Savarankiškų kelionių maršrutai

Norite keliauti savarankiškai, bet neturite laiko planuoti maršrutą? Mes galime padėti! Taupykite savo laiką, ir leiskite mums, turintiems ilgą savarankiškų kelionių patirtį, pasirūpinti Jūsų atostogų planu!

Mirties slėnisSiūlomos paslaugos:

• Individualiai Jums sukurtas detalus kelionės maršrutas su lankytinomis vietomis, pramogomis bei patarimais
  • Konsultacija dėl kelionių krypčių
  • Skrydžių bei keltų bilietų pasiūlymai
  • Viešbučių, atitinkančių geriausią kainos ir kokybės santykį, pasiūlymai
  • Automobilio nuomos variantai arba jums sudėlioti maršrutai viešuoju transportu
  • Pagalba su visais reikalingais kelionės dokumentais

Viskas priklauso nuo Jūsų norų ir galimybių, galite kreiptis ir dėl vienos iš šių paslaugų, pavyzdžiui, maršruto arba viešbučių. Viską galime suderinti, tereikia mums parašyti emailą į info@buvauten.lt arba Facebook žinutę: www.facebook.com/Buvautenlt.

Tai, ką siūlome mes, yra individualiai suplanuota kelionė, specialiai Jums, atsižvelgiant į jūsų poreikius, pomėgius ir galimybes.  Jums sukurti kelionių maršrutai bus originalūs ir detalūs, ir keliauti pagal juos bus vienas malonumas.

Galime suplanuoti keliones bet kokiam keliautojų skaičiui bet kuriam laikui: savaitei, dviems ar tik savaitgaliui. Tai gali būti smagi kelionė grupei draugų,  turiningas poilsis šeimai ar įdomus maršrutas dviems.

Štai keli mūsų kelionių pavyzdžiai, kurių metu sukauptą patirtį naudojame individualių maršrutų planavimui:

Kaip viskas vyksta:

Sužinoję kelionei skiriamą biudžetą ir jūsų prioritetus, galėsime pasiūlyti įvairių kelionių variantų. Tuomet ieškosime skrydžių ar kitų kelionės būdų jūsų pasirinktomis dienomis ir pateiksime viešbučių sąrašą, iš kurių galėsite išsirinkti norimą (-us).

Tada planuosime maršrutą, atsižvelgdami į tai, ką jūs norite veikti per savo atostogas. Pagal jūsų pomėgius pasiūlysime, ką aplankyti. Galiausiai, viską suderinę, paruošime detalų planą (2 savaičių kelionės planas įprastai užima virš 40 puslapių) su žemėlapiais, adresais, nuorodomis, kontaktiniais duomenimis, pramogų bilietų kainomis ir kita svarbia informacija. Jums tereiks spausti ant adreso nuorodos ir važiuoti pramogauti! Jei kelionėje iškiltų kliūčių ar turėsite klausimų, būsim pasiruošę pagelbėti ir pakonsultuoti.

Kelionės plano kaina derinama individualiai ir priklauso nuo paslaugos ir kelionės maršruto trukmės.

Įspūdžių pilna kelionė gali prasidėti tuoj pat, tik parašykite mums  info@buvauten.lt 🙂

11 thoughts on “Savarankiškų kelionių maršrutai

1. Dekoju uz pagalba organizuojant kelione i Amerika. Buvo lengva ir malonu bendrauti, o gautas keliones planas buvo labai issamus ir labai pagelbejo kelioneje 🙂

2. Labai džiaugiamės,kad turėjome tokį puikų virtualų gidą-buvauten.lt.Visa kelionė buvo suplanuota idealiai,nebuvo jokių trikdžių,o maršrutas atitiko visus mūsų lūkesčius,per gana trumpą laiką labai daug pamatėm.Ačiū jums.

3. Mes laimėjome kuponą pasinaudoti Buvau Ten paslaugomis planuojant kelionei į Roma. Labai nuoširdus ir profesonalus aptarnavimas, sutaupėme daugybės laiko , nereikėjo vargintis ieškant balanso tarp biudžeto ir kokybės gavomę patį aukso vuduriuką pradedant lektuvų bilietais baigiant lankytinų vietų išsamiu aprašymu. Rekomenduočiau visiems.

4. Taip jau gavosi, kad vieną dieną nusprendėm, kad norim į Ameriką, kitą jau turėjom skrydžius į San Franciską, o aš galvos skausmą, kaip per mažiau nei mėnesį susidėliot maršrutą, kai visiškai neturi tam laiko, bet nori pamatyti kaip galima daugiau.
    Benaršydama internete, aptikau buvauten.lt puslapį, paskaičiau kelionės į Ameriką įspūdžius ir pagalvojau: o kodėl nors kartą nepasinaudot pagalba? Po savaitės turėjom kelionės planą 16 dienų su visais mūsų pageidautais punktais ir šiek tiek daugiau, viešbučius, kalną patarimų ir… ramų miegą:)

O visai neseniai lankėmės Londone ir, kadangi turėjom kelias laisvas dienas, nusprendėm, kad norėtume pagaliau ištrūkti už miesto ribų. Ačiū Jolantai už patarimą nusigauti iki Eastbourne ir nukeliauti iki Seaford. Nuėjom 19 km, prisižiūrėjom nuostabių uolėtos pakrantės vaizdų ir – pavargę, bet tikrai laimingi – sėkmingai tą pačią dieną spėjom grįžt į Londoną:)

5. Jolanta padėjo mums suplanuoti kelionę JAV Vakarų pakrantėje, priderino viską prie mūsų poreikių, padėjo realiai sutaupyti lėšų, kurias būtume kitu atveju bereikalingai išleidę per nežinojimą. Atostogos gavosi ypač turiningos, prisilietėme prie Amerikos kontrastų, apturėjome nepamirštamų nuotykių. Be Jolantos detalaus plano gal tik pusę būtume spėję pamatyti to, ką pamatėme. Visiems rekomenduoju kreiptis.

6. Atsiliepimas apie kelionės planą į Milaną:

“Sveiki,

per darbus taip ir nespėjau padėkoti. Labai buvo naudingas Jūsų planas, beveik viską aplankėme, liko tik patys geriausi įspūdžiai. Labai džiaugėmės, kas kreipėmės, nes priešingu atveju ne tik kad būtume nežinojusios, kur eiti, bet ir pasiklydusios:)

Sėkmės darbuose!

Greta”

7. Kelionė buvo nuostabi! Dėka Jolantos nusimėtėm daug galvos skausmo ir tai leido mums tiesiog mėgautis kelione ir įsimintiniausiais vaizdais! Buvo vietų apie kurias nesam girdėję ir kurios tiesiog atėmė žadą – 10/10! Ačiū!

8. Jolanta, didelis didelis AČIŪ už pagalbą.Jūsų dėka sutaupėm nemažai laiko planuojat ir turėjome nepakartojamą, pilną įspūdžių kelionę į Aliaską.
    Iki kitų susitikimų. Kreipsimės tikrai ne kartą:)
    Asta

9. BUVAU TEN! komanda padejo mums apsipresti kokio marsruto mes norime! I visus kitus rupimus klausimus tikrai atsake ir pagelbejo. Marsrutas kuri sudeliojo, tikrai mums pagelbejo musu atostogu metu. Viskas buvo placiai parasyta. Rekomenduoju !