Pusdienio Stokholmui negana

Taip jau susiklostė aplinkybės, kad be jokių konkrečių tikslų suplanavome kelionę į Švediją. Nors kažin ar pusdienį Stokholme galima pavadinti kelione į Švediją – didžiulę ir įdomią šalį. Ir visgi – automobiliu išskubėjome į Rygos uostą, kur šokome į kruizinį laivą ir kitą rytą jau švartavomės prie uolėtų Švedijos sostinės krantų. Morta Mikutytė Bet apie […]

Skandinaviška idilė – Švedijos salos Vakarų pakrantėje

Iš didžiulio modernaus Švedijos miesto Geteborgo per nepilną valandą galima pasiekti mažas salas, kur aplinkui tik jūra ir nuostabūs gamtovaizdžiai.  Šios salos idealios ir tingiam poilsiui pajūryje, kur nevargins minios turistų, ir aktyvesnėms  atostogoms – su žvejyba ir vandens pramogomis.  Švedijos krantus puošiančių salų ir salelių neįmanoma nepastebėti leidžiantis lėktuvu. Kai pirmą kartą keliavome į […]

Pigių skrydžių beieškant: savaitgalis Geteborge

Kartais nereikia ilgų atostogų, užtenka savaitgalio išvykos, kad pabėgtum nuo darbų ir reikalų, grįžtum atsigavęs ir pilnas energijos.  O kai visa tai galima suderinti su pigiais skrydžiais – idealu. Būtent toks buvo savaitgalis Geteborge, antrame pagal dydį Švedijos mieste. Švedija susižavėjome jau pernai, aplankę šalies sostinę Stokholmą, todėl šiemet, ieškant Europos miesto, kur dar nebuvom, […]

Stokholmo Vaza muziejus

Stokholmo įžymybė – nuskendusio laivo Vaza muziejus

Vaza laivo muziejus yra populiariausias ir žymiausias ne tik Švedijoje, bet ir visoje Skandinavijoje. Turistai plūsta pamatyti laivą, kuris nuplaukęs vos kilometrą, nuskendo, ir buvo iškeltas tik po kelių šimtmečių. Atvykę savaitgaliui į Stokholmą, negalėjome išvykti neaplankę žymiausio muziejaus mieste. Tai Vaza muziejus (Vasamuseet), kuris yra Stokholmo centre esančioje saloje Djurgården. Mes į muziejų atkeliavome […]

Stokholmas

Savaitgalio kelionė: elegantiškasis Stokholmas

Stokholmas yra idealus miestas savaitgalio kelionei – ne per didelis, bet aplankyti ir pamatyti yra daug ko. Skandinaviška tvarka ir ramybė ten puikiai dera su linksmybių atmosfera. Pasakojame, ką matėme vaizdingoje ir jaukioje Švedijos sostinėje. Kelionė į Švedijos sostinę planuose gulėjo jau senokai, norėjome pamatyti, kaip žmonės vikingų krašte gyvena. Į Stokholmą susiruošėme neilgai savaitgalio kelionei, […]