savaitgalio kelionė

Škotija

Rudenėjančios Škotijos takais: Killiecrankie tarpeklis

Siauras, medžiais apaugęs Killiecrankie tarpeklis Škotijoje yra puiki vieta stebėti besikeičiančią gamtą. Atvykę čia rudenį, pamatysite ryškiomis spalvomis nusidažiusius medžius, įrėminančius Garry upės vingius. O gal ieškote ko nors ekstremalesnio? Tuomet tuos puikius vaizdus stebėkite supdamiesi 40 m virš upės. Tie, kam geriausias poilsis – laisvalaikis gamtoje, supras, kodėl mus taip traukia vietos, kur civilizacijos mažai, ir gamtos vaizdai – […]

Broadway Tower
Anglija

Savaitgalis Anglijoje: laiko nepaliestas Cotswolds regionas

Kelionė į Anglijos Cotswolds regioną – tai lyg kelionė laiku atgal. Tradiciniuose Anglijos kaimeliuose, kurių, rodos, nepalietė laikas, vis dar stovi maži gelsvos spalvos akmeniniai namai žemomis durimis. Juos supa slėniai ir kalvos, nuo kurių atsiveria puikūs kraštovaizdžiai. Į Cotswolds regioną išsiruošėme vieną saulėtą pavasario savaitgalį. Nuo Londono iki Cotswolds yra apie 140 km, 2 […]

Anglija

Kornvalio „Eden Project“ – tropikai Anglijoje!

Gyvenantys Anglijoje tikrai žino, kokie nepastovūs būna orai, netgi vasarą. Suplanuoji išvyką savaitgaliui, o ima lyti. Po valandėlės vėl šviečia saulė. Tad atidėlioti planų dėl oro neverta, geriau turėti planą B – ką veikti lietui lyjant. Kornvalyje tokia veikla gali būti Eden Project – įspūdingo dydžio šiltnamiai, kuriuose gali pajusti kaip tropikuose ir Viduržemio jūros […]

Švedija

Pigių skrydžių beieškant: savaitgalis Geteborge

Kartais nereikia ilgų atostogų, užtenka savaitgalio išvykos, kad pabėgtum nuo darbų ir reikalų, grįžtum atsigavęs ir pilnas energijos.  O kai visa tai galima suderinti su pigiais skrydžiais – idealu. Būtent toks buvo savaitgalis Geteborge, antrame pagal dydį Švedijos mieste. Švedija susižavėjome jau pernai, aplankę šalies sostinę Stokholmą, todėl šiemet, ieškant Europos miesto, kur dar nebuvom, […]

Nyderlandai

Nyderlandų šviesų, technologijų ir linksmybių miestas Eindhovenas

Nors gali pasirodyti keistas derinys – mokslo, technologijų laimėjimai ir linksmybės iki paryčių, bet Eindhovene tai puikiai suderinta. Savaitgalio kelionei rekomenduojame šį Nyderlandų miestą – pamatyti keletą unikalių objektų ir išbandyti linksmus miesto barus. Neabejojame, kad keliauti mėgstantys lietuviai Eindhoveną jau yra atradę – į šį miestą, esantį pietinėje Nyderlandų dalyje, iš Vilniaus skraidina Wizzair. […]

Stokholmas
Švedija

Savaitgalio kelionė: elegantiškasis Stokholmas

Stokholmas yra idealus miestas savaitgalio kelionei – ne per didelis, bet aplankyti ir pamatyti yra daug ko. Skandinaviška tvarka ir ramybė ten puikiai dera su linksmybių atmosfera. Pasakojame, ką matėme vaizdingoje ir jaukioje Švedijos sostinėje. Kelionė į Švedijos sostinę planuose gulėjo jau senokai, norėjome pamatyti, kaip žmonės vikingų krašte gyvena. Į Stokholmą susiruošėme neilgai savaitgalio kelionei, […]