Itališkas savaitgalis Gargano pusiasalyje

Kai reikia kelių dienų poilsio, kas gali būti geriau, nei pabėgti į Italiją. Itališkas gyvenimo tempas akimirksniu išmoko neskubėti, pasimėgauti akimirka, geru maistu, vynu ir puodeliu espresso kavos. O jei dar tokioje gražioje vietoje kaip Gargano pusiasalis – išeina tobulas savaitgalis… Gargano pusiasalis, vakarinėje Italijos dalyje, yra trečias pagal dydį šalies nacionalinis parkas. Tai vieta, […]

Kelionė į Siciliją: kaip prisijaukinti Kataniją

Katanija, didžiausias rytinės Sicilijos pakrantės miestas, šalia kurio leidžiasi lėktuvai su keliautojais iš įvairių pasaulio šalių. Tačiau pačioje Katanijoje turistai dažniausiai ilgai neužsibūna – patraukia į kitas Sicilijos vietas. Mes siūlome bent trumpam stabtelėti ir pamatyti, ką įdomaus turi šis miestas, įsikūręs Etnos ugnikalnio šešėlyje. Atvykus ilgam savaitgaliui į Siciliją, mūsų pirmoji stotelė, iškart po […]

Alkantaros tarpeklis

Kelionė į Siciliją: Alkantaros tarpeklio magija

Kiek daug gražios gamtos yra Italijos saloje Sicilijoje! Šį kartą pasakojam apie Alkantaros tarpeklį, kur vykom tiesiai po žygio į Etnos ugnikalnį. Tai vieta, kurioje kažkokia magiška jėga traukė eiti tolyn, ir kurią būtume patyrinėję labiau, jei nebūtume buvę tiesiogine to žodžio prasme iššvilpti iš vandens. Per trumpą trijų dienų išvyką į Sicilijos rytinę dalį, […]

Kelionė į Siciliją: Cavagrande kanjonas ir ežerai

Kai pirmą kartą po ilgo laiko pajauti saulės spindulius ant savo baltos odos ir panyri į vėsų vandenį… Supranti, kad atėjo vasara. Tas jausmas šiemet aplankė  nuostabioje vietoje Sicilijos saloje, o norint tuos malonumus patirti natūraliuose upės baseinėliuose, reikėjo įveikti statų kanjono šlaitą. Cavagrande del Cassibile kanjonas – dar viena vieta, kurią rekomenduojame pamatyti Sicilijoje. […]

Atšiaurioji Etna: žygis į aukščiausią veikiantį ugnikalnį Europoje

Sicilijos karalienė – ugnikalnis Etna, atvykėliams nėra labai svetinga. Pasitinka su nežmoniškai dideliu vėju, pučiančiu į veidą juodas dulkes, daug šaltesniu oru, nei apačioje, prie jūros. Bet jei pasiryžti iškęsti tuos nepatogumus, Etna apdovanoja vienais nuostabiausių vaizdų, kuriuos galima pamatyti per atostogas Sicilijoje… Susiruošę pakeliauti po rytinę Sicilijos salos dalį trims dienoms, žinojome, kad būsime […]

Trys dienos Sicilijoje – rytinės pakrantės stebuklai

Sicilija yra nežemiško grožio sala – tuo įsitikinom vos per tris dienas. Labiausiai užbūrė salos gamta: paplūdimiai, kanjonai, tarpekliai ir beveik iš visos rytinės pakrantės matomas Etnos ugnikalnis. Be to, aplankėm įdomių miestų ir sutikom mielų bei svetingų siciliečių – išvykdami pažadėjom, kad į Siciliją būtinai sugrįšim. Kelionę į Siciliją susiplanavome gana netikėtai, radę idealius […]

Italijos kurortas Sanremas – kazino, gėlių ir bažnyčių miestas

Atvykę  į Sanremą – kurortą Italijos pakrantėje,  iš didmiesčio Turino, nustebome – patekom į tokį šurmulį, kokio žiemą pajūryje tikrai nesitikėjom. Antrąją žiemos atostogų dieną iš Turino atvažiavom į Italijos pakrantę, vadinamą Italijos rivjera. Kitose rivjeros vietose buvo tekę lankytis anksčiau – jau buvome Genujoje (Genova) ir dar vienoje nepaprastai gražioje vietoje, kurią rekomenduojam pamatyti […]

Turinas

Nuotykiai Turine ir kodėl nepamatėm Turino drobulės

Per trumpą laiką Italijos mieste Turine turėjom tokių nuotykių, kad net Italijos žiniose atsidūrėm. Dėl to iš pirmo žvilgsnio ramus Turinas mums įsiminė tikrai ne savo drobulėmis ir monumentais. Mes aštuoni, susitikę iš skirtingų šalių Milano oro uostuose, savo žiemos kelionę pradėjome Italijos regiono Pjemonto sostinėje Turine. Į miestą atvykom gana vėlai, tai likusį vakarą […]

Pirmoji diena: itališka siesta ir saulėlydis Sesto Calende

Kaskart atvykę į Italiją, turim iš naujo mokytis neskubėti. Jei gerti kavą, tai lėtai, iš mažo puodelio, jei užsimanyti valgyti, tai tik tada, kai veikia restoranai… Trumpai apie tai, kaip pratinomės prie itališkos tvarkos, ir kokiu saulėlydžiu buvom apdovanoti pirmąjį vakarą. Pirmoji ir paskutinė kelionės dienos yra šiek tiek panašios – daugiausiai laiko užima atvykimas […]

Kelionė po Europą: pirmoji dalis – slidinėjimas Italijoje

Slidinėti šią žiemą vykome į jau išbandytą ir Europoje gerai žinomą Italijos kurortą Livinją, į kurį slidinėtojus vilioja ne tik ilgos trasos, bet ir du žodžiai – „duty free“. Apsižvalgėme ir Bormijo kurorte, kur gyvenome, bet jo trasų išbandyti nepavyko – sniego buvo per mažai. Pirmoji mūsų kelionės per Europą dalis buvo slidinėjimas. Į Italiją […]

Piza

Piza – ne vien pasvirusio bokšto miestas

Miestas, kuris mus, atvykusius iš kaimų, pasitiko su visais didmiesčio „privalumais“, be abejonių girdėtas kiekvienam – bent jau dėl įžymiojo pasvirusio bokšto. Šį bokštą savo akimis pamatyti verta, kaip ir visą Pizą. Booking.com   Per paskutiniąją savo kelionę po Italiją, lankydamiesi Toskanoje, negalėjome grįžti namo neaplankę žymaus Italijos miesto Pizos (Pisa). Nors šiam miestui neskyrėme […]

Roma

Roma mūsų akimis: amžinojo miesto spindesys

Į Romą reikėtų nuvykti bent kartą gyvenime, kad pamatytum, kaip prieš ją nublanksta visi anksčiau aplankyti Europos miestai. Amžinasis miestas yra lyg muziejus po atviru dangumi, kuriame įdomus ir ne vieną amžių skaičiuojantys objektai – ant kiekvieno kampo. Vienas iš gražiausių miestų – tokį, turbūt daugeliui keliautojų jau žinomą faktą galime patvirtinti ir mes. Roma […]

Kelionė po Italijos miestus: klaidžioji Luka

Ši kelionės po Italiją diena buvo visiškai kitokia, nei kitos – be jokio plano ir žemėlapio. Pavažinėję po Apuano alpes, užsukom į Luką, kuri mums buvo atradimas. Keliaujantiems po Italijos regioną Toskaną, siūlom neaplenkti šio įdomaus miesto.   Į Luką (Lucca), esančią Toskanoje, rekomenduojame nuvykti, jei lankotės netoliese esančiuose žymiuose Italijos miestuose Florencijoje, Pizoje ar […]

Vagli ežeras

Ruduo Italijos kalnuose: Apuano alpės

Keliaudami po vidurinę Italijos dalį šį rudenį, labai norėjom nuvykti į kalnus. Nors ir per lietų, bet pamatėm spalvingą kalnų gamtą ir ežerą, slepiantį paskendusį kaimą. Įdomiausia, kad 2014-aisiais šio kaimo gatvėmis galės pasivaikščioti kas tik norės… Italijos regione Toskanoje, kur buvome apsistoję, šalia Florencijos ir Pizos,  yra Apuano alpės, žymios marmuro produkcija. Šis kalnų […]

Ponte Vecchio
Florencija

Dieviškoji Florencija – Italijos didybės pavyzdys

Florenciją tikrai galima pavadinti vienu gražiausių Italijos miestų. Tiek daug bažnyčių, meno kūrinių, skulptūrų, rūmų ir muziejų sutelpa viename nedideliame senamiestyje, kad galva gali susisukti nuo tokios gausybės… Į Florenciją, Toskanos regiono sostinę, atvykome automobiliu iš Romos. Kelionė užtruko apie 3 valandas, bet buvo gana nesunki – Romą su Florencija jungia autostrada (kelias mokamas, ta […]

Vernazza

Spalvoti Italijos Rivjeros kaimai – Cinque Terre

Jei paklaustumėte, ką rekomenduojam pamatyti Italijoje, drąsiai patartume – Cinque Terre. Šie penki nedideli Italijos žvejų kaimeliai privertė stebėtis ir žavėtis, ir dėl šių vaizdų buvo verta kojeles pavarginti. Nuo ko pradėti pasakoti, galvojau vos tik grįžusi iš kelionės po vidurinę Italijos dalį. Aplankėm Romą, Florenciją, Pizą, Apuano Alpes, dar kelis miestelius ir kaimelius. Vis […]

Picture
Milanas

Kelionė po Šiaurės Italiją: puošnusis Milanas

Miestas, kuris pirmą kartą padarė itin didelį įspūdį, o vėliau šiek tiek nublanko – Alpės, Italijos ežerai, Venecija ir Verona buvo dideli konkurentai Milanui. Vis dėlto Milanas yra pats geriausias miestas šiaurinėje šalies dalyje norint pamatyti kitokią Italiją – modernią, stilingą ir puošnią.  Savo kelionę po Italiją pradėjom nuo Milano. Nusileidome Milan Malpensa oro uoste, tada […]

Picture
Italija

Automobilio nuoma Italijoje: per daug sudėtinga

Automobilio nuoma ir su juo susiję reikalai per atostogas Italijoje buvo vienintelis blogas dalykas ir vos vos nesugadino visos kelionės. Tokių nesibaigiančių reikalavimų dar nebuvom girdėję. Kas jau buvote išsinuomoję automobilį šioje šalyje, pasidalinkite savo patirtimi, nes mums iki šiol dėl to pikta ir įdomu, ar įmanoma, kad viskas vyktų sklandžiai. Transportavimasis iš vienos vietos […]

Venecija

Kelionė po Šiaurės Italiją: viliojanti Venecija

Venecijoje vilioja viskas: įmantrios kaukės – užsukti į kiekvieną parduotuvę, kiekvienas tiltelis kviečia juo pereiti, kiekviena gondola prašosi nufotografuojama… Taip ir susisuka galva šiame kanalų mieste ir tik žemėlapis padeda susigaudyti ir aplankyti tai, ką būtina pamatyti Venecijoje. Mes važiuojam į Veneciją. Neišsigandom trijų valandų kelio nuo Komo ežero, kur apsistojom, važiuojam ir džiaugiamės, kad […]

Livinjo

Slidinėjimas Italijoje: Livinjo kurortas

Kai pradėjau rašyti apie Livinjo slidinėjimo kurortą Italijoje, Londone snigo. Juokas ima pagalvojus, kaip čia keli milimetrai sniego gali sukelti tiek bėdų: traukiniai vėluoja, nebekyla lėktuvai, dingsta elektra… O juk yra vietų pasaulyje, kur sniegu džiaugiamasi. Džiaugiuosi ir aš hipnotizuojančiomis snaigėmis ir prisimenu žiemos pasaką, į kurią buvom nuvykę prieš kelias savaites. Slidinėjimui Italijos Alpėse […]

Verona

Kelionė po Šiaurės Italiją: Verona

Į Veroną atvykome aplankę Sirmionę prie Gardos ežero, tad miestui apžiūrėti turėjome tik pusdienį. Pamatyti Veronos grožį to užtenka, bet jei nori pašmirinėti jaukiomis senamiesčio gatvelėmis ilgiau ir apžiūrėti viską atidžiau, reikėtų bent šiek tiek daugiau laiko. Neabejoju, kad anglų poeto Šekspyro tragedijos personažus Romeo ir Džiuljetą ir jų graudžią meilės istoriją žino visi. Kas […]

Sirmionės spalvoti namai

Kelionė po Šiaurės Italiją: Sirmionė Gardos ežere

Pasakiška ir ideali vieta pabėgti nuo visko, kas slegia – toks pasirodė Italijos miestelis Sirmionė. Labai rekomenduoju atostogaujant Italijoje būtinai nuvykti į mažą, bet labai mielą Sirmionę ir šiek tiek sudrumsti tą idealią ramybę miestelyje taip, kaip ją sudrumstėme mes. Šis miestelis mus sudomino dėl geografinės padėties – Sirmionė įsikūrusi siaurame pusiasalyje ir ją supa […]

Kelionė po Šiaurės Italiją: Komo ežeras

Gyventi prie Italijos ežerų buvo neįtikėtinas dalykas. Kaip pernai mus sužavėjo kalnai, taip šiemet – ežerai kalnuose. Čia atvykęs patenki lyg į atskirą pasaulį, kurį su lygumomis jungia tik greitkeliai tuneliuose, čia visai kitoks gyvenimo ritmas, atrodo, kad čia galėtum visą dieną nieko neveikti, sėdėti terasoje ir nenustoti grožėtis tuo, ką matai. Apie kelionę į […]

Italija

Naujieji metai ir poatostoginė depresija

Vakar grįžom iš Italijos. Įspūdžių tiek daug, kad kol kas net negaliu rišliai atsakyti į dažną klausimą: „na, kaip kelionė?“. Kol mintys dar tvarkingai nesusidėliojo, galvoje vien tik kažkokie nostalgijos persunkti pamąstymai ir bandymai suprasti, ką duoda išvykimas iš pažįstamos aplinkos. Naujieji metai dažnai prasideda mintimis apie naują pradžią, pokyčius gyvenime, pažadus sau ir kitiems. […]