Indonezija

Nuotykiai Rytų Javoje: bemiegė naktis Ijen sieros krateryje

Tą naktį miegą iškeitėme į žygį po dar vieną Indonezijos ugnikalnį. Ijen vulkanas Javos saloje, 2799 m aukštyje virš jūros lygio, įsiminė visam gyvenimui – tų vaizdų, kvapų ir unikalių potyrių pamiršti neįmanoma. Jei norite sutikti aušrą ugnikalnio krateryje, apsupti geltonų dūmų, šalia didžiausio pasaulyje rūgštinio ežero – keliaukite į Ijen ugnikalnį. Žvaigždutė žemėlapyje prie Ijen ugnikalnio […]

Indonezija

Nuotykiai Rytų Javoje: Bromo ugnikalnis

Taip arti šalia pikto, rūkstančio ir riaumiojančio ugnikalnio buvome pirmą kartą. Bromo ugnikalnis (Gunung Bromo) Indonezijai priklausančioje Rytų Javos saloje yra aktyvus, bet visai šalia, kaimelyje 2 km aukštyje, ramiai gyvena ir daržus ravi vietiniai. Porai naktų ten svečiai buvome ir mes. Apie tai, kaip iš Balio salos nusigauti iki Bromo ugnikalnio, ir kokie netikėtumai mūsų ten […]

Kelionės Azijoje
Azija

Kelionė po Pietryčių Aziją – TOP 10 aplankytų vietų

Per kelionę po Pietryčių Azijos šalis aplankėme daugybę įspūdingų vietų. Šis straipsnis buvo sunkus darbas – atrinkti tik 10 didžiausią įspūdį palikusių vietų iš Tailando, Vietnamo, Malaizijos ir Indonezijos. Nors tris mėnesius keliavome po šiltus kraštus, retai mus būtumėte sutikę papūdimyje ar prie baseino su knyga/kokteiliu rankoje. Dažniau rinkomės ne pasyvų poilsį, bet nuotykius, klajones, atradimus. Kalnai, ugnikalniai, […]

Balis

Atostogos Balyje per lietaus sezoną – įmanoma!

Ar vykti į Balį per lietingąjį sezoną? Tokia dvejonė mus kamavo Vietname, sprendžiant, kur toliau – ar į Balį, kaip planavome iš pradžių, ar pasukti į kitą Pietryčių Azijos šalį – Filipinus. Visgi nutarėme laikytis originaliojo plano, ir norim papasakoti, kaip mums sekėsi keliauti saloje, kur lietaus buvo kiekvieną dieną. Balis. Tolima rojaus sala Indonezijoje, […]

Azija

Trys mėnesiai Azijoje: kainos, skaičiai ir kiti įspūdžiai iš kelionės

Šį kartą apie praktiškus dalykus – pinigus, transportą, viešbučius ir kitus dalykėlius, kuriuos pastebėjom per tris mėnesius Azijoje. Mums patiems buvo įdomūs šie kelionės faktai, tikimės, tai bus naudinga ir įdomi informacija planuojantiems panašias avantiūras ar tiesiog atostogas Azijos šalyse.  Booking.com Transportas Per kelionę turėjom 11 tarptautinių ir vidinių skrydžių.  Skridom su Norwegian Airlines, Vietairjet, […]