Kelionės po Aziją, atostogos Azijos šalyse

Indonezija

Nuotykiai Rytų Javoje: bemiegė naktis Ijen sieros krateryje

Tą naktį miegą iškeitėme į žygį po dar vieną Indonezijos ugnikalnį. Ijen vulkanas Javos saloje, 2799 m aukštyje virš jūros lygio, įsiminė visam gyvenimui – tų vaizdų, kvapų ir unikalių potyrių pamiršti neįmanoma. Jei norite sutikti aušrą ugnikalnio krateryje, apsupti geltonų dūmų, šalia didžiausio pasaulyje rūgštinio ežero – keliaukite į Ijen ugnikalnį. Žvaigždutė žemėlapyje prie Ijen ugnikalnio […]

Indonezija

Nuotykiai Rytų Javoje: Bromo ugnikalnis

Taip arti šalia pikto, rūkstančio ir riaumiojančio ugnikalnio buvome pirmą kartą. Bromo ugnikalnis (Gunung Bromo) Indonezijai priklausančioje Rytų Javos saloje yra aktyvus, bet visai šalia, kaimelyje 2 km aukštyje, ramiai gyvena ir daržus ravi vietiniai. Porai naktų ten svečiai buvome ir mes. Apie tai, kaip iš Balio salos nusigauti iki Bromo ugnikalnio, ir kokie netikėtumai mūsų ten […]

Kelionė po Tailandą: Kanchanaburi, Kwai upė ir Mirties geležinkelis

Kanchanaburi regionas su iš filmų gerai žinoma Kwai upe ir Mirties geležinkelio tiltu yra tik pora valandų kelio nuo Bankoko. Daugelis turistų į šį regioną atvyksta tik dėl garsiųjų Erawan krioklių netoliese, bet mums įspūdį paliko ir pati upė bei jos apylinkės, apie ką ir papasakosim šiame straipsnyje. Booking.com Kelionė į Kanchanaburi prasidėjo Bankoko Thonburi […]

Kelionė į Tailandą: chaotiškai žavus Bankokas

Mums, kaip ir kitiems, pradėjusiems keliones po Aziją nuo Tailando, pirmiausia reikėjo susipažinti su jo sostine Bankoku. Pirmosios dienos mieste, kur 10 milijonų gyventojų, kur viskas įdomu, kur net nereikia lankytinų vietų sąrašo, nes norisi tiesiog stebėti kitokį žmonių gyvenimą ir pratintis prie to, kas neįprasta. Pirmiausia, ką prisimenu, pagalvojus apie tas dienas Bankoke – kvapas. Ne todėl, jis buvo geras ar […]

Kelionės Azijoje

Kelionė po Pietryčių Aziją – TOP 10 aplankytų vietų

Per kelionę po Pietryčių Azijos šalis aplankėme daugybę įspūdingų vietų. Šis straipsnis buvo sunkus darbas – atrinkti tik 10 didžiausią įspūdį palikusių vietų iš Tailando, Vietnamo, Malaizijos ir Indonezijos. Nors tris mėnesius keliavome po šiltus kraštus, retai mus būtumėte sutikę papūdimyje ar prie baseino su knyga/kokteiliu rankoje. Dažniau rinkomės ne pasyvų poilsį, bet nuotykius, klajones, atradimus. Kalnai, ugnikalniai, […]

Balis

Atostogos Balyje per lietaus sezoną – įmanoma!

Ar vykti į Balį per lietingąjį sezoną? Tokia dvejonė mus kamavo Vietname, sprendžiant, kur toliau – ar į Balį, kaip planavome iš pradžių, ar pasukti į kitą Pietryčių Azijos šalį – Filipinus. Visgi nutarėme laikytis originaliojo plano, ir norim papasakoti, kaip mums sekėsi keliauti saloje, kur lietaus buvo kiekvieną dieną. Balis. Tolima rojaus sala Indonezijoje, […]

Azija

Trys mėnesiai Azijoje: kainos, skaičiai ir kiti įspūdžiai iš kelionės

Šį kartą apie praktiškus dalykus – pinigus, transportą, viešbučius ir kitus dalykėlius, kuriuos pastebėjom per tris mėnesius Azijoje. Mums patiems buvo įdomūs šie kelionės faktai, tikimės, tai bus naudinga ir įdomi informacija planuojantiems panašias avantiūras ar tiesiog atostogas Azijos šalyse.  Booking.com Transportas Per kelionę turėjom 11 tarptautinių ir vidinių skrydžių.  Skridom su Norwegian Airlines, Vietairjet, […]

Singapūras

Kosmopolitiškasis Azijos deimantas Singapūras

Vartai tarp Rytų ir Vakarų, modernusis Azijos miestas-valstybė-sala Singapūras – išskirtinė vieta. Tiek vaizdais lyg iš ateities, tiek geografine padėtimi, tiek kultūrų gama. Singapūras yra daug daugiau nei dangoraižiai: čia radome ir džiunglių, ir paplūdimių, ir įdomių tradicijų, bei didžiules porcijas įvairiausio maisto.  Booking.com Miestas, kurio vizitinė kortelė – dangoraižiai, mūsų maršrute po Pietryčių Aziją […]

Malaizija

Dvi savaitės Malaizijoje: kainos, maršrutas ir lankytinos vietos

Miestai, džiunglės, kalnai, arbatos laukai, paplūdimiai, egzotiškas maistas – atrodo, Malaizijoje yra visko, ko reikia įdomioms atostogoms. Prieš atvykdami į Malaiziją, įsivaizdavom, kad keliauti čia bus daug brangiau, nei, tarkim, Vietname. Ką tik pabaigę savo kelionę Malaizijoje, norim papasakoti apie maršrutą malajų pusiasalyje ir kiek kainuoja keliauti dvi savaites šioje šalyje.  Booking.com Po kelionių Tailande […]

Vietnamas

21 diena Vietname: maršrutas iš šiaurės į pietus

Antroji šalis, į kurią atvykom keliaudami po Pietryčių Aziją – Vietnamas. 21 dienos, laviruojant tarp lietaus ir saulės, planuojant vos dieną ar dvi į priekį, neužteko aplankyti viską, bet tai buvo gera preliudija į pažintį su Vietnamu. Vietnamas, iš pradžių išgąsdinęs, vėliau priėmė labai svetingai. Čia sutikom Kūčias ir Kalėdas, atšventėm Naujuosius metus. Maršrutą Vietname dėliojom […]

Pirmieji žingsniai Azijoje: Tailandas per tris savaites

Pagaliau paragavome Azijos. Savo pažintį su šiuo kraštu pradėjome nuo labai svetingos šalies – Tailando. Čia keliauti lengva ir patogu, daug komfortiškiau, negu tikėjomės prieš išvažiuodami. Pasibastę šalyje kiek ilgiau kaip tris savaites, dalijamės maršrutu, pirmaisiais įspūdžiais ir vaizdais iš kelionės po Tailandą, kurie, tikimės, padės jums susiplanuoti savo kelionę į šią šalį. Vakar Bankoko Don […]

Iškeliaujam į Aziją! Tailandas, Vietnamas, Malaizija, Indonezija

Pirmoji kelionė į Aziją! Pirmą kartą į kraštus, kurie labai vilioja, ir šiek tiek baugina. Kol neturim namų ir įsipareigojimų darbdaviams, nusprendėm išnaudoti tą laiką ilgesnei kelionei ir tikimės, kad pavyks aplankyti keturias pietryčių Azijos valstybes: Tailandą, Vietnamą, Malaiziją ir Indoneziją… Bilietai į vieną pusę iš Palangos į Bangkoką per Oslą su Norwegian Air jau mėnesį […]

Malaizija

Kuala Lumpur – spalvingoji Malaizijos sostinė

„Kuala Lumpur, Malaizijos sostinė, pasitinka karščio ir drėgmės banga išėjus iš gausiai kondicionuojamo oro uosto pastato 3 valandą nakties. Vau, jėga, esu išsiilgusi šilumos, plonų rūbų, saulės, paplūdimio ir visko kas asocijuojasi su #summer!!!“ – apie dar vieną aplankytą Azijos šalį pasakoja Monika. Štai čia tikrai karšta, gali pamiršti tą jausmą, kai šąla kojos, rankos, […]

Nepalas

Nepalo sostinė Katmandu – miestas, kuriam abejingų nėra

„Katmandu – kontrastų, kultūrų, nevaržomos laisvės ir pojūčių miestas. Kiekvienam kitoks, mylimas, neapkenčiamas, spalvingas, nusėtas dulkių, kvepiantis ir dvokiantis… Iš Nepalo nebegrįši toks, koks buvai…“, – pasakojimus iš Nepalo tęsia keliautoja Monika. Katmandu – Nepalo sostinė, didžiausias miestas šalyje talpinantis apie 1,5 milijono gyventojų, įsikūręs 1 320 m aukštyje virš jūros lygio. Nepalas viena skurdžiausių […]

Nepalas

Nepalas: Manaslu žygis ir Larkya La Pass

„Kai galvoje pradeda suktis mintys, kai pradeda trūkti kažko, kai nebežinai, ką darai ir kodėl, širdyje gimsta troškimas kitokių potyrių. Tikrų, nesuvaidintų, paprastų“, – taip keliautoja Monika pradeda pasakojimą apie iššūkius, patirtus Himalajų kalnuose, kopiant į 5135 m aukštyje esantį Larkya La Pass. Noriu ragauti kultūrų spalvotą kokteilį, įkvėpti miestų dulkes… Trokštu savo pėdomis liesti […]

Turkija

Etiketas Turkijoje: kaip elgtis svečiuojantis turkų namuose

Daugeliui kelionės į Turkiją – tai saulė, nuostabūs paplūdimiai, žydra jūra, geras maistas, medumi varvantys saldumynai. Turtingą kultūrą ir savitas tradicijas turinti šalis dažniausiai lieka už viešbučio sienos, o apie turkų gyvenimo būdą sprendžiama iš suvenyrų pardavėjų elgesio. Tačiau jei lankydamiesi Turkijoje susipažinote su vietiniais gyventojais, gali būti, kad jie jus pakvies pasisvečiuoti savo namuose. Svetingumas […]

Kinija

Arbatos gėrimo stebuklas Kinijoje

Apsilankymas Rytų šalyse – daugelio turistų svajonė. Tokios šalys kaip Kinija dažniausiai masina keliautojus savo išskirtinėmis tradicijomis ir neatrasta kultūros mistika. Kelionės į Kiniją dažnai pakeičia žmonių gyvenimą ir požiūrį į daugelį dalykų. Prisilietus prie gilių tradicijų ir didžių papročių, ne vienam norisi tapti šiek tiek geresniu, atrasti ir savo viduje daugiau filosofijos ir garbingumo.  Viena seniausių […]

Sirija

Atostogos Sirijoje, kol dar buvo saugu

„Neapsakomai graži šalis, su dar nuostabesniais žmonėmis, jų nuoširdumas užbūrė, būtume vėl ir vėl vykę į tą šalį, jei ne tie neramumai“, – taip apie Siriją kalba Buvauten.lt pašnekovė Lina. Ji su drauge pirmą kartą šalyje nepabijojo keliauti su internete sutiktais sirais. Kelionės į pietvakarių Azijoje esančią Siriją planavimas prasidėjo nuo pažinties internete, pasakojimą pradeda […]

Picture
Filipinai

Šokoladinis Boholis – saldusis Filipinų rojus

Pietryčių Azijos užnugaryje esantis didysis Filipinų archipelagas jau nebėra mįslė nemažam būriui Lietuvos keliautojų. Vienintelė keliautojų problema – pasirinkti, ką pamatyti Filipinuose, kai bevizis režimas galioja tris savaites, o salų Filipinuose – 7107. Žinoma, daugybė iš tų salų negyvenamos ir ten nieko nėra apart kelių palmių ir ramybės, bet dauguma apgyvendintų Filipinų salų ošia gyvenimu, […]

Turkija

Turkija – ir draugiška, ir bauginanti

Studentas Vilius Turkijoje praleido keturis mėnesius. Pripažįsta, kad nors turkai ir draugiški, bet gyvenimas toje šalyje kiek bauginantis. „Aš tave nužudysiu – tokią frazę išgirsti klube yra normalu“, – prisiminė Buvauten.lt pašnekovas, ir papasakojo, kodėl į Turkiją atostogų dabar nevažiuotų. Vilius pažino kiek kitokią Turkijos pusę, nei pamato turistai, atvykę pailsėti į šalies kurortus. Pagal […]

Klajonės Tailande: ką reikėtų žinoti

Į Tailandą Edgaras vyko vienas – ir sako, jog taip netgi įdomiau. „Aš nuotykių ieškotojas. Norėjau išbandyti pats save. Ir sutikau daug žmonių, kurie keliauja vieni”, – Buvauten.lt pašnekovas papasakojo savo įspūdžius egzotiškajame Tailande ir pažėrė daug naudingų patarimų ten keliaujantiems. „Kai važiuoji į Tailandą, vietiniams niekada nesakyk, kad ten esi pirmą kartą“, – tai […]