kelionė į Aziją

Indonezija

Nuotykiai Rytų Javoje: Bromo ugnikalnis

Taip arti šalia pikto, rūkstančio ir riaumiojančio ugnikalnio buvome pirmą kartą. Bromo ugnikalnis (Gunung Bromo) Indonezijai priklausančioje Rytų Javos saloje yra aktyvus, bet visai šalia, kaimelyje 2 km aukštyje, ramiai gyvena ir daržus ravi vietiniai. Porai naktų ten svečiai buvome ir mes. Apie tai, kaip iš Balio salos nusigauti iki Bromo ugnikalnio, ir kokie netikėtumai mūsų ten […]

Kelionės Azijoje
Azija

Kelionė po Pietryčių Aziją – TOP 10 aplankytų vietų

Per kelionę po Pietryčių Azijos šalis aplankėme daugybę įspūdingų vietų. Šis straipsnis buvo sunkus darbas – atrinkti tik 10 didžiausią įspūdį palikusių vietų iš Tailando, Vietnamo, Malaizijos ir Indonezijos. Nors tris mėnesius keliavome po šiltus kraštus, retai mus būtumėte sutikę papūdimyje ar prie baseino su knyga/kokteiliu rankoje. Dažniau rinkomės ne pasyvų poilsį, bet nuotykius, klajones, atradimus. Kalnai, ugnikalniai, […]

Vietnamas

21 diena Vietname: maršrutas iš šiaurės į pietus

Antroji šalis, į kurią atvykom keliaudami po Pietryčių Aziją – Vietnamas. 21 dienos, laviruojant tarp lietaus ir saulės, planuojant vos dieną ar dvi į priekį, neužteko aplankyti viską, bet tai buvo gera preliudija į pažintį su Vietnamu. Vietnamas, iš pradžių išgąsdinęs, vėliau priėmė labai svetingai. Čia sutikom Kūčias ir Kalėdas, atšventėm Naujuosius metus. Maršrutą Vietname dėliojom […]

Rekomendacijos

2016-ieji: permainų ir klajonių metai

Šie metai mums buvo tokie, kurių užmiršti bus neįmanoma. Buvo visko: ir malonių akimirkų, ir sunkumų; buvo ir pokyčių. Svarbiausia buvo kelionių. Tad kaip kasmet, taip  ir šiemet, trumpai apie kiekvieną metų kelionę ir permainas, dėl kurių šiemet Kalėdas ir Naujuosius metus sutinkam ne prie šventinio stalo, be dovanų, tik dviese, toli toli nuo namų. […]

Tailandas

Pirmieji žingsniai Azijoje: Tailandas per tris savaites

Pagaliau paragavome Azijos. Savo pažintį su šiuo kraštu pradėjome nuo labai svetingos šalies – Tailando. Čia keliauti lengva ir patogu, daug komfortiškiau, negu tikėjomės prieš išvažiuodami. Pasibastę šalyje kiek ilgiau kaip tris savaites, dalijamės maršrutu, pirmaisiais įspūdžiais ir vaizdais iš kelionės po Tailandą, kurie, tikimės, padės jums susiplanuoti savo kelionę į šią šalį. Vakar Bankoko Don […]

Azija

Iškeliaujam į Aziją! Tailandas, Vietnamas, Malaizija, Indonezija

Pirmoji kelionė į Aziją! Pirmą kartą į kraštus, kurie labai vilioja, ir šiek tiek baugina. Kol neturim namų ir įsipareigojimų darbdaviams, nusprendėm išnaudoti tą laiką ilgesnei kelionei ir tikimės, kad pavyks aplankyti keturias pietryčių Azijos valstybes: Tailandą, Vietnamą, Malaiziją ir Indoneziją… Bilietai į vieną pusę iš Palangos į Bangkoką per Oslą su Norwegian Air jau mėnesį […]