slidinėjimo kurortai

Škotija

Žiema Škotijos aukštumose. Pasiilgusiems sniego ir kalnų

Vasario viduryje žiema džiaugtis nelabai įprasta – daugelis jau laukia pavasario ir varo tą žiemą iš kiemo. O Škotijoje atvirkščiai – kalnų mėgėjai kaip tik dabar traukia į slidinėjimo kurortus. Du iš jų išbandėme ir norime papasakoti apie slidinėjimą Škotijoje ir parodyti žiemos pasaką primenančius kalnus. ‘Jei gali slidinėti Škotijoje, vadinasi, gali slidinėti bet kur’, […]

Slidinėjimas Ispanijoje
Ispanija

Slidinėjimas Ispanijoje: Baqueira Beret kurortas (VIDEO)

Slidinėti į Ispaniją?! Tokių, nuostabos pilnų, klausimų sulaukėm ne kartą, pasakę apie savo kelionės planus: aplankyti Žydrąją pakrantę ir paslidinėti Ispanijoje. Taip, į Ispaniją verta važiuoti ne tik dėl jūros ir saulės, bet ir žiemos pramogų! Mes išbandėme Ispanijos slidinėjimo kurortą Baqueira Beret.  Slidinėjimo dienos buvo tik dalis mūsų pernykštės šventinės kelionės per Žydrąją pakrantę. Iš pradžių planavome slidinėti […]

Europa

Metų pabaigos kelionė: Žydroji pakrantė, slidinėjimas ir kiti nuotykiai

Ši kelionė buvo tai, ko reikėjo, kad nelengvi metai užsibaigtų labai gerai. Prisiminus visus juokus, žaidimus ir nuotykius, kurių netrūko nuo pat pirmos dienos, iškart norisi šypsotis. O po tokių smagių atostogų, gero oro ir vaizdų, netgi įsisukti į darbus užtenka jėgų. Nuspręsti, kur vyksim sutikti Kalėdų ir Naujųjų metų, nebuvo lengva ir planai keitėsi […]

slidinėjimas Prancūzijoje

Slidinėjimas Prancūzijoje: Saint Gervais ir Megeve kurortai

Į Prancūzijos Alpių kurortus Saint Gervais ir Megeve, kurie priklauso Evasion Mont-Blanc zonai, slidinėti susiruošėme jau besibaigiant slidinėjimo sezonui. Pasakojam apie tai, kas mums patiko, kas nepatiko ir ar verta rinktis šiuos Prancūzijos slidinėjimo kurortus. Slidinėjimo kurortų aplinkui  aukščiausią Alpių viršukalnę Monblaną yra labai daug. Nuvykę į Šamoni (Chamonix), pakilę į Aiguille du Midi pažiūrėti […]

Prancūzija

Prancūzijos Alpių stebuklai: gyva ledo jūra ir urvas ledyne (VIDEO)

Dar viena įspūdinga vieta, kurią būtina pamatyti savo akimis, lankantis Prancūzijos Alpių kurorte Šamoni. Ledo jūra ir urvas ledyne, besitęsiančiame septynis kilometrus, yra vienas iš įdomiausių reginių Alpėse. Prisižiūrėję fantastiškų vaizdų nuo aukščiausių Europos kalnų ir pamatę Monblaną, leidomės atgal į Šamoni miestelį – turėjome tik porą valandų iki keltuvų darbo dienos pabaigos šiame kalnų […]

Andora

Slidinėjimas Andoroje: ir saulei šviečiant, ir per pūgas (VIDEO)

Trys slidinėjimo dienos Andoroje mums nebuvo lengvos, bet užtat įdomios, ir suteikė daug laimės: vieni išmoko, kiti patobulėjo arba tiesiog atidavė duoklę savo kalnų ir adrenalino aistrai. Šiemet per Kalėdų atostogas, trečius metus iš eilės, keliavom į kelionę. Ir vienas iš svarbių tikslų buvo pratęsti tradiciją ir paslidinėti. Pirmąjį kartą su kalnais susipažinom Prancūzijos Alpėse, […]

Livinjo
Italija

Slidinėjimas Italijoje: Livinjo kurortas

Kai pradėjau rašyti apie Livinjo slidinėjimo kurortą Italijoje, Londone snigo. Juokas ima pagalvojus, kaip čia keli milimetrai sniego gali sukelti tiek bėdų: traukiniai vėluoja, nebekyla lėktuvai, dingsta elektra… O juk yra vietų pasaulyje, kur sniegu džiaugiamasi. Džiaugiuosi ir aš hipnotizuojančiomis snaigėmis ir prisimenu žiemos pasaką, į kurią buvom nuvykę prieš kelias savaites. Slidinėjimui Italijos Alpėse […]

Pirmosios slidinėjimo atostogos Prancūzijoje

“Nugalėjau aukščio baimę”, – taip galvojau po atostogų Prancūzijoje, Grenoblio mieste ir jo apylinkėse. Nors kalnai atrodė nesibaigiantys, skardžiai ir tarpekliai tokie gilūs, o keltuvai – tarškantys barškantys, bet visi grįžome sveiki, gyvi ir išbandę save. Į Prancūziją, Grenoblio (Grenoble) miestą, keliavome per Kalėdas, iš viso 15 draugų. Per neilgas atostogas nenorėjome vien tik slidinėti, […]