2016-ieji: permainų ir klajonių metai

Šie metai mums buvo tokie, kurių užmiršti bus neįmanoma. Buvo visko: ir malonių akimirkų, ir sunkumų; buvo ir pokyčių. Svarbiausia buvo kelionių. Tad kaip kasmet, taip  ir šiemet, trumpai apie kiekvieną metų kelionę ir permainas, dėl kurių šiemet Kalėdas ir Naujuosius metus sutinkam ne prie šventinio stalo, be dovanų, tik dviese, toli toli nuo namų.

Pirmoji 2016 metų diena prasidėjo tradiciškai – su būriu draugų, baigiantis smagiai žiemos kelionei. Buvome šiltame ir saulėtame Italijos pakrantės miestelyje Ceriale, kurį pasiekėme po dviejų savaičių kelionės po Prancūzijos Žydrąją pakrantę, Pirėnus, Andorą, Ispanijos slidinėjimo kurortą Baqeira Beret. Iki šiol labai gera prisiminti visus kelionės nuotykius ir matytus vaizdus, o apie tai jums papasakojom straipsnyje Metų pabaigos kelionė: Žydroji pakrantė, slidinėjimas ir kiti nuotykiai >>.

Nuostabi kompanija nuostabioje Monako pakrantėje

Sutikus Naujuosius, reikėjo grįžti į namus ir į realybę. Mūsų namai tuomet dar buvo Londone. Bet tuo metu jau buvom pradėję dėlioti planą, kad reikia kraustytis kitur. Nusižiūrėjom Edinburgą Škotijoje ir pirmą kartą apsilankėm vasario pabaigoje. Miestas patiko labiau nei tikėjomės, tai užsiėmėm buto pardavimo reikalais.

Per tuos reikalus ir nežinant, kada pardavimas baigsis, toli keliauti negalėjom, bet susiorganizavom tik kelias trumpas išvykas. Viena iš jų – ilgasis Velykų savaitgalis Austrijoje. Slidinėti vykom į Solden kurortą, kur nuostabūs Alpių vaizdai nuo trijų ar net daugiau apžvalgos aikštelių. Be to, išbandėm drąsą ant Austrijos Highline179 tilto, apie kurį papasakojom straipsnyje Tiltas „Highline179“ Austrijoje – išbandymas bijantiems aukščio >>.

Velykos kalnuose - Solden, Austrija
Velykos kalnuose – Solden, Austrija

Kita trumpa kelionė buvo į Siciliją. Skridom tik trims dienoms, paminėti mano gimtadienį, bet pamatėm tiek daug, kad savaitei užtektų. Nuostabi pakrantė, žavūs miestai, tarpekliai, kanjonai – tos vietos atėmė žadą, bet žygis į Etnos ugnikalnį buvo visiškas kosmosas, pirmasis apsilankymas ugnikalnyje!

Apie rytinės Sicilijos salos pusės stebuklus, – kitaip tų vietų nepavadinsi, papasakojom straipsnyje Trys dienos Sicilijoje – rytinės pakrantės stebuklai >>. Kelionėje matytų vaizdų užteko ir neilgam filmukui, kurį galit pažiūrėti čia:

Etnos ugnikalnis!

Laisvais savaitgaliais, prieš išsikraustydami iš Anglijos, aplankėm vietas, kurios ilgai buvo planuose:  Cotswolds kaimelius, Doverio uolas ir karo tunelius, levandų laukus, Malvern Hills, labai įdomų parką šalia Londono – Painshill

Taip pat pirmą kartą išbandėm Go Ape medžių viršūnių trasas, atradom Anglijos tropikus Kornvalyje – Eden Project, bei ekstremalias pramogas Hangloose Adventure.

Go Ape - beždžioniškos pramogos
Go Ape – beždžioniškos pramogos
Hitchin Lavender Farm
Hitchin levandų ferma
Tropikai Anglijoje - Eden Project
Tropikai Anglijoje – Eden Project

Rugpjūčio pabaigoje, pagaliau pardavę butą, išėję iš darbų, daiktus palikę sandėlyje, susikrovėm mantą į automobilį ir išvažiavom. Į Europą, gražiausiomis Europos pakrantėmis Prancūzijoje, Portugalijoje, Ispanijoje.

Tris savaites praleidę Europos vietose, kurias svajojome aplankyti, užsukom pas draugus į Vokietiją, ir tada – tiesiai į Lietuvą. Apie mūsų maršrutą automobiliu po Europą galite paskaityti straipsnyje Eurotripas dviese: kelionė gražiausiomis Europos pakrantėmis >> arba pažiūrėti šiame video:

Šiemet nemažai laiko praleidom ir Lietuvoje, kur stengėmės aplankyti šį tą naujo. Taip atradom įdomių pramogų Anykščiuose, Pamario kraštą, apžiūrėjom daugiau Vilniaus miesto įdomybių ir apylinkių (apie Europos parką netoli Vilniaus pasakojom straipsnyje Europos parkas: brangus pasivaikščiojimas miške >>).

Anykščiai
Smagi diena su šeima Anykščiuose

Svarbiausia, buvo daug laiko su šeima ir draugais, ir dar vienas įsimintinas įvykis spalio 1-ąją – mūsų dviejų šventė. Po vestuvių Lietuvoje praleidom dar pusantro mėnesio, su šeima ir draugais, ir tada pradėjom krauti kuprines į naują savo nuotykį.

Mūsų šventė

Tas nuotykis – pirmoji kelionė į Aziją, į dar neatrastą ir nepažįstamą kraštą. Esam dėkingi už visus patarimus, kurių gavome daugybę. Buvo daug lengviau pradėti keliauti tolimuose kraštuose, kai buvo tiek palaikymo. O pažintį su Azija pradėjome nuo gana nesudėtingos šalies – Tailando, kur praleidom 25 dienas. Apie maršrutą Tailande papasakojom straipsnyje Pirmieji žingsniai Azijoje: Tailandas per tris savaites >>.

Po Tailando atskridom į Vietnamą. Tai visiškai kitokia Azija. Tailandą su Vietnamu labai sunku palyginti, Tailandas buvo toks atostoginis, o Vietnamas – tikra kelionė ir patirtis. Savo įspūdžiais iš šios įtraukiančios šalies dalijamės albume Facebook’ehttps://www.facebook.com/pg/Buvautenlt/

Dramblių stovykloje Tailande
Pirmoji diena Vietname

Šiais metais permainų buvo daug. Jei paklaustumėt, ar nebaisu visą gyvenimą apversti aukštyn kojom, atsakyčiau, kad ne. Kai ateina laikas pokyčiams ir tai pajauti, baisiau būna gyventi dar vieną dieną lygiai taip pat, kaip praėjusią.

Azijoje esam jau pusantro mėnesio. Aišku, pasiilgstam namų, šeimos, draugų, naminio maisto, savo daiktų. Ypač per šventes. Bet šitos patirties neiškeistume į nieką kitą Šiemet mūsų šventės be dovanų, bet jausmas toks, lyg būtume gavę didžiausią dovaną – galimybę pamatyti pasaulį ir skirti tam daugiau laiko, nei porą savaičių.

Norim padėkoti visiems, kurie mūsų nepamiršta, nors esam toli. Linkim visiems smagių švenčių ir kuo geriausių 2017-ųjų metų. Nepamirškit svajoti! :*