šiaurės Italija

Turinas

Nuotykiai Turine ir kodėl nepamatėm Turino drobulės

Per trumpą laiką Italijos mieste Turine turėjom tokių nuotykių, kad net Italijos žiniose atsidūrėm. Dėl to iš pirmo žvilgsnio ramus Turinas mums įsiminė tikrai ne savo drobulėmis ir monumentais. Mes aštuoni, susitikę iš skirtingų šalių Milano oro uostuose, savo žiemos kelionę pradėjome Italijos regiono Pjemonto sostinėje Turine. Į miestą atvykom gana vėlai, tai likusį vakarą […]

Pirmoji diena: itališka siesta ir saulėlydis Sesto Calende

Kaskart atvykę į Italiją, turim iš naujo mokytis neskubėti. Jei gerti kavą, tai lėtai, iš mažo puodelio, jei užsimanyti valgyti, tai tik tada, kai veikia restoranai… Trumpai apie tai, kaip pratinomės prie itališkos tvarkos, ir kokiu saulėlydžiu buvom apdovanoti pirmąjį vakarą. Pirmoji ir paskutinė kelionės dienos yra šiek tiek panašios – daugiausiai laiko užima atvykimas […]

Picture
Milanas

Kelionė po Šiaurės Italiją: puošnusis Milanas

Miestas, kuris pirmą kartą padarė itin didelį įspūdį, o vėliau šiek tiek nublanko – Alpės, Italijos ežerai, Venecija ir Verona buvo dideli konkurentai Milanui. Vis dėlto Milanas yra pats geriausias miestas šiaurinėje šalies dalyje norint pamatyti kitokią Italiją – modernią, stilingą ir puošnią.  Savo kelionę po Italiją pradėjom nuo Milano. Nusileidome Milan Malpensa oro uoste, tada […]

Picture
Italija

Automobilio nuoma Italijoje: per daug sudėtinga

Automobilio nuoma ir su juo susiję reikalai per atostogas Italijoje buvo vienintelis blogas dalykas ir vos vos nesugadino visos kelionės. Tokių nesibaigiančių reikalavimų dar nebuvom girdėję. Kas jau buvote išsinuomoję automobilį šioje šalyje, pasidalinkite savo patirtimi, nes mums iki šiol dėl to pikta ir įdomu, ar įmanoma, kad viskas vyktų sklandžiai. Transportavimasis iš vienos vietos […]

Venecija

Kelionė po Šiaurės Italiją: viliojanti Venecija

Venecijoje vilioja viskas: įmantrios kaukės – užsukti į kiekvieną parduotuvę, kiekvienas tiltelis kviečia juo pereiti, kiekviena gondola prašosi nufotografuojama… Taip ir susisuka galva šiame kanalų mieste ir tik žemėlapis padeda susigaudyti ir aplankyti tai, ką būtina pamatyti Venecijoje. Mes važiuojam į Veneciją. Neišsigandom trijų valandų kelio nuo Komo ežero, kur apsistojom, važiuojam ir džiaugiamės, kad […]

Livinjo

Slidinėjimas Italijoje: Livinjo kurortas

Kai pradėjau rašyti apie Livinjo slidinėjimo kurortą Italijoje, Londone snigo. Juokas ima pagalvojus, kaip čia keli milimetrai sniego gali sukelti tiek bėdų: traukiniai vėluoja, nebekyla lėktuvai, dingsta elektra… O juk yra vietų pasaulyje, kur sniegu džiaugiamasi. Džiaugiuosi ir aš hipnotizuojančiomis snaigėmis ir prisimenu žiemos pasaką, į kurią buvom nuvykę prieš kelias savaites. Slidinėjimui Italijos Alpėse […]

Verona

Kelionė po Šiaurės Italiją: Verona

Į Veroną atvykome aplankę Sirmionę prie Gardos ežero, tad miestui apžiūrėti turėjome tik pusdienį. Pamatyti Veronos grožį to užtenka, bet jei nori pašmirinėti jaukiomis senamiesčio gatvelėmis ilgiau ir apžiūrėti viską atidžiau, reikėtų bent šiek tiek daugiau laiko. Neabejoju, kad anglų poeto Šekspyro tragedijos personažus Romeo ir Džiuljetą ir jų graudžią meilės istoriją žino visi. Kas […]

Sirmionės spalvoti namai

Kelionė po Šiaurės Italiją: Sirmionė Gardos ežere

Pasakiška ir ideali vieta pabėgti nuo visko, kas slegia – toks pasirodė Italijos miestelis Sirmionė. Labai rekomenduoju atostogaujant Italijoje būtinai nuvykti į mažą, bet labai mielą Sirmionę ir šiek tiek sudrumsti tą idealią ramybę miestelyje taip, kaip ją sudrumstėme mes. Šis miestelis mus sudomino dėl geografinės padėties – Sirmionė įsikūrusi siaurame pusiasalyje ir ją supa […]

Kelionė po Šiaurės Italiją: Komo ežeras

Gyventi prie Italijos ežerų buvo neįtikėtinas dalykas. Kaip pernai mus sužavėjo kalnai, taip šiemet – ežerai kalnuose. Čia atvykęs patenki lyg į atskirą pasaulį, kurį su lygumomis jungia tik greitkeliai tuneliuose, čia visai kitoks gyvenimo ritmas, atrodo, kad čia galėtum visą dieną nieko neveikti, sėdėti terasoje ir nenustoti grožėtis tuo, ką matai. Apie kelionę į […]

Italija

Naujieji metai ir poatostoginė depresija

Vakar grįžom iš Italijos. Įspūdžių tiek daug, kad kol kas net negaliu rišliai atsakyti į dažną klausimą: „na, kaip kelionė?“. Kol mintys dar tvarkingai nesusidėliojo, galvoje vien tik kažkokie nostalgijos persunkti pamąstymai ir bandymai suprasti, ką duoda išvykimas iš pažįstamos aplinkos. Naujieji metai dažnai prasideda mintimis apie naują pradžią, pokyčius gyvenime, pažadus sau ir kitiems. […]