Velso pakrantės: žavūs Swansea paplūdimiai

Anglijoje yra stulbinamai gražių paplūdimių – tokių matėme pietinėje Anglijoje bei Kornvalio grafystėje. Nuvykę į Velsą atradome neprastesnių pliažų ir netgi šilto jūros vandens, kas Britanijos salose nėra labai įprasta.

Booking.com

Į Velso pajūrį išsiruošėme tą patį savaitgalį, kai naršėme Brecon Beacons nacionalinio parko gražiausias vietas – įlipome į aukščiausią kalną Pen-y-fan, pamatėme krioklius ir aplankėme požeminius urvus.

Puikiam savaitgaliui užbaigti reikėjo ir pajūrio. Nuo Brecon Beacons parko iki pajūrio netoli – koks 40 minučių kelio automobiliu.

Trys uolos viršūnės kyšo iš jūros
Trys smailios uolos kyšo iš jūros

Turėjom gražiausių paplūdimių prie Swansea miesto sąrašiuką, bet visų aplankyti nebūtų užtekę laiko, tai teko išsirinkti vieną. Ir išsirinkom tikrai gerą. Three Cliffs Bay – trijų uolų įlanka, pavadinta taip todėl, kad ten iš jūros kyšo trys uolos, tikrai verta dėmesio.

Nuo artimiausios stovėjimo aikštelės, kuri yra šalia kempingo, iki įlankos pėsčiomis reikės paeiti gal 10-15 minučių. Reikės nusileisti gana statoku šlaitu, kas leidžiantis į apačią visai nesunku, ypač besidžiaugiant tokiais žaviais vaizdais.

Trijų uolų įlanka
Takeliu žemyn

Nusileidus žemyn, mūsų pėdos paskendo minkštame šiltame paplūdimio smėlyje. Pliažas nebuvo perpildytas, netgi apytuštis – vietos, kur įsikurti, buvo daug. Diena buvo šilta, tai pamanėm, jog kai kuriuos poilsiautojus nuo šios įlankos atbaido tai, kad nuo stovėjimo aikštelės reikia paeiti pėsčiomis.

Šioje pakrantėje mus nustebino ne tik gražios pakrantės ir vaizdai, bet ir šiltas vanduo. Iki šiol tekdavo maudytis ar braidyti  po šaltą vandenį pietų Anglijoje ar Kornvalyje. Netgi savaitgalį, kai buvo gerokai virš 30 laipsnių karščio ir poilsiavome Vaito saloje (Isle of Wight), vanduo buvo ledinis.

O čia, Three Cliffs Bay, buvo visai kitaip – vanduo šiltas, kaip atvėsusi arbata, nesinorėjo lipti lauk, o tiems (tiksliau, toms), kurie nepasirūpino maudymosi kostiumais, buvo kilęs didelis noras maudytis tiesiog su rūbais.

Tyrinėjam įlanką

Šioje įlankoje ir be gulėjimo paplūdimyje ar pliuškenimosi jūroje, yra ką veikti. Buvo smagu pabraidyti aplink uolas, kur vanduo, kaip ir visur Britanijoje, tai nuslūgsta, tai patvinsta. Iš pradžių, perėję angą uolose, bridom į krantą ir vandens buvo sulig šlaunimis, grįžus ten po pusvalandžio, vandens buvo vos iki pusės blauzdų.

Galima užlipti ant uolų ir pasižvalgyti po pakrantę iš aukščiau. Matėme ant kalvos stovinčią pilį, bet iki ten nueiti patingėjome.

Šalia Swansea miesto yra ir daugiau gražių paplūdimių. Štai mūsų sąrašiukas su pašto kodais, kad būtų lengviau rasti:

• Bracelet Bay Mumbles SA3 4LQ
  • Rhossili Bay  SA3 1PL
  • Brandy Cove SA3 3DT.
  • Caswell Bay SA3 3BS
  • Limeslade Beach SA3 4JT
  • Mewslade Bay SA3 1PH
  • Three Cliffs Bay SA3 2HB

One thought on “Velso pakrantės: žavūs Swansea paplūdimiai”