Šita atostogų diena Amerikoje visiems labai įsiminė, nors buvo pati ramiausia. Patiems nereikėjo daryti nieko, tik sėdėti valtyje, klausyti gidės pasakojimų ir mėgautis neapsakomais kanjonų ir Kolorado upės vaizdais. Tiesa, dar buvo pora sugedusių autobusų ir mintis, kad naktį praleisim dykumoje… Kad plauksim Kolorado upe, pažiūrėti, kaip kanjonai atrodo iš apačios, jau buvom sugalvoję dar prieš išvykdami į JAV. […]

Kelionė po Ameriką: Horseshoe Bend Kolorado upėje

Šio trumpo, poros kilometrų pasivaikščiojimo Arizonos valstijoje rekomenduojame nepraleisti – vaizdai į Kolorado upę nuo apžvalgos aikštelės paliks įspūdį ilgam.   Arklio pasagos vingiu (Horseshoe Bend) pavadinta įžymi vieta yra labai netoli mūsų jau aprašyto Antilopės kanjono, šalia Peidžo (Page) miestelio Arizonos valstijoje. Šis Kolorado upės vingis yra pasagos formos, aplink uolą, kuri panaši į arklio kanopą. Ši vieta […]

Po Amerikos žeme – šviesos ir šešėlių žaidimas Antilopės kanjone

Po Las Vegaso prasidėjo kitoks mūsų kelionės po Ameriką etapas – pabėgom iš didelių miestų ir mėgavomės įspūdinga šalies gamta. Atsipūsti nuo miestų šurmulio puikiai tiko neįtikėtinas gamtos kūrinys – Antilopės kanjonas. Į Antilopės kanjoną (Antelope Canyon), kuris yra Arizonos valstijoje, važiavom iš Las Vegaso. Tada prasidėjo kitoks mūsų kelionės etapas – po didelių miestų, Los […]

Kelionė po Ameriką: Las Vegasas – miražas dykumoje

Antroji diena Amerikoje. Palikę angelų miestą Los Andželą judam į nuodėmių miestą – Las Vegasą.  Ko tikėtis iš miesto, kur dauguma vyksta pašėlti, pamesti galvą, draugus, susituokti, pralošti ar išlošti? Lekiam, patikrinsim. Iš Los Andželo išvažiuojam iškart po pusryčių ir 15 greitkeliu judam link Las Vegaso. Kraštovaizdis visiškai pasikeičia – nebelieka palmių, žalumos, aplink tik dykuma ir jokios gyvybės, […]

Griffith parkas buvauten.lt

Kelionė po Ameriką: naftos ir filmų miestas Los Andželas

Los Andželas buvo mūsų vartai į Jungtines Amerikos valstijas. Sunkiai suvokiamo dydžio miestas, kurį apžiūrėti turėjome per vieną dieną, atsiskleidė mums įvairiausiomis spalvomis – nuo filmų industrijos ir prabangos iki skurdžių priemiesčių ir benamių. Po 10 valandų skrydžio, išlipus Los Andželo oro uoste, mus pasitiko JAV prezidento nuotrauka, pasienio darbuotojai uždavė keletą klausimų, uždėjo atspaudą pase, […]

JAV

Kelionė į Ameriką: kaip pasiruošti ir kiek kainuos?

Savo kelionę į Ameriką susiplanavome savarankiškai. Pasiruošimo reikėjo šiek tiek daugiau nei kelionei po Europą, bet sudėtinga nebuvo. Pasakojam apie tai, ko prireikė, kad mūsų svajonių kelionė taptų realybė.  Daugiau kaip dvi savaites trukusią kelionę Šiaurės Amerikoje, štai tokiu maršrutu, planuoti pradėjome daugiau kaip prieš pusmetį. Aišku, labiausiai planai dėliojosi likus kelioms savaitėms iki kelionės, bet ir […]

Automobilio nuoma Amerikoje
JAV

Kelionė Amerikoje: automobilio nuoma ir vairavimo ypatumai

Planuojant kelionę Amerikoje ir norint kuo daugiau pamatyti, svarbiausias dalykas buvo išsinuomoti tinkamą automobilį. Mūsų vairuotojo pastebėjimai apie automobilio paiešką ir Amerikos kelius Kalifornijos, Nevados, Jutos ir Arizonos valstijose. Prieš kelionę į Ameriką mūsų privačioje grupėje kilo diskusija, kokį transportą rinktis. Buvo aišku tik viena, kad tai bus vienas didelis autobusiukas arba du minivenai. Kadangi keliaujančių buvo 9, atrodytų […]

Atostogos kaip filmas: 16 dienų ir 2700 mylių kelionė Amerikoje

Tokių atostogų dar nebuvom turėję. Šita kelionė turbūt daugeliui iš mūsų buvo išskirtinė įvairiom prasmėm. Nė vienas nebuvom buvęs Amerikoje. Vienam tai išvis buvo pirmoji kelionė. Keliems – pirmasis štampas pase. Visiems – kas dieną skirtingi vaizdai, matyti filmuose, ir daug naujų patirčių. Dabar yra antra diena po kelionės Amerikoje. Trečia valanda ryto Londone. 19 val. Los […]

Iškeliaujam į Ameriką! Maršrutas po vakarinę JAV dalį

Ilgai laukėm ir pagaliau sulaukėm – prasideda mūsų kelionė po Šiaurės Ameriką. Bilietai nupirkti jau daugiau kaip pusę metų, maršrutas planuotas gerus porą mėnesių, daiktus susidėjom per porą dienų, skrydis truks pusę paros. Viskas, jau pradžia. Devyniese keliaujam ten, kur dar nebuvom. Į naują žemyną, į vietas, kurias visi nuo vaikystės matėme per televizorių, į […]