Prancūzija

Rafinuotas ir kvepiantis vynu prancūzas Bordo

Bordo asocijuojasi su subtilumu ir klasika. Tai senos vyndarystės tradicijos ir kokybiški vynai.  Tai aksomo suknelė, sodriai raudona, kitaip burgundiška arba bordo. Šį kartą apie tai, ką pamatyti Bordo (Bordeaux) mieste ir kokių kozirių, viliojančių turistus, turi šis Prancūzijos miestas. Po vakaro La Rochelle mieste, nusprendę pataupyti ir dėl to greičiau pasiekti Ispaniją, į Bordo (Bordeaux) miestą užsukam tik pusdieniui. Šis, […]

Prancūziška romantika: vakaras La Rochelle mieste

La Rochelle (La Rošelis) – labai žavus uostamiestis Vakarų Prancūzijoje, šalia Biskajos įlankos. Ši kelionės po Vakarų Europą stotelė mus sužavėjo, bet kartu ir paskatino greičiau išvažiuoti iš Prancūzijos į Ispaniją…  La Rochelle miestą pasiekėme antrosios Eurotripo dienos vakarą, aplankę Mont Saint-Michel vienuolyną ir Nantes karuseles. Čia turėjome tik pernakvoti, atvykome jau gerokai po pietų, […]

Nantes medinis dramblys

Nantes – Prancūzijos keistųjų karuselių miestas

Nantes, industrinis miestas, išsidėstęs šalia ilgiausios Prancūzijos upės Luaros (Le Loire), turi meno projektą, dėl kurio tikrai verta užsukti į šį miestą. Tokių karuselių ir mašinų, primenančių Frankenšteino laikus, niekur kitur pasaulyje nėra. Štai Nantes ir jo įspūdingos Les Machines de l’île. Nantes miestas, kuris yra Prancūzijos Bretanės (Bretagne) regione, mūsų maršrute atsidūrė todėl, kad buvo […]

Normandijos įdomybės: vienuolynas saloje Mont Saint-Michel

Šis vienuolynas, įsikūręs saloje ant kalno, yra vienas iš gerai žinomų Prancūzijos simbolių. Suskačiuota, kad per metus čia apsilanko visa Lietuva – apie 3 mln. žmonių. Mont Saint-Michel, arba Sen Mišelio kalnas,  įdomus daugeliui – tiek besidomintiems istorija, tiek piligrimams, tiek paprastiems turistams, norintiems nuotraukos šalia žymiojo vienuolyno kalno. Mont Saint-Michel vienuolynas, oficialiai priskiriamas Normandijos regionui, bet šalia […]

Baltosios Prancūzijos pakrantės kalvos – Etretat

Šio vaizdingo kranto su baltais skardžiais ir arkomis, atsirėmusiomis į žydrą vandenyną, užmiršti neįmanoma. Viena iš vaizdingiausių Prancūzijos pakrančių kaip magnetas traukia turistus iš aplinkinių regionių ir netgi iš Britanijos. Čia ir buvo pirmoji mūsų vasaros Eurotripo stotelė. Vakarinėje Prancūzijos pakrantėje, kurią skalauja Lamanšo sąsiauris, į vakarus nuo Paryžiaus, yra miestelis su labai įsimintina pakrante. Tai Etretat – […]

Kaip iš paveikslo: Žydrosios pakrantės miestas Nica

Važiuojant vienu gražiausių Europos maršrutų – Žydrąja pakrante, yra miestas, į kurį užsukti tiesiog būtina. Nicą pavadinę Žydrosios pakrantės pažiba, tikrai nesuklysim. Ką pamatyti Nicoje ir kuo Nica sužavėjo mus, pasakojam šiame straipsnyje.  Liepos mėnesį įvykdytas teroristinis išpuolis Nicoje mintimis sugrąžino į gana trumpą laiką, vieną vakarą ir pusdienį, kurį praleidome šiame nuostabiame Prancūzijos mieste. Vietos ir […]

Kelionė po Žydrąją pakrantę: festivalių miestas Kanai

Kanai – nedidelis, bet visame pasaulyje garsus Prancūzijos rivjeros miestas, vertas bent trumpo sustojimo keliaujant Žydrąja pakrante. Pasigerėti prabangiais ir ištaigingais viešbučiais, raudonuoju Kanų kino festivalio kilimu ir, žinoma, saule bei jūra. Į akis negailestingai spiginanti saulė, atsispindinti jūros bangose, balti ir ištaigingi promenados viešbučiai bei dangų siekiančios palmės – toks vaizdas iškyla pirmiausiai, prisiminus […]

Calanque de Morgiou

Viduržemio jūros fjordai – Les Calanques

Kaip lengva atitrūkti nuo išorinio pasaulio, kai aplink nėra nieko, tik kalnai ir jūra… Toks jausmas aplankė sėdint atokiame paplūdimyje Morgiou įlankoje, kuri yra viena iš kelių vaizdingų Calanques parko  įlankų, vos pusvalandis kelio nuo Prancūzijos didmiesčio Marselio. Keliaujant Žydrosios pakrantės keliu, prabangą ir turistų pilnus miestelius ne kartą keičia laukiniai, atokūs, slapti paplūdimiai. Tokie žavūs […]

Prancūzijos gražuolis Marselis

Antras pagal dydį Prancūzijos miestas žavesiu nei kiek nenusileidžia Paryžiui. Gal netgi jį lenkia – juk Marselis turi tokią nuostabią Viduržemio jūros pakrantę, kokios Paryžiui su visais eifeliais ir triumfo arkomis tik pavydėti. Gal šiek tiek perdėjau su Paryžiumi – Prancūzijos sostinė mums be galo patinka, bet tiesiog taip išeina – tai du didžiausi miestai […]

Žydroji pakrantė: sugriauti stereotipai apie San Tropezą

Vienas iš žinomiausių Žydrosios pakrantės kurortų – San Tropezas, garsėjantis audringais vakarėliais ir ten atostogaujančiomis įžymybėmis, mums atsiskleidė kitomis spalvomis. Savo ramiąją pusę San Tropezas parodo tiems, kas atvyksta ne sezono įkaršyje. Pinigus taupantis keliautojas  į San Tropezą atostogauti turbūt nevyktų – tai vienas iš brangiausių Žydrosios pakrantės kurortų. Viešbučiai ir pramogos čia kainuoja daugiau, […]

Žydrosios pakrantės pradžia: citrininis Mentonas

Prancūzijos miestas Mentonas gali suklaidinti ir priversti susimąstyti, ar čia tikrai Prancūzija? Vienas ramiausių Žydrosios pakrantės miestų garsėja Citrinų festivaliu ir idealiu klimatu, o ir Prancūzija čia visai kitokia, nei buvom įpratę iki apsilankymo Mentone. Nedidelis pasienio miestelis, kur oficialiai prasideda Prancūzijos Žydroji pakrantė (Cote D’Azur), kadaise būdavo Monako karališkosios šeimos vasaros rezidencija. Čia verta […]

Svajonių maršrutas: Žydrosios pakrantės kelias

Vieniems nuvažiuoti šį kelią yra svajonė, o jį pervažiavus nesunku įsitikinti, kad tai tikrai vienas vaizdingiausių maršrutų Europoje. Mus Prancūzijos Žydrosios pakrantės kelias užbūrė savo neįtikėtinais vaizdais ir kontrastais. Sau mielą vietą čia gali rasti netgi išrankiausias keliautojas. Jaukūs maži miesteliai ir prabangūs pajūrio kurortai, triukšmas ir ramybė, aukšti pastatai pakrantėje ir laukiniai uolėti paplūdimiai […]

slidinėjimas Prancūzijoje

Slidinėjimas Prancūzijoje: Saint Gervais ir Megeve kurortai

Į Prancūzijos Alpių kurortus Saint Gervais ir Megeve, kurie priklauso Evasion Mont-Blanc zonai, slidinėti susiruošėme jau besibaigiant slidinėjimo sezonui. Pasakojam apie tai, kas mums patiko, kas nepatiko ir ar verta rinktis šiuos Prancūzijos slidinėjimo kurortus. Slidinėjimo kurortų aplinkui  aukščiausią Alpių viršukalnę Monblaną yra labai daug. Nuvykę į Šamoni (Chamonix), pakilę į Aiguille du Midi pažiūrėti […]

Eurobasket 2015: kaip Lilio arenoje siautė lietuviai

Lietuvos rinktinės fanai, kaip ir Mačiulis, vakar buvo kažkas neįtikėtino – tokie įspūdžiai iš vakarykščio mačo Prancūzijos mieste Lilyje, kur Lietuvos rinktinę palaikėme gyvai. Kaip planavom, taip ir padarėm – Lietuva pateko į Europos krepšinio čempionato antrąjį etapą, tai važiavom į Prancūzijos miestą Lilį (Lille) palaikyti rinktinės. Sekmadienį ryte iš Londono pajudėjom į Lilį. Eurotunelis […]

Šamoni Prancūzijos Alpėse: poniškas kalnų kurortas

Vakare automobiliu išvykę iš didmiesčio Londono, ryte jau buvome visiškai kitokiame pasaulyje – kalnų miestelyje Šamoni. Šis, istorinis Prancūzijos kalnų kurortas ir pirmosios žiemos Olimpiados sostinė, yra ne tik vienas gražiausių kalnų kurortų, bet ir didžiausias, kokiame iki šiol buvome. Šamoni (Chamonix-Mont-Blanc arba tiesiog Chamonix) yra apsuptas didžiausių Europos kalnų, įsikūręs to paties pavadinimo slėnyje. […]

Prancūzija

Prancūzijos Alpių stebuklai: gyva ledo jūra ir urvas ledyne (VIDEO)

Dar viena įspūdinga vieta, kurią būtina pamatyti savo akimis, lankantis Prancūzijos Alpių kurorte Šamoni. Ledo jūra ir urvas ledyne, besitęsiančiame septynis kilometrus, yra vienas iš įdomiausių reginių Alpėse. Prisižiūrėję fantastiškų vaizdų nuo aukščiausių Europos kalnų ir pamatę Monblaną, leidomės atgal į Šamoni miestelį – turėjome tik porą valandų iki keltuvų darbo dienos pabaigos šiame kalnų […]

Prancūzija

Alpių viršūnėse: didysis Monblanas ir stiklo dėžė (VIDEO)

Po šios kelionės šiek tiek didžiuojamės – pabuvome vienoje iš aukščiausių Europos vietų,  visai šalia Monblano, didžiausio Vakarų Europos kalno. Ir dar nepabijojome žengti į prarają, o tiksliau – į stiklinę dėžę, kabančią virš skardžio. Dalijamės neužmirštamais įspūdžiais ir vaizdais iš Europos viršūnių. Tik atvykę į Šamoni (Chamonix), Prancūzijos Alpių kurortą, skubėjom kilti į viršų […]

Paryžius

Vienos dienos Paryžiuje negana

Lygiai taip pat negana ir vieno karto. Nors Paryžių pamatėm labai greitai ir gana paviršutiniškai, to užteko, kad susižavėtume šiuo miestu ir norėtume pajusti paryžietišką gyvenimą dar kartą.   Į Paryžių užsinoriu vėl ir vėl, kai tik pamatau jį kokioje nuotraukoje ar filme. Taip buvo, kai pažiūrėjau pernykštį Vudžio Aleno filmą Vidurnaktis Paryžiuje. Kartais užsinoriu, kaip […]

Pirmosios slidinėjimo atostogos Prancūzijoje

“Nugalėjau aukščio baimę”, – taip galvojau po atostogų Prancūzijoje, Grenoblio mieste ir jo apylinkėse. Nors kalnai atrodė nesibaigiantys, skardžiai ir tarpekliai tokie gilūs, o keltuvai – tarškantys barškantys, bet visi grįžome sveiki, gyvi ir išbandę save. Į Prancūziją, Grenoblio (Grenoble) miestą, keliavome per Kalėdas, iš viso 15 draugų. Per neilgas atostogas nenorėjome vien tik slidinėti, […]