Ispanijos miestai

Ispanija

Bilbao ir Baskų kraštas: pigūs pusryčiai, Guggenheim ir kiti įdomūs dalykai

Bilbao miestas mums buvo trumpa stotelė vasaros kelionėje per gražiausias Europos pakrantes. Šis miestas, kaip ir visas Ispanijos Baskų regionas, buvo atgaiva po brangių kelionės dienų Prancūzijoje. Bilbao daug laiko neturėjome, bet tai, ką pamatėme, privertė susižavėti didžiausiu Baskijos miestu. Į Bilbao atvykome aplankę unikalią Biskajos įlankos pakrantės vietą – San Juan de Gaztelugatxe, ir atsigaivinę  didžiulėse […]

Ispanija

Kur verta apsilankyti Maljorkos sostinėje Palmoje? (II dalis)

Nuo 1983 metų tapusi Balearų salų sostine, Palma turi daug ką pasiūlyti – nuo gražiausios šalies architektūros iki nutrūktgalviškų nuotykių kalnuose. Visgi, Kelionės į Maljorką metu jums tikrai patiktų ne tik apsilankyti gražiausiose vietose, bet ir susipažinti su turtinga šio miesto istorija, kuri prasideda dar bronzos amžiuje. Palmos miesto pavadinimas kilo iš Palmerijos – tai […]

Menų ir mokslų centras, Valensija
Ispanija

Valensija – mandarinai, uostas ir ateities architektūra

Valensija mus pasitiko šiltai – viduržiemį ten džiaugėmės malonia 20 laipsnių šiluma. Kai Madride į lauką nosies nesinorėjo kišti, nes buvo šalta ir lijo, tą pačią dieną atvykę į Valensiją galėjome iki išnaktų sėdėti pajūryje ir net striukių nereikėjo. Valensija (Valencia) buvo viena iš paskutinių stotelių mūsų kelionės po Ispaniją maršrute. Į miestą atvykome tiesiai […]

Automobiliu po Ispaniją

Dvi savaitės Ispanijoje ir Andoroje: maršrutas automobiliu

Apie 1800 km, 5 Ispanijos regionai, 4 didieji miestai ir keletas mažesnių ir trys slidinėjimo dienos Andoroje – tiek nuveikėme Ispanijoje per dvi šventines savaites. Pateikiam detalų maršrutą, gal pravers keliaujant Ispanijoje ir Andoroje automobiliu. Mūsų septyneto kelionė po Ispaniją ir Andorą prasidėjo skirtingose vietose ir skirtingu laiku. Pirmiausia iš Lietuvos pajudėjo vienas draugas, išsinuomojęs […]

Ispanija

Kur verta apsilankyti Maljorkos sostinėje Palmoje?

Vienos dienos kelionė į Palmą yra dažnas punktas kiekvieno keliautojo sąraše. Kadangi šis miestas gana didelis, tai kelionės į Maljorką metu tikrai nėra lengva susiplanuoti savo žygį taip, kad per vieną dieną pamatytumėte viską, ką būtina pamatyti. Taigi, čia mes pateiksime jums keletą galimybių kaip susiplanuoti savo dieną Palmoje – galite užpildyti savo dieną puikia […]

Kelionė po Ispaniją: karališkai šaltas Madridas

Kelionė po Ispaniją tęsiasi sostinėje Madride. Didingas, bet šiek tiek šaltas miestas, kur jaukumo reikia paieškoti – tokia mums pasirodė Ispanijos sostinė žiemą. Bet nepaisant to, Madride radome vietų, kurios vilioja vėl aplankyti miestą. Į Madridą atvykome jau antrojoje savo kelionės po Ispaniją pusėje. Kelionės draugai sakė, kad Madridas iš visų aplankytų miestų Ispanijoje jiems […]

Saragosa

Kelionė po Ispaniją: viena naktis Saragosoje

Keliaudami automobiliu po Ispaniją, Saragosoje sustojome tik trumpam. Paprastesnė nei tie Ispanijos miestai, kuriuos lanko būriai turistų, Saragosa vistiek mus nustebino: iš pradžių keistu kvapu, o vakare – pilnomis gatvėmis žmonių. Šią žiemą atostogaudami Ispanijoje, keliavome automobiliu ir turėjom tokį planelį: aplankyti Barseloną ir Monserato vienuolyną, paslidinėti Andoroje, pro Saragosą nuvykti į Madridą ir ten […]

Ispanija

Magiška Barselona – saulėlydžiai, šviesos ir fontanai (2 dalis, VIDEO)

Barselona vakare tampa magiška ir užburia savo nuostabiais saulėlydžiais ir  šviesomis. Tuo, kuo vakarinėje Barselonoje grožėjomės mes, tą siūlome pamatyti ir jums –  šios vietos ir vaizdai įstrigo į atmintį ilgam. Apžiūrėjus Barselonos grožybes (apie kurias rašėme čia>>) dienos šviesoje, būtina pamatyti ir vakarinį miestą. Siūlome jums nepražiopsoti nuostabių saulėlydžių Barselonoje – užlipus ant kokios […]

Ispanija

Spalvingoji Barselona – miestas, kurio negana (1 dalis)

Mozaikų miestas Barselona mums dėliojosi kaip spalvota mozaika – dalelė prie dalelės į vieną visumą, atskleisdama vis kitokią savo pusę ir vis kuo nors nustebindama. Kad ir kiek Barselonos pamatytum, į ją turbūt visada norėsis sugrįžti. Į Barseloną atvykome iš kurortinio Ispanijos miesto Sitgeso, kurį nuo Barselonos skiria vos 40 km. Katalonijos provincijos sostinėje Barselonoje […]

Kelionė po Ispaniją: auksinis Sitgesas

Jaukus ir tvarkingas, dieną ramus, vakare atgyjantis, labai netoli Barselonos – tiek pliusų galime padėti Ispanijos pajūrio kurortui Sitgesui. Mūsų tikslas buvo pamatyti kuo daugiau Barselonos, tačiau laiko užteko apžiūrėti ir Ispanijos gėjų sostine tituluojamą miestą. Į Katalonijos auksinėje pakrantėje, Kosta Doradoje, esantį Sitgesą (Sitges, tariasi Sidžes) atvykome tiesiai iš oro uosto. Nors pradinis planas […]