savaitgalio idėjos

Škotija

Šiaurės Atlanto laukinukė – Škotijos Harris ir Lewis sala

Pačiuose Škotijos šiaurės vakaruose, Atlanto vandenyne, yra didžiausia Škotijos sala – Lewis ir Harris (Luisas ir Harisas). Sala vilioja nuostabiais paplūdimiais ir dramatiškomis pakrantėmis. Ten yra tokių vietų, kuriose lengva pasijusti lyg negyvenamoje saloje, kur draugiją palaiko tik avys arba aukštumų karvės.  Stovėdami kelto denyje, tolstame nuo didingų Škotijos kalnų. Galiausiai kalnai pradingsta už horizonto, […]

Mull sala
Škotija

Škotijos salos: Isle of Mull

Škotijos Mull sala yra ideali norintiems pabėgti nuo kasdienio gyvenimo šurmulio. Ketvirtoje pagal dydį Škotijos saloje gyvena mažiau nei 3000 gyventojų, tad vietų pasimėgauti ramybe ir nuostabiais vaizdais tikrai netrūksta. Keltas is Oban uosto į Mull salą atplaukė vėlai vakare. Į savaitgalio kelionę išvykome po darbų penktadienį, bet kadangi buvo vidurvasaris, tai netgi 10 val. vakaro, buvo […]

Aktyvios pramogos Anglijos miškuose – „Go Ape“ parkai

Norintiems išbandyti save ir aktyviai praleisti dieną gamtoje rekomenduojam užsukti į vieną iš daugelio Jungtinėje Karalystėje esančių Go Ape parkų. Laipiojimas medžių viršūnių trasose mums buvo puiki savaitgalio pramoga. Išmėginti Anglijoje populiarių pramogų parkų tinklo Go Ape trasas knietėjo jau senokai. Galiausiai vieną šeštadienį pavyko susiderinti su draugais ir septyniese išlėkėm išbandyti save medžių viršūnių […]

Savaitgalis Anglijoje: Doverio baltosios uolos ir karo tuneliai

Kartais užtenka kelių valandų pasivaikščiojimo tokioje vietoje, kad atsigautų kūnas ir mintys – vėjas, kedendamas plaukus, išpučia visus rūpesčius, susukaupusius galvoje, o puikius vaizdus pamačiusios akys vėl ima spindėti… Štai ką mūsų akys matė, kai nuvykom prie Doverio baltųjų uolų – štai kodėl į Doverį verta užsukti ne tik išplaukiant keltu. Ilgą laiką Anglijos pakrantės […]

Europa

Romantiškos savaitgalio kelionės: kur nusivežti antrąją pusę

Ieškote idėjų, kaip įdomiai praleisti Valentino dieną ar bet kurį savaitgalį su mylimu žmogumi? Keliaukite! Štai kelios idėjos, ką įdomaus galite nuveikti dviese Europoje. Romantiškiausius Europos miestus jau išvardinome pernai – į sąrašą pateko Verona, Barselona, Venecija, Paryžius ir Florencija. Po šių metų kelionių, romantiškų vietų ir miestų Europoje  sąrašą galime papildyti. Keliaukite į kalnus! Tarp […]

Velsas

Trys dienos Snoudonijoje: kalnai, kriokliai, kempingai ir pajūris

Jei gyvenate ar bent planuojate apsilankyti Didžiojoje Britanijoje, rekomenduojame nuvykti į Snoudoniją. Trečią pagal dydį nacionalinį parką Britanijoje apžiūrėti reikia šiek tiek laiko. Buvauten.lt pasakoja, ką pavyko pamatyti per tris dienas. Gyvenant Londone ar kur kitur pietinėje Anglijos dalyje, kelionei į Snoudoniją (Snowdonia National Park) reikia prisiruošti – laukia ilgas kelias. Išvykai gerai būtų skirti […]

Anglijos pajūrio kurortai: Folkestone

Į Folkestone’ą verta važiuoti dėl puikių pajūrio vaizdų – nuo čia galima matyti Prancūzijos krantus. Nors pats miestas pasirodė gana nykus,  gražūs jūros vaizdai ir šiek tiek pramogų pajūryje atpirko miesto centro nuobodumą. Tiems, kurie Folkestone nėra buvę, šis miestas turbūt labiausiai asocijuojasi su eurotuneliu, jungiančiu Angliją ir Prancūziją. Tunelis per Lamanšo sąsiaurį yra greičiausias […]

Anglijos miestai: smilkalais kvepiantis Glastonberis

Glastonberis (Glastonbury), labiausiai žinomas dėl kasmetinio didžiulio muzikos festivalio, yra labai neįprastas ir paslaptingas miestas. Jo gatvėmis vaikšto raganos, pagonys, hipiai, o apie patį miestą ir jo apylinkes sklando daug legendų ir mitų. Glastonberis – miestas Somerseto grafystėje, pietvakarių Anglijoje, kurio pavadinimas kasmet linksniuojamas dėl čia vykstančio muzikos festivalio. Tačiau Glastonberį verta aplankyti ne tik […]

Nyderlandai

Gėlių, spalvų ir kvapų karalystė – Keukenhofo parkas

Olandijoje esantis Keukenhofas, didžiausias gėlių parkas pasaulyje, mus nustebino ir apsvaigino ryškiomis spalvomis, nesibaigiančiais gėlių laukais ir kvapais. Ši, turistų gausiai lankoma vieta, labai netoli nuo Amsterdamo, devynias savaites per metus yra tikra pavasario rezidencija. Tulpės mums seniai žinomos kaip Olandijos simbolis, tad per Velykų išeigines nukeliavę į Amsterdamą, būtinai norėjom pavaikščioti kokiame tulpių lauke. […]

Kalėdos Londone
Londonas Renginiai

Kalėdos Londone: kur nueiti ir ką pamatyti

Nors per žiemos šventes jau ne pirmus metus iškeliaujam, tačiau turim sąrašėlį renginių ir vietų, kur būtinai nueitume, jei liktume Londone. Jei ieškote idėjų, ką veikti Londone per šventes, Buvauten.lt ateina į pagalbą. Labai smagu būtų praleisti vieną iš šventinių vakarų ledo čiuožykloje. Į Londono centre esančias ledo čiuožyklas nusidriekia eilės, tad kartais geriau bilietus […]

Ruduo Anglijos pajūryje ir Bournemouth iš aukštybių

Angliškas pajūris mums patinka. Būtų neprastesnis už Viduržemio jūros kurortus, jei ne oras. Bet užtat kiekviename Anglijos kurorte randam kažką smagaus nuveikti, nes drybsoti prie jūros oras retai leidžia. Šį kartą – apie mūsų atradimus pajūrio mieste Bournemouth. Nežinau, kas yra su ta jūra, bet jei planuojam kokią išvyką, dažniausiai nusprendžiam vykti į pajūrį. Gal […]

Anglijos pakrantės: sugrįžimas į Kornvalį

Pirmosios kelionės į Kornvalį, kur gražiausi Anglijos paplūdimiai, mums neužteko. Dar vienas vasaros savaitgalis Kornvalyje buvo įsimintinas  – su galybe užburiančių vaizdų ir dainomis prie laužo. Po pirmosios kelionės į Kornvalį, prisižadėjom sau, kad ten dar grįšim. Ir sugrįžom gana greitai – nepilnai po dviejų mėnesių. Kornvalį, kur vienos gražiausių Anglijos vietų, norėjo aplankyti draugai […]

Vinčesteris
Anglija

Nori pamatyti tobulą Angliją? Važiuok į Vinčesterį!

Šitame mieste, senojoje Anglijos sostinėje, gali pradėti pažintį su šios šalies istorija. Vinčesteris – žavus viduramžių miestas, nekukliai pavadintas tobulu Anglijos miestu. Buvauten.lt bando išsiaiškinti, ar ne per drąsiai šiam miestui klijuojama tokia etiketė. „Tobulas Anglijos miestas“ – šitaip Vinčesterį (Winchester) apibūdina turistams skirtas tinklalapis www.visitwinchester.co.uk. Nors į šitą miestą niekada nevykau turistauti,  tačiau dažnai tenka […]

Čederio urvai

Čederio urvai ir tarpeklis – viena unikaliausių vietų Anglijoje

Unikali vieta Anglijoje – Čederio tarpeklis ir urvai Somerseto grafystėje. Urvai žavi iliuzijomis, juose guli žmogaus, gyvenusio prieš 9000 metų, skeletas ir brandinami Čederio sūriai. O užlipti ant tarpeklio kalvų, nors ir sunku, bet norisi ne vieną kartą.   Mes kartais pavydim gyvenantiems Somerseto grafystėje – kiek daug gražių vietų jie turi aplinkui, o dar ir […]

Anglija

Anglijos deimantas – Isle of Wight sala (2 dalis)

Jei ieškote idėjų, ką nuveikti Anglijoje vasaros savaitgalį – siūlome aplankyti Isle of Wight. Atsidursite puikiame kurorte, kuriame tvyro atostogų atmosfera. Šioje straipsnio dalyje – apie rytinės ir šiaurinės salos dalių paplūdimius ir miestelius: Shanklin, Sandown, Seaview, Ryde, East Cowes. Kaip pasakojome pirmojoje straipsnio apie Vaito salą dalyje, ši sala deimantu gali būti pavadinta ne […]

Anglija

Anglijos deimantas – Isle of Wight (1 dalis)

Didžiausia sala Anglijoje, kurią nuo žemyninės dalies skiria tik poros mylių sąsiauris, deimantu gali būti pavadinta ne tik dėl brangakmenį primenančios formos, bet ir dėl gražių vietų geram poilsiui Anglijoje. Pirmoje straipsnio dalyje – apie vakarinę ir pietinę šios Anglijos salos dalis. Kelionę į Isle of Wight arba, lietuviškai, Vaito salą  geriausia planuoti iš anksčiau […]

Anglijos pakrantės pažiba – Durdle Door

Durdle Door yra Pietų Anglijos pakrantės perliukas. Dar negirdėjau nė vieno blogo atsiliepimo apie šią vietą – visiems pažįstamiems, kurie čia lankėsi, Durdle Door paliko didelį įspūdį ir nustebino – negi čia Anglija? Šis išskirtinis paplūdimys yra pietinėje Anglijos dalyje, tarp Poole ir Weymouth miestų. Nuo Londono iki Durdle Door yra apie 130 mylių ir važiuoti […]

Picture

Anglijos pajūrio kurortai: neramusis Brightonas

Jei nebijote akmenukų masažo nugarai, keliaukite į Brightoną. Londoniečiams lengviausiai pasiekiamas ir dėl to jau šiek tiek nusibodęs pajūrio kurortas mus ypač nustebino, kai nusprendėme pavaikštinėti toliau nuo pagrindinio pliažo. Brightonas prieš keletą metų buvo pirmoji mūsų pažintis su britų pajūriu. Na, po Southendo, kuris dar arčiau, tačiau tai nėra tikras pajūris, o ir vanduo […]

Anglijos pakrantės: savaitgalis Kornvalio grafystėje

Kur gražiausios Anglijos pakrantės? Iš tiek, kiek jau matėme, išrinktume Kornvalį (Cornwall). Nuvažiuoti į Kornvalį svajojom nuo tada, kai sužinojom, kad tokia vieta Anglijoje egzistuoja. Šios grafystės pakrantės sužavėjo mus visus – šalia aukštų, uolėtų krantų plyti nuostabūs smėlio paplūdimiai, kurių krantus skalauja Atlanto vandenynas. Taip prisisvajoję, vieną savaitgalį prisiruošėme nuvažiuoti į tolimąją Anglijos grafystę. […]

Atėnai

Kelionė į Graikiją: nemiegantys Atėnai

Atėnai – miestas su be galo dideliu istoriniu palikimu, mūsų civilizacijos pamatai, kur vystėsi demokratija, filosofija, menai, architektūros stiliai… Dar nepamirškime ir judraus didmiesčio džiunglių – norint pamatyti kuo daugiau, reikėjo paskubėti. Mūsų kelionė į Atėnus buvo ilga, bet įdomi. Kėlėmės keltu iš Korfu salos, į kurią atskridome (apie Korfu skaitykit čia>>), o tada važiavom […]

Angliškas pajūris: Seven Sisters kalvos

Šis britiškos pakrantės perliukas – ieškantiems puikių panoramų arba iššūkių, bet ne pasyvaus poilsio pajūryje.  Norim pristatyti dar vieną dėmesio vertą vietą Britanijos pakrantėje – tai visai netoli Eastbourne ir Beachy Head (apie kuriuos jau rašėme čia>>) esančios Seven Sisters kalvos. Prie šių kalvų galite užsukti ir susiruošę į kurortinį miestą Eastbourne. Mums tą kartą, […]

Beachy Head

Anglijos pajūrio kurortai: Eastbourne

Vienas iš dramatiškiausių ir įspūdingiausių kurortų pietiniame Anglijos krante – Eastbourne’as ir aplinkinės vietovės – Beachy Head bei Seven Sisters.  Šios gražios vietos, puikiai tinkamos savaitgalio išvykai, turi ir tamsesnę pusę – yra liudininkės daugybės savižudybių, bombardavimų ir netgi juodosios magijos. Į šitą vietą Anglijos pajūryje patogu vykti ir be automobilio. Iš Londono Victoria stoties […]

Picture

Svečiuose pas britų monarchus

Pasigirti svečiavęsis Karalienės kieme gali kiekvienas, kuris lankėsi Vindzore. Šis Anglijos miestelis garsus didžiausia pasaulyje apgyvendinta pilimi, monarchais ir, aišku, Legolendu. Tik keliaukite į Vindzorą, kai šilta – atšiauriu oru šis miestelis parodys daug mažiau, nei turi. Vindzoras (Windsor) kol kas atrodo pats karališkiausias miestas Anglijoje iš tų, kuriuose jau teko apsilankyti. Iš Londono karališkąjį […]