Los Andželas

JAV

Kelionė po Ameriką: 5700 km laukinių vakarų keliais (I dalis)

Per šią kelionę į Jungtines Amerikos valstijas aplankėme vietų, kurios dar nėra perpildytos turistų. Maršrutas vingiavo per Teksasą, Naująją Meksiką, Arizoną, Nevadą ir šiek tiek Kalifornijos. Pamatėme įvairiapusį amerikietišką gyvenimą – nuo didžiulių vilų Ramiojo vandenyno pakrantėje iki lūšneles primenančių būstų Teksase ir Naujojoje Meksikoje. Ir, kaip visada, daug įspūdingiausių gamtos vietų. Preliminariais kelionės planais pasidalijome […]

Žmonės

Kelionė motociklu per Ameriką: pirmosios pamokos ir nuotykiai

Du lietuviai keliautojai, pasiryžę pervažiuoti JAV motociklu, savo pirmuosius nuotykius iš svajonių kelionės pradeda pasakoti vos atvykę į Los Andželą: „Kelionė prasideda. Paskubom susipakuojam būtiniausius daiktus ir traukiam iš Lietuvos sekinančio karščio…“. Varšuvoj 22 val. jau kur kas vėsiau. Apsistojam puikiame Varšuvos viešbutyje už juokingą kainą, kaip vėliau supratom lygindami su Los Andželu. Čia viršydamas […]

Griffith parkas buvauten.lt
JAV

Kelionė po Ameriką: naftos ir filmų miestas Los Andželas

Los Andželas buvo mūsų vartai į Jungtines Amerikos valstijas. Sunkiai suvokiamo dydžio miestas, kurį apžiūrėti turėjome per vieną dieną, atsiskleidė mums įvairiausiomis spalvomis – nuo filmų industrijos ir prabangos iki skurdžių priemiesčių ir benamių. Po 10 valandų skrydžio, išlipus Los Andželo oro uoste, mus pasitiko JAV prezidento nuotrauka, pasienio darbuotojai uždavė keletą klausimų, uždėjo atspaudą pase, […]