įdomios vietos Anglijoje

Crystal Grotto
Londonas

Painshill parkas – meno kūrinys šalia Londono M25 greitkelio

Kai viename mieste gyveni ilgesnį laiką, vietų, kurios būtų nematytos, lieka nedaug. Bet kažin, ar tai galioja Londone. Čia, kai jau atrodo, kad visur buvai ir viską matei, vis tiek atsiranda vietų, kurios nustebina. Mums tokia vieta buvo Painshill parkas Surrey grafystėje – turbūt vienas romantiškiausių ir įdomiausių parkų Londone. Kai visai netyčia, kažkur interneto platybėse, už akių užkliuvo šio […]

Savaitgalis Anglijoje: Doverio baltosios uolos ir karo tuneliai

Kartais užtenka kelių valandų pasivaikščiojimo tokioje vietoje, kad atsigautų kūnas ir mintys – vėjas, kedendamas plaukus, išpučia visus rūpesčius, susukaupusius galvoje, o puikius vaizdus pamačiusios akys vėl ima spindėti… Štai ką mūsų akys matė, kai nuvykom prie Doverio baltųjų uolų – štai kodėl į Doverį verta užsukti ne tik išplaukiant keltu. Ilgą laiką Anglijos pakrantės […]

Broadway Tower

Savaitgalis Anglijoje: laiko nepaliestas Cotswolds regionas

Kelionė į Anglijos Cotswolds regioną – tai lyg kelionė laiku atgal. Tradiciniuose Anglijos kaimeliuose, kurių, rodos, nepalietė laikas, vis dar stovi maži gelsvos spalvos akmeniniai namai žemomis durimis. Juos supa slėniai ir kalvos, nuo kurių atsiveria puikūs kraštovaizdžiai. Į Cotswolds regioną išsiruošėme vieną saulėtą pavasario savaitgalį. Nuo Londono iki Cotswolds yra apie 140 km, 2 […]

Anglija

Kornvalio „Eden Project“ – tropikai Anglijoje!

Gyvenantys Anglijoje tikrai žino, kokie nepastovūs būna orai, netgi vasarą. Suplanuoji išvyką savaitgaliui, o ima lyti. Po valandėlės vėl šviečia saulė. Tad atidėlioti planų dėl oro neverta, geriau turėti planą B – ką veikti lietui lyjant. Kornvalyje tokia veikla gali būti Eden Project – įspūdingo dydžio šiltnamiai, kuriuose gali pajusti kaip tropikuose ir Viduržemio jūros […]

Birling Gap – Anglijos pliažas, kur reikia guminukų

Vienas iš įdomesnių paplūdimių Anglijoje, kur reikėtų važiuoti tiems, kurie neieško minkšto pakrantės smėlio, bet nori patyrinėti milijonus metų skaičiuojančią pakrantę. Tik nepamirškit guminių basučių! Birling Gap yra tarp dviejų populiarių Anglijos pakrantės vietų, apie kurias jau pasakojome – Seven Sisters ir Beachy Head. Tarp šių dviejų vietų įsispraudęs fosilijų paplūdimys Birling Gap taip pat […]

Įdomios vietos Anglijoje: apleistas kaimas Tyneham

Ši vieta, kurią vadina vaiduoklių kaimu, viešai prieinama tik savaitgaliais. Taip yra todėl, kad apleistas kaimas Tyneham yra britų kariuomenės pratybų ribose. Aplankę Tynehamą, pasakojam, ką ten pamatyti ir dėl ko verta nuvykti. Tynehamas yra pietinėje Anglijos dalyje, Purbecko pusiasalyje, pietų Dorseto grafystėje, visai netoli vietų, kurios yra labai populiarios ir kurias jau aprašėme: Durdle […]

Old Harry Rocks

Trumpas žygis Britanijos pakrante: Old Harry Rocks

Jei įspūdį paliko arka jūroje Durdle Door, rekomenduojame pamatyti kitas uolas pietinėje Anglijos dalyje, priklausančias velniui arba piratui. Old Harry Rocks – dar vienas įrodymas, kokia yra graži ir įdomi Anglijos pakrantė. Į Dorseto grafystėje esantį Purbecko pusiasalį (kuris angliškai vadinamas sala – Isle of Purbeck, arba tiesiog The Purbecks) susiruošėm savaitgaliui. Iš Londono išvykę gana anksti ryte, kai […]

Velsas

Snoudonijos parkas: maršrutas į Snoudono viršūnę

Snoudonija (Snowdonia National Park) ilgai buvo ta vieta Velse, į kurią norėjome nuvykti. Ir pagaliau pavyko susiorganizuoti tokią išvyką. Čia mūsų laukė ne tik gražūs vaizdai, bet ir išbandymas – įlipti į 1085 metrų aukščio kalną Velse. Savaitgalį, kurį praleidome Snoudonijoje, vienas iš mūsų pagrindinių tikslų buvo pasiekti Snoudoną (Snowdon) – Kambrijos kalnų (Cambrian Mountains) viršūnę. […]

Kembridžas – angliška Venecija ir studentų svajonė

Po savaitgalio Kembridže mums iškilo vienintelis klausimas – kodėl anksčiau čia neatvažiavom?! Toks įdomus ir gražus miestas, taip netoli nuo Londono, tiek daug pamatyti ir nuveikti – rimtai, kodėl čia dar nebuvom? Pastaruoju metu visai netyčia atsiduriam miestuose, kuriuose yra žymūs universitetai. Buvome Oksforde, paskui, keliaujant Vokietijoje, draugai mums aprodė labai žavų Heidelbergo miestą, kuriame […]

Anglijos miestai: smilkalais kvepiantis Glastonberis

Glastonberis (Glastonbury), labiausiai žinomas dėl kasmetinio didžiulio muzikos festivalio, yra labai neįprastas ir paslaptingas miestas. Jo gatvėmis vaikšto raganos, pagonys, hipiai, o apie patį miestą ir jo apylinkes sklando daug legendų ir mitų. Glastonberis – miestas Somerseto grafystėje, pietvakarių Anglijoje, kurio pavadinimas kasmet linksniuojamas dėl čia vykstančio muzikos festivalio. Tačiau Glastonberį verta aplankyti ne tik […]

Anglijos pakrantės: sugrįžimas į Kornvalį

Pirmosios kelionės į Kornvalį, kur gražiausi Anglijos paplūdimiai, mums neužteko. Dar vienas vasaros savaitgalis Kornvalyje buvo įsimintinas  – su galybe užburiančių vaizdų ir dainomis prie laužo. Po pirmosios kelionės į Kornvalį, prisižadėjom sau, kad ten dar grįšim. Ir sugrįžom gana greitai – nepilnai po dviejų mėnesių. Kornvalį, kur vienos gražiausių Anglijos vietų, norėjo aplankyti draugai […]

Vinčesteris
Anglija

Nori pamatyti tobulą Angliją? Važiuok į Vinčesterį!

Šitame mieste, senojoje Anglijos sostinėje, gali pradėti pažintį su šios šalies istorija. Vinčesteris – žavus viduramžių miestas, nekukliai pavadintas tobulu Anglijos miestu. Buvauten.lt bando išsiaiškinti, ar ne per drąsiai šiam miestui klijuojama tokia etiketė. „Tobulas Anglijos miestas“ – šitaip Vinčesterį (Winchester) apibūdina turistams skirtas tinklalapis www.visitwinchester.co.uk. Nors į šitą miestą niekada nevykau turistauti,  tačiau dažnai tenka […]

Čederio urvai

Čederio urvai ir tarpeklis – viena unikaliausių vietų Anglijoje

Unikali vieta Anglijoje – Čederio tarpeklis ir urvai Somerseto grafystėje. Urvai žavi iliuzijomis, juose guli žmogaus, gyvenusio prieš 9000 metų, skeletas ir brandinami Čederio sūriai. O užlipti ant tarpeklio kalvų, nors ir sunku, bet norisi ne vieną kartą.   Mes kartais pavydim gyvenantiems Somerseto grafystėje – kiek daug gražių vietų jie turi aplinkui, o dar ir […]

Anglija

Anglijos deimantas – Isle of Wight sala (2 dalis)

Jei ieškote idėjų, ką nuveikti Anglijoje vasaros savaitgalį – siūlome aplankyti Isle of Wight. Atsidursite puikiame kurorte, kuriame tvyro atostogų atmosfera. Šioje straipsnio dalyje – apie rytinės ir šiaurinės salos dalių paplūdimius ir miestelius: Shanklin, Sandown, Seaview, Ryde, East Cowes. Kaip pasakojome pirmojoje straipsnio apie Vaito salą dalyje, ši sala deimantu gali būti pavadinta ne […]

Anglija

Anglijos deimantas – Isle of Wight (1 dalis)

Didžiausia sala Anglijoje, kurią nuo žemyninės dalies skiria tik poros mylių sąsiauris, deimantu gali būti pavadinta ne tik dėl brangakmenį primenančios formos, bet ir dėl gražių vietų geram poilsiui Anglijoje. Pirmoje straipsnio dalyje – apie vakarinę ir pietinę šios Anglijos salos dalis. Kelionę į Isle of Wight arba, lietuviškai, Vaito salą  geriausia planuoti iš anksčiau […]

Anglijos pakrantės pažiba – Durdle Door

Durdle Door yra Pietų Anglijos pakrantės perliukas. Dar negirdėjau nė vieno blogo atsiliepimo apie šią vietą – visiems pažįstamiems, kurie čia lankėsi, Durdle Door paliko didelį įspūdį ir nustebino – negi čia Anglija? Šis išskirtinis paplūdimys yra pietinėje Anglijos dalyje, tarp Poole ir Weymouth miestų. Nuo Londono iki Durdle Door yra apie 130 mylių ir važiuoti […]

Picture

Anglijos pajūrio kurortai: neramusis Brightonas

Jei nebijote akmenukų masažo nugarai, keliaukite į Brightoną. Londoniečiams lengviausiai pasiekiamas ir dėl to jau šiek tiek nusibodęs pajūrio kurortas mus ypač nustebino, kai nusprendėme pavaikštinėti toliau nuo pagrindinio pliažo. Brightonas prieš keletą metų buvo pirmoji mūsų pažintis su britų pajūriu. Na, po Southendo, kuris dar arčiau, tačiau tai nėra tikras pajūris, o ir vanduo […]

Anglijos pakrantės: savaitgalis Kornvalio grafystėje

Kur gražiausios Anglijos pakrantės? Iš tiek, kiek jau matėme, išrinktume Kornvalį (Cornwall). Nuvažiuoti į Kornvalį svajojom nuo tada, kai sužinojom, kad tokia vieta Anglijoje egzistuoja. Šios grafystės pakrantės sužavėjo mus visus – šalia aukštų, uolėtų krantų plyti nuostabūs smėlio paplūdimiai, kurių krantus skalauja Atlanto vandenynas. Taip prisisvajoję, vieną savaitgalį prisiruošėme nuvažiuoti į tolimąją Anglijos grafystę. […]

Angliškas pajūris: Seven Sisters kalvos

Šis britiškos pakrantės perliukas – ieškantiems puikių panoramų arba iššūkių, bet ne pasyvaus poilsio pajūryje.  Norim pristatyti dar vieną dėmesio vertą vietą Britanijos pakrantėje – tai visai netoli Eastbourne ir Beachy Head (apie kuriuos jau rašėme čia>>) esančios Seven Sisters kalvos. Prie šių kalvų galite užsukti ir susiruošę į kurortinį miestą Eastbourne. Mums tą kartą, […]

Beachy Head

Anglijos pajūrio kurortai: Eastbourne

Vienas iš dramatiškiausių ir įspūdingiausių kurortų pietiniame Anglijos krante – Eastbourne’as ir aplinkinės vietovės – Beachy Head bei Seven Sisters.  Šios gražios vietos, puikiai tinkamos savaitgalio išvykai, turi ir tamsesnę pusę – yra liudininkės daugybės savižudybių, bombardavimų ir netgi juodosios magijos. Į šitą vietą Anglijos pajūryje patogu vykti ir be automobilio. Iš Londono Victoria stoties […]