Blogų reklamos savaitė: rekomenduojami kelionių blogai

Blogų reklamos savaitė sugrįžo – atsidėkodami už rekomendacijas, norime pasidalinti savo skaitomais tinklaraščiais. Šiemet atradimų buvo daug, ypač kelionių blogų srityje, kuriuos ir sudėjome į savo sąrašą. Taigi, jei kasdienybėje pritrūko saulės arba reikia išsirinkti kelionės kryptį – skaitykite šių keliautojų įspūdžius! Tik nepamirškite mūsų 🙂

blogger-beach

Pernai liepą mėgstamiausių sąraše išvardijom 10 lietuviškų tinklaraščių, kuriuos mėgstam paskaitinėti prie rytinės kavos, pakeliui į darbą, per pietų pertrauką ar netgi mašinoje keliaujant, kai prieš akis daug kilometrų.

Daugumą pernai išvardintų blogų vis dar sekame ir matome, kad jų autoriai nenustoja keliauti, kurti, ieškoti, atrasti ir visu tuo dalintis. Ir šiemet rekomenduojame atkreipti dėmesį į labai gražiai atsinaujinusį keliautojos Vaidos tinklaraštį Gyvenu Gerai bei Miglės internetinį žurnalą Šviesu (anksčiau buvo žinomas kaip The Pursuit of Hapiness).

Šiemet mūsų sąraše – išskirtinai keliautojų blogai. Jų autoriai savaip skirtingi ir įdomūs. Vieni tokie, kurie turi galimybę keliauti nuolat (ir kelti pavydą daugeliui) – taip ir įsivaizduoji juos, įsitaisiusius su kompiuteriu po palme ar kokioj kalno viršūnėj, pasakojančius apie savo kasdien patiriamus nuotykius. Kiti tie, kurie keliauja savaitgaliais ir per atostogas, ir, išsukę iš turistinių takų, atranda tokių įdomių vietų,  apie kokias net girdėjęs nebuvai.

Šiemet pirmoji rekomendacija yra blogas merginos, kuri lankė tą pačią mokyklą kaip ir mes. Galbūt dėl to jos blogo pasakojimai jaučiasi artimesni, nors tuose kraštuose, kuriuose keliauja ji su savo draugu, mums dar neteko būti. O gal visgi mėgstam jos įrašus dėl to, kad tuose kraštuose atsidurti mums yra didelė ir, tikimės, greitu laiku išsipildysianti svajonė 🙂 Rekomenduojame paskaityti Monikos įrašus, kupinus kokybiškų nuotraukų, jausmų ir gyvenimo, kuris atrodo kaip nuolatinės atostogos – medium.com/@monikapociute. Keliais jos įrašais pasidalinome savo puslapyje: buvauten.lt/author/monika-p.

Niekonaujo.lt – apleistų, neturistinių ir pamirštų vietų paieškos. Reportažai iš vietų, į kurias  įžengti reikia turėti drąsos ir nutrūktgalviškumo. Ypač sudomino nesenu įrašu apie neturistines Sicilijos, kur planuojam apsilankyti, vietas. Laukiam pasakojimų apie daugiau pamirštų vietų, dėl kurių verta išsukti iš kelio.

Geriems keliautojams blogo oro ir kitų kliūčių nėra – tai įrodo blogo blogamore.lt autoriai. Aktyvios kelionės, žygiai po kalnus, maršrutai dar  neišmintais takais ir netgi patarimai kelionių sveikatos temomis – apie tai šiame bloge rašo Rasius ir Skaistė.

Visai neseniai atrastas yra Gintarės ir Marijaus blogas waboms.org. Šių keliautojų pasakojimams dar nespėjome skirti pakankamai laiko, bet ateityje tikimės perskaityti visus ankstesnius įrašus apie vietas, kurios labai traukia: Norvegija, Suomija, Centrinė Amerika…

Jau ilgokai sekame ir vis paskaitome keliautojos Kūtvėlos pasakojimus.  Šiuo slapyvardžiu pasivadinusi Elė, vietoje nenustygstanti keliautoja. Savo įrašais ji įrodo, jog norint pamatyti pasaulį, nereikia nei automobilio, nei kompanijos. Jei kada imsit skųstis, kad „keliaučiau, bet nėra su kuo ir kaip“, paskaitykit, kaip Kūtvėla naršo po Europą viešuoju transportu. Sužinoti, kur buvo ir  kur dar nukeliaus Kūtvėla, galima čia: kootvela.blogspot.co.uk.

Angliškai rašančių Dano ir Gintarės kelionių po Aziją ir Pietų Ameriką įspūdžiai tiesiog užburia. Nuostabios nuotraukos ir pašėlę nuotykiai tiesiog verčia krautis lagaminą kur nors. Jei norit pavarvinti seilę ir pajusti tą jausmą, kai labai reikia atostogų, užeikit į offtosomewhere.net.

Šiemet atradome įdomių Facebook kelionių puslapių, kuriuose įspūdžiais dalijasi keliautojai iš Lietuvos:

Gero skaitymo ir rašymo, ir dar puikesnių kelionių!

P.S. Ačiū Lidžitos užrašai ir Gyvenu gerai už tai, kad įtraukėte Buvauten.lt į savo mėgstamiausių sąrašus. Labai gera žinoti, kad yra žmonių, kuriems mūsų pasakojimai yra įdomus ir reikalingi – tai įkvepia ir skatina nesustoti.

8 thoughts on “Blogų reklamos savaitė: rekomenduojami kelionių blogai

1. Smagus sąrašas ir po tokių skaitynių niežti pirštai atversti avialinijų puslapį, pirkti bilietus ir krautis lagaminą:)

2. Atradau naujieną , nor gal tai ir ne naujiena 🙂 keliavom praitą vasarą per Lenkiją, Čekiją, Slovakiją, Vengriją, Rumuniją ir Serbiją, tai pasirodo Lietuvoje galima nusipirkti šitų šalių valiutos ! http://currexprime.lt/